דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
סולס

סול

@סול
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
48
נושאים
5
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
2
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • הופעות בין הזמנים קיץ תשפ''ד
    סולס סול

    https://glatticket.co.il/67953?_ref=18068
    זה לגברים בלבד?

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • קטע הפסנתר בתחילת השיר 'אתה זוכר' מהיכן הוא??
    סולס סול

    נפתלי שניצלער כתב לי שהוא הלחין את קטע הפסנתר.
    @כ-פ
    בקרוב אביא דוגמאות.

    במת הדיונים

  • קטע הפסנתר בתחילת השיר 'אתה זוכר' מהיכן הוא??
    סולס סול

    @נגינתי כתב בקטע הפסנתר בתחילת השיר 'אתה זוכר' מהיכן הוא??:

    אני לא חושב שמלחין כמו הרשי ויינברגר נמצא במקום הזה של לקחת קטעים מיצירות אחרות....

    אין כאן עניין של 'לקחת' לפעמים משלבים קטע פסנתר יפה בשביל הפתיח.

    @כ-פ
    מה זה אומר ליין פסנתר?

    במת הדיונים

  • קטע הפסנתר בתחילת השיר 'אתה זוכר' מהיכן הוא??
    סולס סול

    יצאתי מנקודת הנחה שקטע הפסנתר נלקח מאיזה יצירה כלשהי ולכן שאלתי מהיכן הוא (זה קורה בלא מעט שירים)
    אבל בהחלט יתכן שהקטע הוא הלחנה של המעבד/מלחין השיר.

    במת הדיונים

  • קטע הפסנתר בתחילת השיר 'אתה זוכר' מהיכן הוא??
    סולס סול

    נו???

    במת הדיונים

  • קטע הפסנתר בתחילת השיר 'אתה זוכר' מהיכן הוא??
    סולס סול

    קטע הפסנתר בתחילת השיר 'אתה זוכר' מהיכן הוא??

    במת הדיונים

  • דדי גראוכר
    סולס סול

    עצוב.
    גדלתי על שיריו, מהתקופה שרק זמרים היו זמרים (הכוונה שרק מישהו ייחודי היה הולך להיות זמר ולא כל אחד שיודע לשיר) האנרגיות והחיות שלו זה משהו שהיה יחודי לו
    וגם בשירי רגש היה מבצע ממקום של שליטה בשיר וגם מכניס רגש ולא נאבד בתוך השיר.
    אגב,, בזכותו זכיתי להכיר את הספר דעת תבונות לרמח''ל שמשם לקח את המילים לשיר 'אמנם'
    עד כאן.

    לפי אמנים

  • משבר במוזיקה??????
    סולס סול

    לענ''ד המשבר הוא בטקסטים
    כולם פחות או יותר אם אותו מסר או סרים מוכרים או חסרי מסר
    לא מחפש מסר חדש
    אולי קצת תחכום

    הגימיקים נדושים עודף שימוש בכל מיני טריקים מוכרים מבחינת העיבוד וכו'
    סאונד מטורף
    חברה לא יקרה כלום אם זה יהיה פחות ממושלם
    האוזן שלנו היא אנושית לא יזיקו קצת טעויות

    במת הדיונים

  • המלחין האגדי יוסי גרין
    סולס סול

    @מויישה-הבכיר אמר בהמלחין האגדי יוסי גרין:

    @מחשב-נייד אמר בהמלחין האגדי יוסי גרין:

    (רק חבל שיש לו קול קצת מעצבן....)

    אגב שימו לב שתמיד הוא מבצע הכפלה לקול שלו ולא שר בערוץ בודד. אולי הוא חושב כמוך...

    למעט ברפאנו..

    לפי אמנים

  • האם המחירים להופעות הקרובות מופקעים
    סולס סול

    @המבין
    בהתחלה רצו להרגיל את הציבור ומכרו במחיר פחות ריאלי
    ועכשיו הגיע הזמן למכור במחיר רגיל
    תחשבו הוצאות למי שיודע כמה מורכב הפקה
    בקיצור תם עידן עשרות שקלים למופע

    במת הדיונים

  • שומר החומות 2....
    סולס סול

    תגובה: מבצע שומרי החומות | אנחנו לא מפחדים

    ועכשיו יצא 'שומר החומות' בביצוע מחודש של אודי דמארי ועמי מיימון
    https://www.youtube.com/watch?v=x7bEZZYpGf4

    קצת מגוחך לשמוע מחרדים את השיר............

    רק חבל שהורידו את המואזין והשאירו את הפעמון.....

    מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים

  • תופעת המוזיקה האלקטרונית.
    סולס סול

    יש בדיסקים של מרדכי בן דוד שירים שהם נשמעים כאילו עיבוד רגיל אבל באמת הכל ממוחשב (כולל הגיטרות של סינגולדה..........)

