דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
הדסוש 0ה

הדסוש 0

@הדסוש 0
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
11
נושאים
1
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
3
עוקב אחרי
8

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בקשות שירים
    הדסוש 0ה הדסוש 0

    אפשר את השיר של אבי אילסון ואיציק דדיה "שבילים" (לא את הקליפ....)

    בקשות שירים

  • איזה זמר הכי מצליח היום בחתונות
    הדסוש 0ה הדסוש 0

    @הראל-1 מה פתוח בהם?: אולי לחסידים....😏

    במת הדיונים

  • איזה זמר הכי מצליח היום בחתונות
    הדסוש 0ה הדסוש 0

    @שמעון-h משה קליין עפים עליו בחתונות בקטע כבר לא נורמאלי... אבל טוב.. הוא תותח ברמת על!!! לחתונות בעיני מקום שני .... (כי מקום ראשון זה ברומר... אבל פשוט נראה לי שאין לו בכלל תאריכים פנויים אפילו בעוד שנה ..😆 אז אני בככל לא מכלילה אותו...😃 ) אבל שתיהם אלופים!!!

    במת הדיונים

  • האם אפשר להתחזק ממוזיקה?
    הדסוש 0ה הדסוש 0

    @ford-0 לא יודעת למה.. אבל השירים האלה לא עושים לי כלום הם רק עושים לי דיכאון!!! ואני בוכה לא מעוצמת הרגש שיש בשירים האלה אלה פשוט אני חושבת על דברים עצובים ....😞 (אבל בטוח שישי הרבה שזה ירגש אותם...)

    במת הדיונים

  • שיר שכתבתי על לחן של חבר שלי
    הדסוש 0ה הדסוש 0

    @yoni-bonen יאווו מושלםם!!! אהבתי ברמות על!! וזיכתה בקול אמאלה !!!!!!😲
    אבל ....יש לי הערה קטנה ....שבסוף ,המילה נתתה זה לא מדי סלסול אני פשוט לא כל כך מבינה במוזיקה אבל אני רק שואלת כי זה נראה לי סלסול קצת תקועה ...🤔 ? אני באמת שואלת...)(מרוב שהשיר מושלם! שמים לב גם לדברים קטנים..)אז.. יעלה מחכים לשיר הבא שלך...😋

    שיתוף פרויקטים וחוות דעת

  • למה המוזיקה הישראלית מעניינת יותר?
    הדסוש 0ה הדסוש 0

    @אילן-פ זה כל כך נכון מה שאמרתה...!

    @קשה-לחשוב אמר בלמה המוזיקה הישראלית מעניינת יותר?:

    למה מי אמר? המוזיקה החסידית הרבה יותר יפה ועמוקה ופנימית (אם היו לי עוד מילים הייתי מוסיף), ולא כ"כ רדודה.

    בוא ניקח את השיר לדוג.. רסיסים, או בשבילך שהם אחד המרגשים! ,יש כאלה שירים בחסידית עם עוצמת הרגש שיש בשירים האלה?.(חוץ מנפשי...) התשובה היא לא! (אני יודעת שישי כאלה שיחלקו עלי אבל רובם לדעתי יסכימו איתי...)אולי לך המוזיקה החסידית יותר יפה ועמוקה ,מעריכה מאוד! אבל לא נראה לי אצל הרבה אנשים עם דעה כמו שלך...(בדור שלנו..😔 ) ..🤐

    במת הדיונים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול