https://glatticket.co.il/67953?_ref=18068
זה לגברים בלבד?
סול
-
הופעות בין הזמנים קיץ תשפ''ד -
קטע הפסנתר בתחילת השיר 'אתה זוכר' מהיכן הוא??נפתלי שניצלער כתב לי שהוא הלחין את קטע הפסנתר.
@כ-פ
בקרוב אביא דוגמאות. -
קטע הפסנתר בתחילת השיר 'אתה זוכר' מהיכן הוא??@נגינתי כתב בקטע הפסנתר בתחילת השיר 'אתה זוכר' מהיכן הוא??:
אני לא חושב שמלחין כמו הרשי ויינברגר נמצא במקום הזה של לקחת קטעים מיצירות אחרות....
אין כאן עניין של 'לקחת' לפעמים משלבים קטע פסנתר יפה בשביל הפתיח.
@כ-פ
מה זה אומר ליין פסנתר? -
קטע הפסנתר בתחילת השיר 'אתה זוכר' מהיכן הוא??יצאתי מנקודת הנחה שקטע הפסנתר נלקח מאיזה יצירה כלשהי ולכן שאלתי מהיכן הוא (זה קורה בלא מעט שירים)
אבל בהחלט יתכן שהקטע הוא הלחנה של המעבד/מלחין השיר. -
קטע הפסנתר בתחילת השיר 'אתה זוכר' מהיכן הוא??נו???
-
קטע הפסנתר בתחילת השיר 'אתה זוכר' מהיכן הוא??קטע הפסנתר בתחילת השיר 'אתה זוכר' מהיכן הוא??
-
דדי גראוכרעצוב.
גדלתי על שיריו, מהתקופה שרק זמרים היו זמרים (הכוונה שרק מישהו ייחודי היה הולך להיות זמר ולא כל אחד שיודע לשיר) האנרגיות והחיות שלו זה משהו שהיה יחודי לו
וגם בשירי רגש היה מבצע ממקום של שליטה בשיר וגם מכניס רגש ולא נאבד בתוך השיר.
אגב,, בזכותו זכיתי להכיר את הספר דעת תבונות לרמח''ל שמשם לקח את המילים לשיר 'אמנם'
עד כאן. -
משבר במוזיקה??????לענ''ד המשבר הוא בטקסטים
כולם פחות או יותר אם אותו מסר או סרים מוכרים או חסרי מסר
לא מחפש מסר חדש
אולי קצת תחכוםהגימיקים נדושים עודף שימוש בכל מיני טריקים מוכרים מבחינת העיבוד וכו'
סאונד מטורף
חברה לא יקרה כלום אם זה יהיה פחות ממושלם
האוזן שלנו היא אנושית לא יזיקו קצת טעויות -
המלחין האגדי יוסי גרין@מויישה-הבכיר אמר בהמלחין האגדי יוסי גרין:
@מחשב-נייד אמר בהמלחין האגדי יוסי גרין:
(רק חבל שיש לו קול קצת מעצבן....)
אגב שימו לב שתמיד הוא מבצע הכפלה לקול שלו ולא שר בערוץ בודד. אולי הוא חושב כמוך...
למעט ברפאנו..
-
האם המחירים להופעות הקרובות מופקעים@המבין
בהתחלה רצו להרגיל את הציבור ומכרו במחיר פחות ריאלי
ועכשיו הגיע הזמן למכור במחיר רגיל
תחשבו הוצאות למי שיודע כמה מורכב הפקה
בקיצור תם עידן עשרות שקלים למופע -
שומר החומות 2....תגובה: מבצע שומרי החומות | אנחנו לא מפחדים
ועכשיו יצא 'שומר החומות' בביצוע מחודש של אודי דמארי ועמי מיימון
https://www.youtube.com/watch?v=x7bEZZYpGf4קצת מגוחך לשמוע מחרדים את השיר............
רק חבל שהורידו את המואזין והשאירו את הפעמון.....
-
תופעת המוזיקה האלקטרונית.יש בדיסקים של מרדכי בן דוד שירים שהם נשמעים כאילו עיבוד רגיל אבל באמת הכל ממוחשב (כולל הגיטרות של סינגולדה..........)
-
תגובות - "כי זו דעתי" טור דעה שבועי:ישכוח
יש הרבה מקום לטור כזה מזוית קצת שונה
דברת על המוזיקה שחוזרת על עצמה וכו' וכו' וכו'
אני כבר שנים עוקב אחרי המוזיקה החסידית(זוכר שיצא האלבום משיח של מ.ב.ד...) והטענה הזאת מלווה אותה כבר הרבה שנים אז כנראה שהבעייה היא בנואז מה אני אומר...
