אפשר לשלוח לי?
משעמם לי
@משעמם לי
-
בקשת אלבומים -
בקשת אלבומים@פנני אז תשלח לי באישי
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.איך עושים שיהי כמו ריבוע כזה שצריך ללחוץ עליו ואז לראות את הכיתוב? (חשבתי שזה העין עם הפס אבל ראיתי שלא)
-
בקשות שירים -
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@פנני כן
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@פנני פה

-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@פנני לא רואים את מה שכתבתי
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.@פנני לא אני רוצה שיראו את השם האמיתי שלי
-
אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.איך יראו לי את השם שכתבתי בפרופיל?
-
שירים חורפיים@מולי-גוטמן אני לא חושבת שיש כל כך הבדל גדול הז'אנר של השירים של החורף לז'אנר של השירים בקיץ אולי המילים של הקיץ יותר מסיבות ובואו לבלות ובחורף יותר תן לי אור רע לי וכזה אבל זה רק במילים בתי העונות יש שירים קצביים ושירים דיכאונים