@כשרון אני גם מחבב את זה שהם מגיעים לעבוד..
גם אם זה חתונה קלאסית ולא חתונה של איזה נגיד...
בשונה ממקהלות אחרות וד''ל...
[נושא כאוב קצת..]
מ
משה ברוורמן 0
@משה ברוורמן 0
-
"מקהלת נגינה"
@כשרון אני גם מחבב את זה שהם מגיעים לעבוד..
גם אם זה חתונה קלאסית ולא חתונה של איזה נגיד...
בשונה ממקהלות אחרות וד''ל...
[נושא כאוב קצת..]