@סודי-ביותרררררררר גם אצלי זה ככה
מוזיקה אמיתית
-
ילד הפלא מוטי גרינבוים -
ילד הפלא מוטי גרינבוים@סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
תמיד יעזור
-
זמרים מחקים זמריםאני זוכר איך שבאחת מההופעות מלפני 10 שנים היה חבדני"ק שחיקה את פריד והזמר אז (אני לא זוכר מי זה היה) אמר שזה לא חכמה כי כמעט כל חבדני"ק וגם הרבה שלא יכולים לחקות את פריד כיצריך רק את ההדגשות והכבדות וזה כבר נשמע כפריד
-
טון הניגון@ארי-0 שום סולם לא קשה אם אתה מתאמן על זה (לכל אחד קשה סולם אחר)
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@דודו-בלוקה תכתוב בחיפוש מאגרי קליפים
-
כמות השירים החדשים. אינפלציה או דיפלציה..?נראה לי שצריך לשנות נושא לריבו(א)

וחזרה לנושא בטח שיש עודף שירים שיוצאים והמון שירים טובים מתפספסים רק שהבעיה התחילה שיש המון חברה חדשים וכל אחד חושב שהשיר שיוציא יהפוך אותו ללהיט וכשהוא רואה שלא הוא מנסה עוד פעם חודשיים אחרי עד שיקלוט שחוץ מלהפסיד כסף הוא לא מוציא מזה כלום בגלל זה נראה לי שצריך לשנות את הדרך
בא נראה איך אפשר לעשות את זה כדי שכל אחד שמוציא משהו וזה טוב שזה לא יתפספס -
חליל עץ או פלסטיק@אלי-מהאולפן גם אבל לא רק זה יש עוד כמה דברים
-
חליל עץ או פלסטיק@המוזיקאי יש חליליות סופרן שמיועדות לחברה כמוך מ100 שקל עד 300 ויותר שלרוב זה מפלסטיק
ויש את אלט וטנור שתשלם על זה 400 ויותר שזה למתקדמים ולמיקצוענים המחירים מתחילים מ1500 ומגיע גם לעשרות אלפי שקלים -
חליל עץ או פלסטיק@המוזיקאי שאלה אם אתה מתחיל או מתקדם
-
מה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססתבלי שמות (בין המצרים) בכל מקרה כל שיר שעושה לך דיכאון מלהיב את חברך אין בן אדם שדומה לחברו
-
מה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת@הדסה יש שתי סוגים של דיכאון אחד של השיר עצמו וזה תלוי במלחין או של המעבד שלא עשוי ולא נשמע טוב
ויש זמר שאתם לא אוהבים והקול שלו עושה לכם דיכאון -
מה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת@הדסה אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
סתם ככה, יש מוזיקה שקטה ושמחה, ויש מוזיקה שקטה ודיכאונית...
מוזיקה טובה לא עושה דיכאון
-
מה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת@מאושרגוע אני לא בטוח Snz אמר שזה מרגיע אותו ותהיה בטוח שיש עוד הרבה כאלה והם לא טועים
-
מה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת@snz כשהייתי בחור בישיבה גדולה לא היה בחור אחד שהלך לישון בלי מוזיקה אולי זה היה לחץ חברתי כזה
בכל מקרה אני הייתי שומע כל לילה ולא הייתי נרדם בלי זה -
מה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת@פונץ-בננה צודק בכל מילה אבל להירדם עם מוזיקה רועשת זה לא קל בלשון המעטה