המוזיקה לטעמי אבדה את היכולת כבר להשפיע עלינו וזאת משני סיבות
האחד שומעים יותר מדי מוזיקה ככל ששומעים יותר יש לנו פחות קשב לשיר (כי מה לעשות קשב הוא דבר מוגבל) אם בכלל ומילא מושפעים פחות....
השני עסוקים יותר מידי בחיצוניות מי המלחין ומי כתב ואיך שר ומתי יצא בהתפעלות מהטקסט המקורי/המוזר/המדרש שלא הכרנוובקיצור
יש הרבה חומרים טובים גם כיום רק איך שהוא מכל מיני סיבות בדרך זה לא מגיע לאוזניים שלנו או יותר מדויק לקשב שלנואז מה אני מציע
מה שאני עושה מפעם לפעם זה תענית מוזיקלית ופשוט לשמוע שיר פעם ב... ותגלו איזה שירים יפים יוצאים היום
יש לי עוד הרבה לכתוב בעניין של איך ליהנות ממוזיקה רק שמדובר בפוסט תגובות....... -
יש מבחן שבודק את רמת המוסיקאליות שלי?@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אמר ביש מבחן שבודק את רמת המוסיקאליות שלי?:
אני ישמח למידע
https://tonedear.com/ -
האם בציבור הדתי צפיות ביוטיוב זה הוכחה לאהדת הקהל?סתם לשם השואה
שבורי לב
בן ארי - 5 מליון
פריד - קרוב ל700 אלף
(שני הביצועים יפים ועלו כמעט באותו זמן ליוטיוב אאל''ט)רק תפילה אשא 2.5 מליון עלה ליוטיוב לפני 11 שנים
אבא 4.6 עלה לפני פחות משנתיים וחציבלי להיכנס לפרשנויות, לאלגוריתם (זה שקובע מה יהיה השיר הבא ברשימה ) של יוטיוב יש לו את השיקולים שלו איך לדרג שירים (וטובי המוחות היו רוצים לפענח אותו)...
-
האם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??אדם לא יכול להלחין את מה שהוא לא שמע
אלא א''כ הוא מוצארט.
היכולת להלחין משהו חדש הוא תלוי באופקים המוזיקליים של המלחין
נניח אדם שכל עשרים שנותיו הראשונות שמה את פריד מ.ב.ד. וכו' היכולת שלו לייצר שיר ששוה שמיעה מוגבלת ביותר.לעומת זאת מי ששומע מוזיקות שונות סגנונות שונים יש לו יותר אופקים
ועדיין צריך יצירתיותוכמובן יש דברים שיוצאים מהכלל
למשל יה אכסוף שיש לו טעם וסגנון ייחודי וכו' וכו'
מעניין מי הלחין את זה??? -
סקר | השפעה במוזיקהבחרתי בפריד - על היכולת להיות להתחדש ולהיות רלוונטי כ''כ כ'''כ הרבה שנים.
ובריבו - על כך שהשירים שלו מדברים לסקאלה מאוד מאוד רחבה של אנשים ומגזרים. -
הזמר או התזמורת? דעתכם בעניין!א. חשוב האינטרקציה בין הנגנים כולם לבין הזמר (הכרתי בעבר איזו תזמורת שכבר לא פעילה שהיה שם מתח בין האורניסט והזמר וזה יהיה נוראי)
ב. זו עובדה שוחחחקת רוב הזמרים לא יושנים ביום, כן!! יש משפחה יש ילדים ולא צריך כמה שנים טובות בשביל להישחק.
ג. זה תלוי בעיקר בבחורים אם התזמורת רואה לנגד עיניה חברה עם אנרגיות ו'מצב' אז זה עוזר להם להתגבר על השחיקה, אם הם רואים חברה בסדר אז התוצאה גם בסדר.
ד. הרבה מזמרי החתונות הדרייב שלהם זה לא החתונות זה יותר הקליפים האירועים המיוחדים התוכניות, והחתונות??? זה בשביל הכסף. -
תופעת המקהלות בארץ@שרי-0
אפשר הפניות?? -
תופעת המקהלות בארץבעיני זה יותר בשביל הוירטואז' הרבה תנועות ידים (חברה גבוהים בד''כ) והרי לך תפאורה מנצחת
הביצועים הקוליים של המקהלות הפעילות בארץ לא בשמים
חוץ מאוווווווווווו ואאאאאאאאאאאה וקול שני סטנדרטי
ובום בום בום בום בום בום לא שמעתי משהו מיוחדכמובן שהחברה מוזיקליים והכל
רק שהתוצר בשורה התחתונה לא ברמה גבוהה