דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
טכנאי קיובייס 12ט

טכנאי קיובייס 12

@טכנאי קיובייס 12
משתמש ותיק
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
623
נושאים
21
שיתופים
0
קבוצות
2
עוקבים
33
עוקב אחרי
6

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • עזרה עם אולפן שקורס עם תכנת קיובייס 12 Cubase
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    @Neeman2020 אמר בעזרה עם אולפן שקורס עם תכנת קיובייס 12 Cubase:

    בס"ד.
    מבקש את עזרתו של מישהו NFO שאולי יוכל לסדר את המחשב האולפני של חבר קרוב שלי.
    הבחור חולה במחלת הטורט וקצת קשה לו במצבים מסויימים וכשהאולפן לא עובד כמו שצריך הוא נכנס למצב נפשי ירוד מאד.
    אנחנו מוכנים לשלם עבור הגעה (לאשקלון), לבדוק ולאפס את התקלות עם קיובייס והקונטקט בגדול...
    אשמח לפניות מצד מי שמבין בעניינים האלה ורוצה להרוויח מצווה גדולה (וגם מה שמגיע בכסף)

    תודה לכם.
    נאמן

    @BINYAMIN-OFFICIAL בעיקרון כל מחשב יכול לסחוב את התוכנה, כולה עניין של מהירות.
    @Neeman2020 תשלח לי למייל aizik138@gmail.com את הנתונים כדלהלן:
    מעבד, דור מעבד, כמות זיכרון ויזואלי, דור זיכרון (DDR)
    נתוני דיסק קשיח (SSD, SSD NVME, HDD) נתוני כרטיס מסך ורשת.

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • פרוייקט ראשוני רשמי בקיובייס
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    @נתנאל-25 אמר בפרוייקט ראשוני רשמי בקיובייס:

    שלום וברכה לכולם
    התחלתי בס"ד להתשמש לפני כמה זמן בקיובייס אחרי ששנים הייתי מכין את הפלייבקים באורגן שלי korg pa1000...
    אחרי שהחלתי להשתמש בפלאגינים היה קשה לחזור לאורגן..איכות הסאונדים פשוט מטורפת.
    מצרף קטע קטן מפלייבק שאני עובד עליו חלק סאונדים מהאורגן וחלק פלאגינים..
    אשמח לחוות דעת איך זה נשמע ובעיקר איך לשפר את זה..
    תודה רבה
    Adir Ybc pl p1 mn ply gtr2.mp3

    מדהים!
    מוכשר מאוד, יש לך את זה!
    אני מעדיף לא להעלות לכאן את הפרויקט הראשון שלי בקיובייס, מפחד שירחיקו אותי...
    בכל אופן, כדאי לך ללמוד לעומק יותר איך משתמשים יותר טוב בקוואנטהייז, משהו שם הציק לי.

    סאונד והפקה מוזיקלית

  • הצעת ייעול | הסרת סימני שאלות/ קריאה מוגזמים באופן אוטומטי
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12
    function RemovesBullshits() {
        const inputs = [$('[class="title form-control"]'), $('.write')];
        let isRemoved;
        for (let i = 0; i < inputs.length; i++) {
            const regex = new RegExp(`([\?!]{${i === 0 ? '1' : '2'}})([\?!]+)`, 'gm');
            if (regex.test(inputs[i].val())) {
                const inputOld = inputs[i].val();
                const inputNew = inputOld.replaceAll(regex, '$1');
                inputs[i].val(inputNew);
                isRemoved = true;
            }
        }
        if (isRemoved) {
            app.alert({
                title: 'שים לב!',
                message: 'ההודעה שלך הכילה סימני שאלה/קריאה מוגזמים, והם הוסרו בהתאם לחוקי הפורום.',
                timeout: 4500,
                type: 'warning',
            });
        }
    }
    
    $('.composer-submit').click(RemovesBullshits);
    

    @administrators @ntz
    מתוך גיטאהב

    באגים / הצעות ייעול

  • פרסום מייל / יצירת קשר - חשוב!
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    cb9bcafb-fa6f-4893-ac0a-4c43d8d34e50-image.png

    אבל את האמת שזה לא ממש בוער, אם אתם רוצים תמחקו, תודה על כל הפורום המדהים

    הכרזות ושיפורים

  • עורכי וידאו? כנסו... (גם אם לא חחח)
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    @ב-ב אמר בעורכי וידאו? כנסו... (גם אם לא חחח):

    תרשו לי לתייג עוד כמה שלדעתי יכולים לקחת חלק?
    @טכנאי-קיובייס-12

    @טיטו בעיקרון אני אוהב לעזור אבל אני קצת עסוק, בהמשך היום תראו מה...
    אם זה יהיה ממש דחוף יש דוגמאות בערוץ יוטיוב שלי בחתימה שלי

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • הגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    @ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

    @טכנאי-קיובייס-12 אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

    @ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

    אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)

    יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
    אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.

    בכלל הכנות שבעולם - כן.
    אתה מוזמן לבדוק מתי לאחרונה פתחתי נושא חדש.... (ותבדוק גם מה הייתה הרמה וכמות הלייקים שלו)
    ואם לא הייתי שייכת לאף אחת מהקבוצות, והיה לי נושא מעניין להעלות שלא דנו עליו, הייתי פונה לצוות פיקוח ומבקשת להצטרף לאחת הקבוצות.
    תאמינו לי שהם רואים מי לעניין ולמי יש מה למכור. זה שקוף.

    אני מוריד את כובעי.

