@גילה אמר באיציק דדיה:
איציק דדיה - מופע הבכורה - לראות את הטוב | תקציר
https://www.youtube.com/watch?v=DGoGHU7K8h8
אם מישהו יכול להוריד את זה ולהעלות לפה אני אשמח!
@גילה אמר באיציק דדיה:
איציק דדיה - מופע הבכורה - לראות את הטוב | תקציר
https://www.youtube.com/watch?v=DGoGHU7K8h8
אם מישהו יכול להוריד את זה ולהעלות לפה אני אשמח!
@רותוששש השיר מי אדיר...
@ANASTASIA אמר ביוסף חיים בוסקילה:
אוהבת מאד את בוסקילה.
לדעתי הוא זכה בגמר של הקול הבא רק בגלל חוסר הנעימות מסובר שהשקיע פעם שניה...
בלי קשר לזה זה היה מאוד מוזר שהוא לא ניצח!!!
אני לא אומרת שסובר לא טוב אבל לבוסקילה יש את הכל מהכל! הקול שלו באמת מטורף והוא מרגש בטירוף והוא שר טוב!!! התבאסתי שהוא לא ניצח זה קצת לא היה הגיוני...