@צור באמת גם לי הייתה תחושה שהשיר הזה זה מה שזרק אותו החוצה, ואם היה בוחר או מקבל שיר טוב היה עובר לפחות עוד שלב אחד
אריאל לוי
@אריאל לוי
-
גמר הקול הבא - דיון -
גמר הקול הבא - דיון@פונץ-בננה
תכלס, אפחד אחר לא היה מבצע את זה בכזו רמה, הוא חתיכת רגש אדיר האוזן הזה !!