@הודיה-1 תודה רבה לכולם
מ
מוזיקאי
@מוזיקאי
-
דחוףףףףףףףףףףףףףף -
הרשי וויינברגריש לי ממנו סקופ חמוד:
יש לי סרטון ממנו באולפן איך שבחור אחד מחקה את השין שלו (שנשמעת כמו סין) כולם באולפן צוחקים ממנו והוא יושב שם נבוך כולו
בקיצור הסרטון הזה התפרסם מאוד ובמופע לחיים און נחת אומר לו וועלווי פעלמן שהור רואה את הסרטון והוא רוצה לשאול אותו אם הוא לא מתבייש בשין שלו אז הערשי ענה לו בשיא החוזק "אני לא מתבייש לא בשין שלי לא בסין שחי ולא בשפתיים שלי הכל מתנה מאלוקים"
מעריך מאוד מאוד מאוד....... -
הרשי וויינברגר@חסיד-אוטנטי יש לך רעיון אחר?