דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
הודיהה

אנייייייי

@הודיה
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
332
נושאים
11
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
11
עוקב אחרי
17

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • שירי חופה
    הודיהה הודיה

    @יונתן נתי מרשל - נכנסים לחלום.mp3
    אשת חיל שלי אליה והב.mp3

    בקשות שירים

  • צמד אבי
    הודיהה הודיה

    כאן תעלו כל מה שאתם יודעם על הצמד האלו, צמד אבי, שירים , קליפים הכלללל

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • אז איזה שיר בא לכם לשמוע הבוקר הזה..?
    הודיהה הודיה

    @איילה מי זה מתניה??

    במת הדיונים

  • שולי רנד
    הודיהה הודיה

    @זברה תודה, אבל איך מורידים?

    לפי אמנים

  • שולי רנד
    הודיהה הודיה

    אפשר את השיר עוקר הערים להורדה בMP3?

    לפי אמנים

  • אז איזה שיר בא לכם לשמוע הבוקר הזה..?
    הודיהה הודיה

    @taly בא לי את אחד השירים של רגה'!!!!

    במת הדיונים

  • דעתכם על השיר סיבת הסיבות באידיש
    הודיהה הודיה

    @דובלה זה מה שאמרתיי, זה לא מכוון לציבור שלנו הספרדייי

    במת הדיונים

  • דעתכם על השיר סיבת הסיבות באידיש
    הודיהה הודיה

    @איש-פשוט אמר בדעתכם על השיר סיבת הסיבות באידיש:

    @הודיה נראה לכם שהוא רצה שאתם תשמעו את השיר שלו הוא מכוון לציבור החסידי

    כן כניראה שכן כי גם ככה אנחנו לא מבינים מה הוא שר שם...

    במת הדיונים

  • דעתכם על השיר סיבת הסיבות באידיש
    הודיהה הודיה

    @איש-פשוט אמר בדעתכם על השיר סיבת הסיבות באידיש:

    @הודיה טוב אז לסיכום: מי שאוהב אוהב ומי שלא לא אני חושב שזה לציבור החסידי שפחות שומע ישי ריבו

    תכלס כן

    במת הדיונים

  • דעתכם על השיר סיבת הסיבות באידיש
    הודיהה הודיה

    @100 לריבו יש מלא צפיות גם בלי זה....
    אבל אני אישית לא אהבתי את השיר באידיש...

    במת הדיונים

  • אז מה השיר שלך?
    הודיהה הודיה

    @ידידיה שווה שמיעה, יש לו קול ממש יפה😊

    במת הדיונים

  • אז מה השיר שלך?
    הודיהה הודיה

    @ידידיה הנה, מכיר את נהוראי אריאלי? אז הוא אח שלו הקטן יותר
    נריה_אריאלי_-באור_גדול(קאבר)[1].mp3 ,

    במת הדיונים

  • אז מה השיר שלך?
    הודיהה הודיה

    @ידידיה נכוןן אבל נריה אריאלי עשה לזה קאברר והוא שר את זה שלמות

    במת הדיונים

  • אז מה השיר שלך?
    הודיהה הודיה

    @ידידיה של נריה אריאליייי (קאבר)

    במת הדיונים

  • אז מה השיר שלך?
    הודיהה הודיה

    @עמוד-חשמל היי, אז ככה השיר שלי זה "באור גדול" .....אוהבת אותו מאודד

    במת הדיונים

  • ראפארים חרדיים
    הודיהה הודיה

    שלמה רגה הוא אלוףף

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • אז איזה שירים אתם שומעים בחנוכה ?
    הודיהה הודיה

    @יוסף-קורקוס אמר באז איזה שירים אתם שומעים בחנוכה ?:

    טוב אז אני את זה .. ומה שבא אחריו ולפניו 😑 😊 😀
    https://www.youtube.com/watch?v=AD3qizhGb3Y

    אפשר את זה כקובץ להורדה לשמיעה?

    במת הדיונים

  • אז איזה שיר בא לכם לשמוע הבוקר הזה..?
    הודיהה הודיה

    @יוסף-קורקוס וואיי היום שמעתי על הבוקר את השיר אל תעזבי ידיים של עקיבא06_אל_תעזבי_ידיים.mp3

    במת הדיונים

  • איציק אורלב
    הודיהה הודיה

    @דובלה דווקא אהבתי את הקליפ, מושקע ברמותת!!!

    לפי אמנים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול