צריך למשוך את הציבור וזה מה שמושך
גם כך האולם לא היה מלא עד אפס מקום...וזה לאחר שפרצו המון חברה ללא כרטיסים
{הייתי שם}
אם רשימת הזמרים היתה שונה האולם היה ריק וזה היה הרבה יותר לא מכובד ואז היו מתדיינים בפורומים אחרים האם ראוי להביא את הראשון לציון לאולם חצי ריק..
יכול להיות שהיה מקום לצרף אולי את משה לוק אבל מה לעשות שזאנוויל מושך יותר. כן גם את בחורי הישיבות הספרדים...
בכל מקרה הארוע היה באמת ברובו תורני והחלק האחרון רק היה מוזיקלי
ומוטי שטיינמץ שר קצת ספרדי (יפה ותמה ועוד שיר שאני לא זוכר)וזה היה מדהים
חובב מוזיקה 0
-
האם אירועים של ספרדים צריכים לקחת אמנים ספרדים, והאם המוזיקה צריכה להיות מזרחית? -
ישיבישיר 5לליפא היה אתמול מופע בנתניה לכאורה בצהריים הוא היה אמור להיות פנוי
כמו"כ בשני השורות הכי העליונות של האולם מאחורי ההפקה היו נשות האומנים כך שיכול להיות שרואים אותם בקליפים השונים -
ישיבישיר 5תודה למאסטרו הנסתר על ההסבר.
ניסיתי לשנות אבל לאחר שעה כבר אי אפשר
שמתי לב שיש כאן חברה עם מידע מבפנים מה באמת הסיפור עם ליפא? -
ישיבישיר 5טעיתי .קינדרלעך כמובן ולא יונגרלעך
(אני חדש ולא יודע איך מתקנים בגוף ההודעה) -
ישיבישיר 5הייתי בארוע אכן אחד האירועים המושקעים שהיו כאן בשנים האחרונות
רק חבל שהגיל הממוצע הוא בין 13 ל18 ולא יודע להעריך
הפתיח המושקע עם המנגינה של האסק. הכניסה של הזמרים המקוריים באשת חיל ההבאה של המחזור הראשון של יונגרלעך
כן ידעו להעריך את ריבו וחיים ישראל
(אגב חיים ישראל זה במקום ליפא כאילו?? כי יואלי אמר בתוכנית שלו שליפא יגיע ואכן ציפיתי שהוא יכנס בשיר של החצי אידיש חצי עברית בסוף חיים ישראל שר את האידיש שזה עוד רגע שהקהל פשוט לא ידע להעריך(במקורי ליפא שר את האידש וחיים ישראל את העברית)
כמו"כ ישי היה עם אנרגיות בלתי נגמרות
ריקודים אמיתיים על הבמה
זה בהחלט היה המופע הגדול של השנה