דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
פינחס דולינסקיפ

פינחס דולינסקי

@פינחס דולינסקי
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
63
נושאים
4
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
7
עוקב אחרי
0

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    תודה לכולם!
    חסד ה'!

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    @מישהי-מאמי העליתי לכאן

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    @מאירון https://www.youtube.com/watch?v=kasX64T5Cgo

    תכניות מוזיקה

  • פינחס דולינסקי
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    הטור השבועי שלי במקצב.
    אשמח שתעקבו ותגיבו😊
    https://miktzav.com/topic/10036/%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%9E%D7%A1%D7%A2%D7%95-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%99-2

    לפי אמנים

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    @מאירון אני גם מתמודד שם אז אני לא הולך לפרשן/ להעביר ביקורת על מתמודדים אחרים או על השופטים...
    רק ציינתי שהוא יכול לחזור בגלגל ההצלה

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    @מאירון אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    @פינחס-דולינסקי זה פשוט פשע שהם הדיחו את ברק גרוסברג, הוא מנגן הרבה יותר מקצועי מהמנדולינה המסכן הזה
    אני לא שופט שם... ב"ה...
    ברק הוא בהחלט משהו מיוחד.
    יש לי הרגשה שהוא יחזור בגלגל הצלה

    תכניות מוזיקה

  • טור אישי | מסעו של מוזיקאי 2
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    בס"ד
    והפעם- ספוילר קטן ל"המאסטרו", שיר מיוחד על הנשמה, ויום פטירה ("יארצייט") של אישה גדולה.

    נתחיל בספוילר- בע"ה ישודר בימים הקרובים פרק "ראש בראש" של "המאסטרו" בו אני מתמודד.
    בפרק הזה ביצענו (הלהקה המדהימה שהולכת איתי כל הדרך ואנכי) את השיר "ספרי לי נשמה".
    איך זכיתי שה' "הוריד" לי את השיר הזה?! אני באמת לא מצליח להבין! "הגדלת חסדך עליי".
    בכל מקרה ב"זמן אלול" של שיעור א' מורי ורבי היקר הרב שמואל טל שליט"א דיבר על הנשמה שיש לכל אחד ואחד.
    על אבא שבשמיים שקורא, מצפה ומתגעגע לנשמה שלנו, על איך שהיא מצידה משתוקקת כבר להיפגש.
    המפגש המיוחל שקורה סוף סוף באלול ובימים הנוראים.
    ואז זכיתי והשיר הזה פתאום "נפל" משמיים.
    בשיר (אצרף קישור למטה) מתוארת דרך החתחתים שעוברת הנשמה בעולמנו זה ואיך למרות הכל- הסבל, הרעש והמרחק מה' היא שומעת את קולו של אבא שבשמיים שקורא לה.

    באותה תקופה לאמי היקרה שתבלח"א הייתה חברה שלצערנו הרב כבר נמצאת בעולם שכולו טוב, אבל בעולם הזה היא עברה מסע של ייסורים.
    למרות כל הכאב שלה היא תמיד חייכה ופירגנה ועשתה הרבה טוב.
    יום אחד, לא זוכר כבר באיזו סיטואציה בדיוק אמי ביקשה ממני לנגן את השיר ודרך הטלפון היא השמיעה אותו לחברה שלה.
    החברה התרגשה ממש, השיר הזה פשוט נגע בה.
    מאז בכל פעם שהייתי חוזר הביתה מהישיבה לשבת חופשית (אחת לשלושה שבועות בערך) אמי הייתה מבקשת שאנגן את השיר בטלפון לחברתה.
    תחשבו שנייה איך זה מרגיש- בחור צעיר בן 18 מנגן בטלפון לחברה של אימו שיר בשם "ספרי לי נשמה"- נכון נשמע קצת לא שייך?
    תבינו את הסיטואציה- דובר באישה כבת 45, ערירית, וחולה מאוד. היא התרגשה נורא מהשיר שכל כך דיבר למצבה- היא שעברה תופת, עריריות וייסורים ממש התחברה למקום הזה של הנשמה ששומעת בתוך כל הגיהנום הזה את אבא שבשמיים שמתגעגע אליה, שמלווה אותה בתוך כל זה.

    מקווה שלא תדונו אותי לחובה- לפעמים התחמקתי, אולי סתם לא היה לי כח, אולי הרגיש לי לא שייך. אבל לפעמים (אבל רק פעמים בודדות) סירבתי לשיר לה בטלפון את השיר הזה שכל כך חיזק אותה.
    בפעם האחרונה שאמי שתבלח"א ביקשה ממני לשיר לחברה את "ספרי לי נשמה" התחמקתי.
    אני מצטער על זה עד היום.
    כי אחר כך היא כבר הייתה בבית חולים ולצערנו בי"ד בסיוון עלתה נשמתה בטהרה לקב"ה המצפה לה אחרי שנזדככה בייסורים.
    אז חברים יקרים עשו עמי טובה אישית- כשאתם שומעים את השיר היקר הזה כוונו בבקשה שיהיה לעילוי נשמתה הטהורה.
    מצורף קישור לשיר "ספרי לי נשמה"

    https://www.youtube.com/watch?v=dR4hQr54hlw

    מילון מוזיקלי

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    @תמר-i אנחנו בשלב "ראש בראש" אין הצבעות, רק בחירת השופטים

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    @יוסף-דוד-ותזמורתו אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    @פינחס-דולינסקי יש גלגל הצלה לשני מתמודדים לחצי גמר ,רק הקהל יחליט

    זה משהו אחר.
    דיברתי על שלב הראש בראש עצמו.
    אגב ידוע לך אם הגלגל הצלה כבר צולם?

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    @מנגן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    @מיאה-ב אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    @איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    @משה-0527 בבקשה הוכחה חותכת

    השופטים בצילומים לתוכנית המאסטרו 1.mp4

    אין מה להתכווח אתה כנראה לא ראית עוד צילומים קודמים שלהם.
    הם מגיעים פעם פעמיים בחודש לאולפן ליום שלם של צילומים ל 4 שבועות בערך וכל שבוע עולה התוכנית ולכן אנחנו לא יודעים בוודאות אם זה יעלה השבוע.
    אם זה יהיה השבוע נשמח ממש...

    אז זה אומר שהם יודעים/ מתכננים מי זה שיעלה בשבוע הבא בלי הצבעת השופטים/מאזינים ?

    לא.
    היו עד עכשיו הרבה מתמודדים.
    צילמו ביום מרוכז כמה ונתנו לקהל לבחור.
    ביום המרוכז הבא צילמו את מי שהקהל העלה.
    בשלב הקרוב של "ראש בראש" אין הצבעת קהל

    תכניות מוזיקה

  • כמה עולה לצלם קליפ?
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    @מיאה-ב מהקליפ עצמו אין רווח (אלא אם כן אתה חנן בן ארי או מישהו בסדר גודל כזה).
    וגם אם יש מדובר בסכום זניח.
    זה בעיקר כמו שאמרת- ליצור קשר עם הצופים.
    ולמכור ככה הופעות

    במת הדיונים

  • כמה עולה לצלם קליפ?
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    @ברוריה לא מסכים איתך בכלל.

    1. הרבה פעמים הקליפ נותן עוד מסר שקשה להבין מהשיר עצמו לבד.
      או שמחזק מאוד את המסר שקיים בשיר.
    2. עם כל הבעסה שזה ככה מדובר בעולם מסחרי לגמרי.
      וזה חלון הראווה של האמנים- בשביל למכור הופעות צריכים להציג מוצר.
      בחלון הראווה את שמה את המוצרים בעטיפה הכי נוצצת שיש...
    במת הדיונים

  • כמה עולה לצלם קליפ?
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    @Bibi מידיעה בתור אחד שהוציא קליפ.
    העלות לקליפ נורמלי (לא סתם זמר ששר ביער) מתחילה ב50 אלף ש"ח.
    אפשר בכיף גם להגיע למאות אלפים

    במת הדיונים

  • פינחס דולינסקי
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    @מרב https://www.youtube.com/watch?v=kasX64T5Cgo

    לפי אמנים

  • פינחס דולינסקי
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    @מרב זמר יוצר

    לפי אמנים

  • פינחס דולינסקי
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    @תמר-i בטח שאפשר לשאול.
    לא יודע מה היו סך ההצבעות, יודע ש70 ומשהו אחוז הצביעו לי ב"ה.
    כן עליתי לשלב ה"ראש בראש".
    ד"ש

    לפי אמנים

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    @המבין זמר יוצר

    תכניות מוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

    @יוסף-דוד-ותזמורתו אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    @רות-רפפורט יהיה עכשיו רצוף עד בין המצרים את השלב ראש בראש,ובבין הזמנים יהיו עוד שני פרקים מהשלב הזה .
    אחרי זה שני חצאי הגמר ואז הגמר או בסוף בין הזמנים או תחילת זמן בגלל שיש בעיה של שבוע חסר .

    בגלל זה כתבתי שנראה לי שיש רק חצי גמר אחד.
    ממה שאני מבין הפרק שלי אמור להיות משודר במוצ"ש הקרוב בע"ה

    תכניות מוזיקה
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול