יש מצב לקליפ להורדה?
חינדיקיקי
-
נותי ליברמן -
ישיבישיר 6 סוכות תשפ"דנכון
............... -
ישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד@מרים-אסתר למה לא העלו בסוף את הכבשים?
(ומה זה הרעיון הזה להביא כבשים... רק יואלי יכול להעלות את זה בדעתו...) -
ישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד@מרים-אסתר בטח מעניין
יו תודה אין עליך -
ישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד@מרים-אסתר וואו תודה רבה!!!
אני מורידה את זה עכשיו
יש מצב שיש לך עוד סרטונים? אבל מעניינים, לא סתם מהקהל... זה כבר יש מספיק... -
ישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד@מרים-אסתר את יכולה להעלות במגיקוד?
(לא יודעת איך עושים את זה אבל אולי את כן..)
-
ישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד@אילה1 יש מצב להעלות את זה שוב?
-
לייבי ווידער@לוי-יצחק-0 יש מצב אבל מאוחר יותר או מחר...
-
לייבי ווידער@חינדיקיקי שלאף מיין קינד לייבי וויעדער.mp3
זה מה שרצית? -
לייבי ווידער@לוי-יצחק-0 וואו הוא עוד קיים?
אתה רוצה את השיר מתוך ההצגה כאילו?
עוד מעט אני אחפש -
ישראל כהן@ויווש מה זאת התוכנית הזו? באיזו שעה?
-
תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן@שמה קו המכלול
-
תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן@מרב היה ספיישל יוסי גרין
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.יש צפי לפתיחת הנושא של יואלי דיקמן? או של מאסטר פליי?
-
תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמןיש היום תוכנית מוקלטת, נכון?
ויש במקרה סרטונים? (גם ישנים) -
ליפא שמעלצר@חינדיקיקי סורי על החפירה אבל יש למישהו את הקליפ?
-
ישיבישיר 6 סוכות תשפ"ד@הדרי אה זה עוד לא מוכן? לפני איזה יומיים יואלי אמר שהעלו את זה לסטטוס של קול פליי