אני חדש ואני מאד נהנה מהפורום תודה רבה להנהלת הפורום
ה
הברוזון המכוער
@הברוזון המכוער
-
הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן.. -
ילד הפלא מוטי גרינבויםואיי איזה שינוי היה לו בקול מאז שהוא יתבגר
-
מוזיקה ווקאלית@אפרת נכון אוטובוס כבר אסור להקשיב למוזיקה הזמן הכי קשה מבחינה מוזיקלית
-
המבקר בהגשת נתנאל לייפר | תוכנית מוזיקה@בן-מנחם יפה! לא ידעתי שהוא מתחבר לבחורי ישיבות
-
איציק דדיהאני מזה אוהב את השיר שלו החדש הוא מרגש מטירוף
-
מוזיקה ווקאליתאני לא הכי מתחבר למוזיקה ווקאלית
-
יואלי דיקמן@א-ה-2 אשמח שתעלה
-
מגזין תווים מבית מוזיקה VIPמגזין נפלא!! באמת נהניתי ממנו.
-
מאט דאב@מוח-שליט-על-הלב צודק במאה אחוז ככה זה יש לחץ גדול לפני שמוציאים שיר