@נפש-האדם
לדעתי זה פשוט עניין אישי של איזה טון מתאים לך יש קול גבוה ויש נמוך והטונים - בהתאם.
לגבי השאלה עצמה,
אני בדרך כלל מתחיל את השיר על האופציה היותר נמוכה של הסולם, זאת אומרת DM בסריג 1
ובבית השני או לקראת סוף השיר עולה לסריג 5 בבארה, זה נותן גיוון ורענון לסוף השיר, ויכול גם לשמש כסיום מקצועי לשיר.
הגיטריסט השטייגניסט
@הגיטריסט השטייגניסט
-
בענין הסולמות....... -
כמה טיפים לגיטריסט המתחיל {והמתקדם}...@טיטו
נכון אבל אל תשכח שבשלב הזה חוץ מהכאב של המיתרי ברזל לא צריך להחזיק ראש על שום דבר, הכל זורם חלק. -
בענין הסולמות.......@margalit
בהחלט. לזה התכוונתי לשנות סולם, סולם וטון זה אותו הדבר.
ונפש האדם לא התכוון לשתי סולמות אלא לאותו האקורד בשתי פוזיציות הנמוכה והגבוהה.