@כולם-אהובים יש לי גיטרה אקוסטית של חברת בל (bell)
מבחינת איכות - היא לא משהו, אבל אני משוגע על הצליל שלה
קניתי אותה בחנות בברכפלד בשם בשיר מזמור וזה הטלפון שלהם: 089741629
גיטריסט 1
-
מחפש גיטרה -
נגינה על גיטרה אקוסטית משמיעהיש שיטה ששמעתי עליה בעבר, היא קצת מתסכלת אבל (למי שיש עצבים לזה) היא אמורה לעבוד:
תבחר שיר שאתה מכיר, תנגן אותו משמיעה ותסכם אותו לעצמך מבחינת אקורדים (ז"א כל תיבה (או מילה) איזה אקורד), אחרי שסיימת את זה תבדוק בספר איזה אקורדים אמורים לנגן בשיר הזה ותשים לב לכל הבדל בין האקורדים שלך לאקורדים של הספר למה האקורדים של הספר יותר מתאימים למנגינה - זה מאוד מתסכל אבל לאט לאט בעז"ה ההבדלים בינך לספר ייעלמו
בהצלחה!!! -
חוברת אקורדים לגיטרה!@יוסי-רבינוביץ יש איזשהיא חוברת בשם ניגוני עולם הישיבות או משהו בסגנון
שלדעתי היא די משקפת את תחומי ההתעניינות בעולם הישיבות
לדעתי אם זה הקהל שאתה מחפש אז תכניס פלוס מינוס את השירים האלה
(אני לא מתכוון שתעתיק משם אלא שאם אתה רוצה כיוון של זמרים/שירים - זה הכיוון) -
מגיני אצבעות לגיטרה@אהרן-רוז אתה מדבר על זה?
https://www.amazon.com/-/he/%D7%9E%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%90%D7%A6%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%92%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%95%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99/dp/B08113SYL9?th=1
כי אם כן זה נראה לי בעיה א. כי לא תהיה לך את התחושה הרגילה של המיתרים בגיטרה ב. לא תוכל לעשות הרעדות/מתיחות וסליידים בסולו
וכמו"כ זה לא מה שארי אטינגר משתמש איתו -
מאמן אצבעות לגיטרהלדעתי לוחצים עם ארבעת האצבעות על הלחצנים (יש משהו דומה שמשמש בצורה כזאת לאימוני אצבעות לספורט)
-
אקורדים עם בארהכל מה שכתבו כאן נכון, רק רציתי להוסיף 2 דברים קטנים:
- באקורדים שלא משתמשים בהם עם האמה כדי ללחוץ אשר להשתמש איתה כדי לתמוך באצבע מלמעלה (מקווה שאני מובן)
- יש טענה (לא בדקתי אותה) שיותר קל ללחוץ כשהאצבע עקומה - שהקצה שלה קרוב לקצה השריג והשורש בכיוון של הראש של הגיטרה
אבל בכל הנושא של שינוי פוזיציות - נטו אימונים
-
@גדי גדי | טורי תובנות: פרק ב // בעין העדשה המצ'וקמקת:איך שמעתי את אהרן רזאל אומר על זה פעם? עבדתי על זה קשה...
-
ייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית@The-Jos זה מנורה או מדמה מנורה או משהו כזה? (כי באתר זה לא יצא לי ברור)
-
ייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית@סלאש אין לי את הפדל הזה משלי אלא ניגנתי פעם על טיובמן של חבר ואני לא יודע על כמה הוא כיוון אותו אבל ממש לא אהבתי את הסאונד (טוב, אחרי הכל זה ענין של טעם) וגם מאד הפריעו לי הבעיות הטכניות שהיו לו (נפילה פתאומית של הווליום וכו')
-
ייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמלית@סלאש אני מנגן על האמבקר'ס (גיבסון לס פול) אבל מה שמפריע לי בעיקר זה הערוץ האמצעי שלו שלטעמי הוא לא מספיק קשוח
-
ייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמליתתודה לכולם על התגובות (כבר כמעט התייאשתי....)
א. לאיזה דגמים בסדרה הזאת יש מנורה?
ב. ומה שמפריע לי בטיובמן זה שאי אפשר למצוא אותו חדש אלא רק יד שניה ובדרך כלל יש לו הרבה בעיות טכניות ואני שונא את הצליל של הערוץ השני (האמצעי) שלו -
ייעוץ בענין פדל פרה אמפ לגיטרה חשמליתמישהו מכיר פדל של בלאקסטאר בשם Dept. 10 AMPED?
מה שבעיקר מענין אותי זה אם הוא באמת עם מנורה או לא -
תוכנה מוצלחת לגילוי אקורדים@SHIMIX התוכנה נמחקה מהדרייב? פשוט זה רושם לי שהקובץ לא קיים
-
ספר ללימוד גיטרה@המנגנת אבי ברק וראיתי שמוכרים את זה בסמט (כנפי נשרים ירושלים) ובמרום
-
ספר ללימוד גיטרה@המנגנת אני אישית ממליץ על גיטרה בחברותא, אני אישית התחלתי דרכו (בלימוד עצמי, בלי מורה אבל לדעתי זה טוב בכל הצורות)
-
אקורדים לגיטרה@לוי-מימון יש שם גם אקורדים - מעל השורות של התוים
-
גיטריסט לחתונות@קובובו שמות של גיטריסטים בלי טלפונים גם יעזרו לך?
-
סקר | יש לך ידע בהפקת מוזיקה?@ntz אני לא בתחום של ליצור מוזיקה או לעבוד עם תוכנות (לפחות בינתיים) אלא רק מנגן גיטרה (אקוסטית/חשמלית) אבל אשמח לכל ידע שקשור למזיקה