מקווה שזה טוב זה עם " בשילטון הכופרים אין אנו מאמינים "
16 - Track 16.mp3
אני אפס
-
משטרה ציונים -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.הייתי ממליץ שיהיה כאן בכל מיני שירשורים לפתוח אותו דבר מחדש למשל:
כשמגיע ל 1500 להתחיל מ 0 כמו בקשת שירים ככה זה יותר חדיש
ויותר מעודכן. ואז זה מחולק לשתיים ארכיון ועכשווי כי הרי יש גבול כמה אפשר לשרשר
אחורה
המעלה בזה גם שלא יהיה בזה את הבעייה של כפיליות שאפילו שמישהו ביקש שיר לפני המון זמן
ומבקשים שוב לא אמור להיות בעייה ... -
זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיוןהחידוש שלו לדעתי הוא משהו שיש גם לאהרלה סאמעט
הכוח של לגוון בכל שיר ולדעתי זה מה שנותן לחלוק בו כי ישנם אנשים
שאוהבים לשמוע שיר נורמלי בלי כל מיני קטעים למינייהם -
מוזיקה 'חסידית', האומנם?אחת הראיות שזה הולך מאוד טוב המוזיקיה
החסידית. שרואים הרבה חתונות של ליטיאים,
עם מוזיקה חסידית וזמר חסידי,
ופחות חתונה חסידית עם מוזיקה ליטאית............
-
מוטי וייס קטנות שבקטנותתנסי ללחוץ ע"ז באפשרות של "פתח קישור בכרטיסיה חדשה"
-
נתנאל ישראל -
בקשה מחברי הפורום | בעת תגובה לאשכול קייםתודה על התשומת לב בעייה בהמון פורמים
שהאדם כותב בלי קשר לפוסט הקודם ועוד מצטט לפעמים מהפוסט הקודם
-
שמיעת מוזיקה בעשרה בטבת. במ"ב (סי' תרפו ס"ק ב). ובפמ"ג (סי' תקנא א"א ס"ק י) הביא דברי הא"ר (שם ס"א) שבי"ז בתמוז ועשרה בטבת יש להחמיר בכלי שיר בשאפשר כמו מר"ח עד ת"ב ע"ש. ומשמע רק בתעניות אלו אבל בצום גדליה ותענית אסתר שרי..
אני לא ת"ח
העתקתי מאנשהוא......{ גוגל} -
מוטי אילוביץ@שרי-0
לזכרו של האברך הצעיר ר' משה דוד קיש ז"ל, שנודע בטוב לבו ובמעשי החסד הגדולים שלו משה דוד נפטר בגיל צעיר מהמחלה הנוראה ל"ע בשנה שעברה. הלחן והמילים של אילאוויטש והעיבוד של ברקו -
ואיך אתם התחברתם למוזיקה??באמת שאלה מעניינת איך התחברתי למוזיקה.
אבל לדעתי כן תלוי בסוגי האנשים ..
מכיר מספיק כאלו שלא מתחברים ..
אפשר לעשות מבחן ולראות בשיר איטי ומרגש אלו שלא מתחברים
לא משתנים במאום בחוץ ומבפנים.
והמתחברים יותר מתחברים לשיר ממש....
ודעתי זה אן קורה מגיל אפס פחות מכיר אנשים שיום אחד התחברו .......
או שלא ידעו מזה מספיק -
האם לדעתכם יש שוויון בהשמעת המוזיקה ברדיו חרדי בין כל הסגנונות?גם חושב שממש לא