    במת הדיונים

  • תגובות - "כי זו דעתי" טור דעה שבועי:
    סולס סול

    ישכוח
    יש הרבה מקום לטור כזה מזוית קצת שונה
    דברת על המוזיקה שחוזרת על עצמה וכו' וכו' וכו'
    אני כבר שנים עוקב אחרי המוזיקה החסידית(זוכר שיצא האלבום משיח של מ.ב.ד...) והטענה הזאת מלווה אותה כבר הרבה שנים אז כנראה שהבעייה היא בנו

    אז מה אני אומר...
    המוזיקה לטעמי אבדה את היכולת כבר להשפיע עלינו וזאת משני סיבות
    האחד שומעים יותר מדי מוזיקה ככל ששומעים יותר יש לנו פחות קשב לשיר (כי מה לעשות קשב הוא דבר מוגבל) אם בכלל ומילא מושפעים פחות....
    השני עסוקים יותר מידי בחיצוניות מי המלחין ומי כתב ואיך שר ומתי יצא בהתפעלות מהטקסט המקורי/המוזר/המדרש שלא הכרנו

    ובקיצור
    יש הרבה חומרים טובים גם כיום רק איך שהוא מכל מיני סיבות בדרך זה לא מגיע לאוזניים שלנו או יותר מדויק לקשב שלנו

    אז מה אני מציע
    מה שאני עושה מפעם לפעם זה תענית מוזיקלית ופשוט לשמוע שיר פעם ב... ותגלו איזה שירים יפים יוצאים היום
    יש לי עוד הרבה לכתוב בעניין של איך ליהנות ממוזיקה רק שמדובר בפוסט תגובות.......

    תגובות @מעבר למקצב @shin

  • יש מבחן שבודק את רמת המוסיקאליות שלי?
    סולס סול

    @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אמר ביש מבחן שבודק את רמת המוסיקאליות שלי?:

    אני ישמח למידע
    https://tonedear.com/

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • האם בציבור הדתי צפיות ביוטיוב זה הוכחה לאהדת הקהל?
    סולס סול

    סתם לשם השואה
    שבורי לב
    בן ארי - 5 מליון
    פריד - קרוב ל700 אלף
    (שני הביצועים יפים ועלו כמעט באותו זמן ליוטיוב אאל''ט)

    רק תפילה אשא 2.5 מליון עלה ליוטיוב לפני 11 שנים
    אבא 4.6 עלה לפני פחות משנתיים וחצי

    בלי להיכנס לפרשנויות, לאלגוריתם (זה שקובע מה יהיה השיר הבא ברשימה ) של יוטיוב יש לו את השיקולים שלו איך לדרג שירים (וטובי המוחות היו רוצים לפענח אותו)...

    במת הדיונים

  • האם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??
    סולס סול

    אדם לא יכול להלחין את מה שהוא לא שמע
    אלא א''כ הוא מוצארט.
    היכולת להלחין משהו חדש הוא תלוי באופקים המוזיקליים של המלחין
    נניח אדם שכל עשרים שנותיו הראשונות שמה את פריד מ.ב.ד. וכו' היכולת שלו לייצר שיר ששוה שמיעה מוגבלת ביותר.

    לעומת זאת מי ששומע מוזיקות שונות סגנונות שונים יש לו יותר אופקים
    ועדיין צריך יצירתיות

    וכמובן יש דברים שיוצאים מהכלל
    למשל יה אכסוף שיש לו טעם וסגנון ייחודי וכו' וכו'
    מעניין מי הלחין את זה???

    במת הדיונים

  • סקר | השפעה במוזיקה
    סולס סול

    בחרתי בפריד - על היכולת להיות להתחדש ולהיות רלוונטי כ''כ כ'''כ הרבה שנים.
    ובריבו - על כך שהשירים שלו מדברים לסקאלה מאוד מאוד רחבה של אנשים ומגזרים.

    סקרים

  • הזמר או התזמורת? דעתכם בעניין!
    סולס סול

    א. חשוב האינטרקציה בין הנגנים כולם לבין הזמר (הכרתי בעבר איזו תזמורת שכבר לא פעילה שהיה שם מתח בין האורניסט והזמר וזה יהיה נוראי)
    ב. זו עובדה שוחחחקת רוב הזמרים לא יושנים ביום, כן!! יש משפחה יש ילדים ולא צריך כמה שנים טובות בשביל להישחק.
    ג. זה תלוי בעיקר בבחורים אם התזמורת רואה לנגד עיניה חברה עם אנרגיות ו'מצב' אז זה עוזר להם להתגבר על השחיקה, אם הם רואים חברה בסדר אז התוצאה גם בסדר.
    ד. הרבה מזמרי החתונות הדרייב שלהם זה לא החתונות זה יותר הקליפים האירועים המיוחדים התוכניות, והחתונות??? זה בשביל הכסף.

    במת הדיונים

  • תופעת המקהלות בארץ
    סולס סול

    @שרי-0
    אפשר הפניות??

    במת הדיונים

  • תופעת המקהלות בארץ
    סולס סול

    בעיני זה יותר בשביל הוירטואז' הרבה תנועות ידים (חברה גבוהים בד''כ) והרי לך תפאורה מנצחת
    הביצועים הקוליים של המקהלות הפעילות בארץ לא בשמים
    חוץ מאוווווווווווו ואאאאאאאאאאאה וקול שני סטנדרטי
    ובום בום בום בום בום בום לא שמעתי משהו מיוחד

    כמובן שהחברה מוזיקליים והכל
    רק שהתוצר בשורה התחתונה לא ברמה גבוהה

    במת הדיונים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול