@שלוימה-לה הם שרים בסגנון מזרחי.
בנשק
-
יראה אל עבדך של באיאן -
יראה אל עבדך של באיאן -
למישהו יש את ההמנון של עיריית בני ברק@אילנית אמר בלמישהו יש את ההמנון של עיריית בני ברק:
@בנשק מתי זה יצא ?
לא יודע
זה מושמע בהמתנה למוקד 106 של עירית בני ברק -
למישהו יש את ההמנון של עיריית בני ברקלמישהו יש את ההמנון של עיריית בני ברק אם המילים עיר שחושבת שרות וכו'
-
טאטעלה קום שוין@יעלה מצוין עכשיו אני רואה את זה
זה מעולה תודה רבה -
יש למישהו את השיר המקורי של "טאטאלע קום שוין ההים"@יעלה אם תוכל לעלות את זה מג'קוד או בדרייב אשמח מאד
-
יש למישהו את השיר המקורי של "טאטאלע קום שוין ההים"@ילד-חוכם אמר ביש למישהו את השיר המקורי של "טאטאלע קום שוין ההים":
@אוכל-טוב https://drive.google.com/file/d/1LJJjXB_y9DK4x-UloRUUnSrm3s8HdcdK/view
זה טוב?@אוכל-טוב אמר ביש למישהו את השיר המקורי של "טאטאלע קום שוין ההים":
אולי זה שיר של ר' דן סגל???)
חזק ביותר שיר מרגש במיוחד אשמח לקבל את ר' שמואל יענקב שר את זה אין לי פרוג
האם מי שהוציא את השיר היה רב דן סגל? -
טאטעלה קום שוין@מני-מני בכל החלק שר' חיים הגיע גם לפני וגם אחרי שרו את זה
-
טאטעלה קום שויןוהוא גם אמר לטוקר שהוא ישיר את זה בארנה אבל בסוף נראה לי שהוא לא שר
הוא שר את זה כמה פעמיים!!
-
טאטעלה קום שוין@מישו אמר בטאטעלה קום שוין:
@בנשק יש לי את המילים:
5fbbbf8e-2521-4932-8157-0d66f3164af8-טאטאלע.pdfזה חסום לי בנטפרי אתה יכול לשים לי את זה בפרום בעתק הדבק
-
טאטעלה קום שויןזה הפך להיות להיט במעמד בארנה שרו את זה הרבה מאד
מישהו יודע מה המילים של השיר (בקטע של הרגש בהתחלה) -
טאטעלה קום שוין@אייצ-ית יש משהו איכותי?
-
אשכול | מספרי טלפון של זמרים ואמניםאפשר לקבל את המספרים בקובץ של אנשי קשר של שיאומי?
-
טאטעלה קום שויןאני רוצה את השיר טאטע קום שוין נראה לי של המשגיח ר' דן סגל תודה רבה