יש לי באג ואני לא מצליח לראות את התגובה..
ס
סקרן להבין
@סקרן להבין
-
איך אני יכול להתאים את האקורדים למנגינה? -
איך אני יכול להתאים את האקורדים למנגינה?יש לי מנגינה אחת. רק תווים ללא אקורדים. ואני לא ממש מצליח 'להמציא' אקורדים.
יש למישהו מושג מה אני יכול לעשות?תודה רבה
@צוות-פיקוח אני חדש פה ולא יודע אם אפשר להעלות פה פוסט כזה/איפה להעלות את הפוסט הזה אז סליחה מראש...