יש למישהו את הביצוע המקורי של הניגון כאן (ניגון ר' שלמה מצ'עצ'ניק של יונגערליך)? https://youtu.be/7hkAPCoQ9iM?t=593
וינ
@וינ
-
ניגון ר' שלמה צ'עצ'ניקר | יונגערליך -
בירור קטן@דוד-33 לא. זה קצת דומה, אבל זה לא זה.
-
בירור קטןאשמח לדעת של מי הביצוע המקורי שנמצא בדקה 2:28 כאן https://www.youtube.com/watch?v=HTEROqvkakA
-
בקשות שירים@דוד-33 את השיר הזה, רק בביצוע המקורי שלו (של יומי לואי & יוסי גרין)
-
בקשות שיריםאשמח אם יש למישהו את השיר: פן כן
מבצעים: יומי לואי & יוסי גרין
תודה רבה -
ילד הפלא בנצי קלצקין@השקדן יש לזה עוד ביצועים?
-
ילד הפלא בנצי קלצקין@ב-ב מי המלחין של ניגון זה?
-
ילד הפלא בנצי קלצקיןמי המלחין של "הבן יקיר לי" בביצוע מנדי וייס ובנצי קלצקין?