יש למשהו את הפלייבק של a yid של בני פרידמן צריכה את זה דחוףףףףף
מ
מה זה משנה איך קוראים לי
@מה זה משנה איך קוראים לי
-
כאן ניתן לבקש פלייבקים -
עזרה בקייביס 12@יאיר-2-0 ממש ממש תודה אתמול ההיתי ממש בעננים שהצלחתי לסדר את זה אחרי שהבאתי מפיק עליי והוא לא הצליח אז ממש ממש תודה
-
עזרה בקייביס 12@הדרי ממש ממש תודה עזרת לי מאוד
-
עזרה בקייביס 12@מה-זה-משנה-איך-קוראים-לי ממש אבל ממש תודה!!!!
-
עזרה בקייביס 12@יאיר-2-0 לא זה בגלל שיש לי אתרוג
-
עזרה בקייביס 12@margalit כן הכל נראה לי בכל אופן אבל אני לא מצליכה לפתוח את מה שנתת לי יש לך אולי דרך אחרת אבל ממש ממש תודה
-
עזרה בקייביס 12@איצלה אבל טנקס בכל אופן
-
עזרה בקייביס 12@איצלה
אז מה אני
אמורה לעשות להזמין טכנאי??? -
עזרה בקייביס 12היי שלום אני צריכה עזרה דחופההההההההה אני עכשיו קניתי אולפן
ואני לא מצליחה לשמועה את מה שאני מקליטה משהוא יכול לעזור לי שאלתי כמה אנשים ואף אחד לא ידע מה להגיד לי
משהוא יכול לעזור לי פליזזזזזזז