אני חושב את השיר כתר של ביני לנדאו
זה סגנון שלא הרבה אנשים אוהבים אותו אבל אם מקשיבים למילים של השיר הזה זה ממש ממש מרגש זה מדבר על הגלות
נ
נהוראי כהן
@נהוראי כהן
-
שירים ששווים האזנה נוספת -
יאיר אלייצור!@דיזיין צודק ב100 אחוז שזה בימוי מטורף עם כל החיבורים המגניבים אהבתי אותם מאוד
שיר מגניב
וקליפ מגניב