דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
מישהו 4מ

מישהו 4

@מישהו 4
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
19
נושאים
0
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
1
עוקב אחרי
1

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • מיכאל שניצלער ז"ל
    מישהו 4מ מישהו 4

    @ישראל-a נעלם לי...

    לפי אמנים

  • מיכאל שניצלער ז"ל
    מישהו 4מ מישהו 4

    @ברוריה ליפא היה אחד החברים הכי טובים שהיו למיכאל, וגם את ההספד הכי מדובר שם זה היה של ליפא, עכשיו עשו את ההספד עם כתוביות בעברית, אם מישהו מעוניי אני יכול להעלות.
    ודרך אגב בתכנית לילה מנצח של יום חמישי ליפא היה ורק דיבר על ההיכרות שלו עם מיכאל ז"ל

    לפי אמנים

  • מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר
    מישהו 4מ מישהו 4

    @יוסי-r זה לא התראה למייל

    לפי אמנים

  • מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר
    מישהו 4מ מישהו 4

    @יוסי-r אהההההה...
    הפעמון זה שכל דבר שהם מעלים אתה רואה התראה בחשבון יוטיוב שלך... 🙂

    לפי אמנים

  • מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר
    מישהו 4מ מישהו 4

    @יוסי-r יש כזה דבר בכלל? תרשם ליוטיוב שלהם ואז כל דבר שהם מעלים אתה תראה התראה ביוטיוב, אבל לא נראה לי שאתה יכול לקבל ע"ז מייל.

    לפי אמנים

  • מקהלת מלכות עם פנחם ביכלר
    מישהו 4מ מישהו 4

    @יוסי-r לא הבנתי מה אתה רוצה, את הערוץ יוטיוב שלהם? מייל? לא מובן

    לפי אמנים

  • טורי דעות על המוזיקה מאת משתמשי הפורום
    מישהו 4מ מישהו 4

    @מלך-הקלידנים זה שזה המצב לא עושה את זה בסדר, חוץ מזה ששוב, תחשוב בלאה, עכשיו זה בסדר לעומת לפני 50 שנה, יחסית , תחשוב עוד 10 או 20 שנה איך זה יראה לעומת לפני 50 שנה.
    ||מקווה שהבנת כי אני קצת הפוך אחרי לילה ואין לי ראש כ"כ לניסוחים מדויייקים||

    במת הדיונים

  • טורי דעות על המוזיקה מאת משתמשי הפורום
    מישהו 4מ מישהו 4

    @מלך-הקלידנים נכון ולא נכון, כי אתה מסכים איתי שעברת את הגבולות שאבא שלך שם לעצמו? טיפה אפילו, א"כ מה יהיה על הילד שלך והנכד, תחשוב הלאה , ותראה שהגבול- הוא משהו שזז ויזוז וא"כ ממילא הוא לא גבול.

    במת הדיונים

  • טורי דעות על המוזיקה מאת משתמשי הפורום
    מישהו 4מ מישהו 4

    @הלל-1 זה נכון מאוד, אבל הגבולות מאוד דקים אם בכלל קיימים, יותר נכון קיימים הם כן השאלה אם נראים, יש לי שאלה אליך: אתה יכול להגיד למישהו שישאל אותך (מהם הגבולות של השירים) תשובה ברורה מהם הגבולות? כי דוגרי- אני לא נראה לי יכול לענות על כזה שאלה.

    במת הדיונים

  • מנדי ווייס
    מישהו 4מ מישהו 4

    @מאיר-f לא נכון, לדעתי די הצליח לו, אולי לא משהו וואווו אבל סבבה

    לפי אמנים

  • אילתור חמוד - אשמח לחוות דעת
    מישהו 4מ מישהו 4

    @יהודה-n תותח אתה!!!!!
    תעלה לנו עוד דברים

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • בקשות קליפים
    מישהו 4מ מישהו 4

    @מאיר-f לא נפתח כי חסום או כי צריך לשלוח לבדיקה?

    בקשות שירים

  • שלום אני מעבד מוזיקה צעיר אני רוצה לשמוע חוות דעת על הרמיקסים שעשיתי
    מישהו 4מ מישהו 4

    @מעבד-צעיר תותח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אהבתי.

    שיתוף פרויקטים וחוות דעת מעבד צעיר

  • גלישה איטית במקצב בסמרטפון
    מישהו 4מ מישהו 4

    גם לי לא

    באגים / הצעות ייעול
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול