@סמרטגו סליחה שאני יוצא מהענין אני חדש בפורום ואני ממש מתלהב מכל רגע איך שכולם עוזרים אחד לשני
סמרטגו
@סמרטגו
-
מחפש גיטרה -
עמית ליטוונד@צוציק זה לא משנה כי אתה רואה שהבנת אותי אבל הביאו לי רק 3שירים וכפי שידוע לי היה לו יותר
-
מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר@ישעיה זנגוויל יש לו טונים מטורפים
-
איזה כלי נשיפה כדאי לי להתחיל ללמוד?@חכם_בלילה תקנה חליל אלט הוא גם לא כל כך יקר גם קול לא צורמני אני ממליץ בחום
-
מחפש גיטרה@יונמיוזיק הוא מאד רוצה אקוסטית אני יודע שזה לא כל כך הגיוני במחיר אבל הוא גם יתפשר על קלאסי
-
מחפש גיטרה@יונמיוזיק תודה לכל מי שעזר לי מצאתי גיטרה אקוסטית של CORT AD810 TZ

-
מחפש גיטרה@יונמיוזיק קנית ב800 ש''ח תיק לגיטרה +קאפו+3מפרטים+הגיטרה. כולל מעמ