נווו חברה לאף אחד אין אתזה?
ה
הרשי
@הרשי
-
ההופעה לחיים און נחת -
ארי היל@אאא-1 מישהו יכולל לעלות לדרייב
-
בקשות שירים@taly כןןןן לזה התכוונתי ואולי יש לך עוד בבקשה
-
בקשות שירים@taly יש איזה מלחין גדול בנצי שטיין והוא עשה חוץ משירים הוא עשה גם הרבה סינגלים לחתנים שהתחתנו
ואם למישהו יש ויכול לעלות אני ישמח מאוד
תודה רבה!
[והכנסתי את זה לנושא הזה כי אני לא יודע לאיזה נושא זה שייך] -
בקשות שיריםאפשר אולי סינגלים לחתנים מבנצי שטיין
תודה מראש
-
ההופעה לחיים און נחתמישהו יכול לעלות בבקשה את כל החלקים של לחיים און נחת לדרייב
תודה מראש!!!!!!!!!
-
אמני קול חי מיוזיק ומיטב הזמרים - נגן המנגןיאלה הם משועממים