    באגים / הצעות ייעול

  • הגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    @ב-ב אמר בהגבלת האפשרות לפתוח יותר מדי נושאים חדשים:

    אבל אני הצעתי שרק משתמש ותיק (ומשתמש מומחה וצוות פיקוח כמובן)

    יש לי שאלה, אבל תעני עליה בכנות.
    אם לא היית שייכת לאחד מהקבוצות, היית אומרת את זה? וד"ל ודו"ק.

    באגים / הצעות ייעול

  • הודעת הצ'אט חסום לך...
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    @טיטו אמר בהודעת הצ'אט חסום לך...:

    העניין של הצאט היה טעות ששיחקנו עם התוסף ושמנו למשתמש ותיק את האפשרות שיהיה צ'אט בלי לשים לב.
    נכון לעכשיו העניין סודר וחזר לקדמותו, אם יש למישהו עדיין את הבעיה הזאת שיעדכן פה.
    נשתדל לטפל בזה עד כמה שאפשר.

    הנני מעדכן

    באגים / הצעות ייעול

  • הודעת הצ'אט חסום לך...
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    @מוישי-2 אמר בהודעת הצ'אט חסום לך...:

    @אבי_770 אוקי הבנתי הכל וזה מה שעשיתי אבל בדיוק עכשיו נעלם לי הסימון הצאט
    עשיתי אנטר ושום דבר לא קרה😢 😢 😢

    לא זה מה שרצית?

    באגים / הצעות ייעול

  • הודעת הצ'אט חסום לך...
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    @מוישי-2 אמר בהודעת הצ'אט חסום לך...:

    איך אני לוחץ על התוסף איפה זה ? לא מופיע לי !
    @טכנאי-קיובייס-12

    https://chrome.google.com/webstore/detail/live-editor-for-css-less/ifhikkcafabcgolfjegfcgloomalapol/related זה התוסף
    ואם אתה לא יודע איך מתקינים - https://www.youtube.com/watch?v=tFvyk-Pdnog

    באגים / הצעות ייעול

  • מסך כניסה לפורום
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    @LEVI אהבתי
    ערכתי את הקוד שיתאים לפורום שלנו
    להחלטת @administrators

    <style>
          #loading {
            position: fixed;
            z-index: 999;
            top: 0;
            left: 0;
            width: 100%;
            height: 100%;
            background-color: white;
            display: flex;
            justify-content: center;
            align-items: center;
          }
          #loading img {
            width: 200px;
            height: 200px;
            object-fit: contain;
          }
        </style>
        
        <div id="loading">
          <img src="https://i.imgur.com/b4sDGVk.gif">
        </div>
        
        <script>
          setTimeout(function() {
            var loadingScreen = document.getElementById('loading');
            loadingScreen.style.display = 'none';
          }, 2000);
        </script>
    
    באגים / הצעות ייעול

  • שיתוף | אודיונאוטיקס - אתר מעולה למי שאהב מוזיקה ללא מילים
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    היי
    אודיו נאוטיקס הוא אתר מעולה עבור מי שמחפש פלייבקים/מוזיקת רקע איכותית להורדה
    זהו אתר מעולה עם מוזיקה איכותית שאני אוהב פשוט להאזין וליהנות...
    כל מילה נוספת מיותרת. כל התכנים פתוחים בנטפרי וחינמיים לחלוטין להורדה

    Lexicon.mp3 דוגמא אחת מותך עשרות אלפים

    audionautix.com תיהנו!

    התכנים נוצרו בידי מפיק בשם ג'ייסון שו (פלשתיני לשעבר, אמריקאי בהוווה)

    מדריכים

  • מקצב חוגג שנתיים | מסכמים שנה נוספת 🎉🎈
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    פשוט אין מילים על המקום המושקע הזה!

    @ntz אמר במקצב חוגג שנתיים | מסכמים שנה נוספת 🎉🎈:

    וצירפו אותנו למנוע החיפוש שלהם..

    האם יורשה לי לשאול מה זה "צירפו אותנו"? זה לא אוטומטי למיטב ידעתי. יש את הכלי של גוגל סרצ' קישור אני מאמין שאתה משתמש בזה וההוספה מתבצעת עם מטא-תג או קובץ HTML (אימות)
    כמו שהתחברת לגוגל אנטליקס

    ולגבי אזור לא ידוע, יש עכשיו את כל הבלאגן של ישראל VS פלשתין 🤣

    הכרזות ושיפורים

  • אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    @טיטו @לינוי-0 אולי אפשר לפתוח נושא לקליפים ואז להוסיף שם כפתור כזה ולהגדיר אותו בדף שיחפש רק בדף של הוידאו ואז לעלות אותו לפורום ע"י התקנת קובץ הCRX ולתת שם לכפתור "חיפוש וידאו" לדוג'
    ואז הוא יחפש בתוך הנושא רק וידאו. נקווה שהובנתי...

    באגים / הצעות ייעול

  • preset for serum
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    @חכם_בלילה קישורים אני ישאיר את העובדה ל @למדן הגדול
    מדריך - בעיקרון צריכים לגרור את תקיית הסאונדים החדשים לתקיית היעד של סרום.

    VST Instrument - כלים וירטואליים

  • בקרוב! יומלדת שנתיים לפורום!!
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    קולולולולולו 🎉🎉🎉🎊🎊

    מקצב.gif

    זוהי תרומתי הצנועה לעניין...

    הכרזות ושיפורים

  • הודעת הצ'אט חסום לך...
    טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    @אבי_770 היי ברוך הבא
    הכנתי מדריך מפורט בעניין ממש לפני שבוע וחצי
    https://miktzav.com/post/207859
    קוד CSS פשוט וזהו

    אם אתה אבי 770 מטלגרם שתדע שאתה אלוף

    באגים / הצעות ייעול
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול