תלוי נטו ברמת המקצועיות שלך..
ד"א אני הרמתי אירועים בסדר גודל הרבה יותר גדול (300-400 איש) בזמנו עם אורגן PA600...
יענקי וייס 0
-
אירוע גדול עם אורגן פשוט -
המלצה למיקצבים איכותיים לקורגאני עובד עם קורג כבר שנה, והיו לי מקצבים מכל מיני מקומות ששכללתי אותם והוספתי להם כל מיני צ'ופצ'יקים,ובניתי מזה סט.
וגם בניתי הרבה מקצבים של פריילך וכדו' כי אני אוהב לנגן חסידי מקורי -
סקר | לאיזה שיר הכי התחברתם ריגשית?מן השמים - זאנוויל ווינברגר
-
המלצות אורגניים דחוףףאני מציע להתחיל ללמוד על KORG PA300/600 למתחילים ואפי' מתקדמים זה אורגן פצצה!!!!

-
אירוע גדול עם אורגן פשוטעוד פעם. אם יש לך את זה בנגינה אז לאנשים פחות משנה עם איזה קלידים אתה מנגן העיקר שיהיה שמח ומקצועי...
-
מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....@אבינועם-0
השירים עצמם יעזרו לך??? -
בקשה לתוכנות בחינםשלום אני מחפש לקבל בחינם FAB FILTER לקיו בייס
למי שמבין בתוכנות עיבוד בלבד.

-
כאן ניתן לבקש פלייבקיםיש למישהו את הפלייבק לשיר של חנן בן ארי "אמן על הילדים שלי".
שכויי'ח... -
מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר
זאנוויל ווינברגר חד משמעי בלי ספיקות

עיין "מן השמים" ו"כלל ישראל". -
איזה קלידן לדעתכם הכי טוב?עקב ריבוי הדעות בנושא זה, החלטתי להעלות אותו לדיון,איזה קלידן לדעתכם הכי טוב בחסידי?

-
איזה קלידן לדעתכם הכי טוב?@אייצ-ית
ותודה לכם על שאישרתם את הנושא.

-
התזמורות הכי מצליחות בחתונות!!!!- סוסנה.
- דני אבידני.
-
איזה קלידן לדעתכם הכי טוב?@ישי-עובד
אני לא מבין איך אף אחד לא הזכיר את שימי סקלאר...
אחד המטורפים עם תואר שני במוזיקה פצצצצצצצה של קלידן
