דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
ישיבישי

ישיביש

@ישיביש
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
97
נושאים
3
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
3
עוקב אחרי
1

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • הזמר מיכאל שמחי
    ישיבישי ישיביש

    נשמח לפידבקים ממכם..
    מה רך-מיכאל שמחי.mp3
    עדכון: יש גם קליפ. צפו ופרגנו...
    https://www.youtube.com/watch?v=XDuazc_ekTs&t=3s
    ״מה רך פיסל את הקשה
    דברי תורה שקשים כברזל
    על אחת כמה וכמה
    שיחקקו את ליבי
    שהוא בשר ודם

    אבנים שחקו מים רבי למדני תורה
    אלף זו למה נכתבה״.

    עיבוד, הפקה מוזיקלית, מיקס והפקת קליפ: אביהו יצחק.
    תלבושות: מחסן התלבושות של לימור עמיר.
    הסעה: יהודה הסעות בע״מ.

    תודה לרונן עמרני.
    תודה לבית כנסת של חסידות בישטינא.

    לפי אמנים

  • למה המוזיקה הישראלית מעניינת יותר?
    ישיבישי ישיביש

    תכלס!!!! אם שיר יש לו מילים טובות ומגנינה מרגשת והוא מדבר ללב ומחזק מאוד מה באמת הבעייה מי בדיוק שר את זה?
    אלא שזה גדר מסוים שאם נשמע זמר כזה ונתרגל אליו אז נרצה זמר אחר שהוא יותר פתוח ולאט לאט אפשר לרדת במדרון,
    אבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה רק גדר!!!!!!!!! ולמעשה אם יש זמרים שכבר נכנסו למיינסטרים כמו ישי ריבו וכדומ' אז אין חשש של ירידה כי זה מה שכולם שומעים ואין כבר את החשש שנשמע זמרים אחרים יותר פתוחים כי זה כבר לא במיינסטרים.
    לגבי עצם הנושא למה מוזיקה ישראלית היא מעניינת כבר כתבו שזה טקסט שמתחבר ללב ומדבר אליו מאשר מוזיקה חסידית קלאסית שמורכבת מפסוקים וכד'אז זה פחות מדבר, וזה נכון זה בגלל שזה שהדור השתנה, אבל מה לעשות שזה המציאות שאנו חיים בה והכי חכם לעשות זה לא להתלונן על: "פעם היה הכי טוב" אלא לקחת את המיטב מהדור הזה שמדבר ישירות ללב ונוגע בו.

    במת הדיונים

  • סקר | האלמנט העיקרי בחתונה
    ישיבישי ישיביש

    תראו מבחינת החתונה ודאי שהחתן חשוב אבל זה לא פייר לכתוב את זה בקשר של מוזיקה....
    לא נראלי שזה הדוגמה הנכונה להביא חתן וכלה... לכן כתבתי הקהל שזה גם כולל את החתן והכלה...

    סקרים

  • שרשור שירים חדשים בלבד | תשפ"ג 1
    ישיבישי ישיביש

    Away From Here (1).mp3
    ניסים בלאק השיר החדש

    בקשות שירים

  • שרשור שירים חדשים בלבד | תשפ"ג 1
    ישיבישי ישיביש

    איציק דדיה סופות
    https://www.youtube.com/watch?v=AaJzuYXWn8E

    בקשות שירים

  • נהוראי אריאלי
    ישיבישי ישיביש

    ישיבת משכנות התורה בית נאמן...
    יותר יפה מהמקור...
    https://miktzav.com/assets/uploads/files/1647174577528-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%A0%D7%90%D7%9E%D7%9F.mp3
    אם זה מעניין אתכם יש גם שיר כולם אחים על ניצוץ יהודי של משה קליין אבל זה כבר לא קשור לנושא

    לפי אמנים אפרת

  • קורג pa5x?
    ישיבישי ישיביש

    עכשיו ראיתי באתר הרשמי של קורג שהוא יצא!!
    https://www.korg.com/us/products/synthesizers/pa5x/
    ויש אפילו סרטון הדגמה
    https://www.youtube.com/watch?v=2InFUgORHEo

    קורג - Korg

  • שרשור שירים חדשים כל יום | קיץ תשפ"ב
    ישיבישי ישיביש

    תהיה שמח נתנאל ישראל & חיים ישראל
    תהיה שמח נתנאל ישראל & חיים ישראל.mp3
    d22cbf96-4c34-4bf4-a482-0cbd1aecb087-image.png

    בקשות שירים

  • ג'ינגלים של ישיבות פורים תשפ"ב
    ישיבישי ישיביש

    @פונץ-בננה עכשיו אני שואל את העורך ונראה מה הוא יאמר... את האמת יש שני קליפים לשני השירים... אבל השני קצת יותר... נקרא לזה פנימי..
    מקסימום אני אחתוך קצת...

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • קאברים וגיור שירים.
    ישיבישי ישיביש

    @אייצ-ית כבר כתבתי שמוזיקה מזרחית מגיעה מהערבים, כל המקאמים משם!!!!!

    במת הדיונים

  • יעקב שוואקי
    ישיבישי ישיביש

    אוי באמת, זייפן?????? שוואקי הוא האחרון שאפשר לקרוא לו זייפן.... יש לו קול חם, פתוח, קול שעולה עד לגבהים בלי לגרוע כלל מהפתיחות בקול, ובכלל, מה שכתוב בהתחלה זה שיש לו בעיית קצב, וזה בכלל לא קשור לזייפן, פשוט בהופעה אין עניין להשמע כמו באולפן, אלא לתת את הטאצ'ים הקטנים בקצב כדי לעניין ולסקרן, וזה בדיוק מה שעושים בהופעות חיות!!! לרגש את הקהל ולחבר אותו לשיר.

    לפי אמנים

  • שרשור שירים חדשים כל יום | קיץ תשפ"ב
    ישיבישי ישיביש

    גד אלבז גוד שאבעס
    גד אלבז, Dj Klmn, Jo Messa - Good Shabbos.mp3

    בקשות שירים

  • ג'ינגלים של ישיבות פורים תשפ"ב
    ישיבישי ישיביש

    @בונקר גם הראשון קצת פנימי.... טוב נראה כבר שהעורך יחזור אלי...

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • קאברים וגיור שירים.
    ישיבישי ישיביש

    יש לחנים לא טובים. זה ברור. השאלה היא האם כל לחן שהלחין אדם שהוא גוי הלחן הזה לא טוב????
    אז יש לי סקופ: ודאי שלא! סתם כדי לסבר את האוזן כל תורת המקאמים בעצם הגיעה מהערבים!!! כתוב בגמ' שלאחר חורבן הבית, חוכמת המוזיקה עברה מהלויים לאומות העולם, ולכן יש פסק הלכה בזמנם שהיו ניגונים של נוצרים וכו' שהכניסו את זה לתוך נוסח התפילה!!!!
    מעולם לא שמענו שקלאסיקה של בטהובן אסורה בשמיעה!!!!
    אלא מה, יש לחנים (או יותר נכון: סגנונות מוזיקה) שהם מביאים את האדם לידי שחיתות כדוגמת רוק אנד רול וכד'.

    במת הדיונים

  • הזמר מיכאל שמחי
    ישיבישי ישיביש

    שבוע טוב ותודה רבה לכל הצופים והמדרגים!!!!
    ב"ה השיר והקליפ הולכים ומתפרסמים מיום ליום בחדשות המוזיקה להורדה, ואפילו זה הגיע לכיכר השבת!!! שלחתי גם למנגן ומקווה שבעז"ה יפורסם גם שם...
    אם מישהו יודע איפה עוד אפשר לשלוח ולפרסם אני אשמח לדעת!!!
    תודה רבה!!!

    לפי אמנים

  • תוצאות מצעד האמנים תשפ"א. דעות והימורים:
    ישיבישי ישיביש

    ישי ריבו בטוח יעלה בשלישת הגדולים, אבל מה שכתבו על איציק דדיה זה לא נכון אדרבה הוא לא הוציא כזה הרבה סינגלים בשביל שהוא יהיה הTOP 5

    במת הדיונים

  • תגובות - המילון המופשט:
    ישיבישי ישיביש

    @shin אוקי הבנתי תודה על המענה המהיר בשעה זו ובאמת נחכה למומחים..

    תגובות

  • קורג pa5x?
    ישיבישי ישיביש

    @שמעון-2 מצאתי כאן sweetwater.com/store/detail/PA5X61--korg-pa5x-61-61-key-arranger-workstation
    מחיר הזוי של 4700 דולר!!! אבל נחכה נראה שזה יגיע לארץ...

    קורג - Korg

  • גד אלבז
    ישיבישי ישיביש

    @יואל-שג גד אלבז, Dj Klmn, Jo Messa - Good Shabbos.mp3

    לפי אמנים

  • מצעד שיר החודש - שבט תשפ"ב: הצביעו והשפיעו:
    ישיבישי ישיביש

    דאגה מנין-רפאל מלול (התלבטתי בינו לבין תמיד יש סיבה)

    על המוזיקה
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול