@מלך-הקלידנים מסכים איתך לחלוטין שהוא מלך, אני תמיד ידעתי שהוא פצצה אבל כששמעתי אותו השנה במירון התבאסתי, ועם ההסבר שלך זה מסתדר מצויין
פרה אדומה
-
מאיר אדלר -
ילד הפלא בנצי קלצקין@אני ביקורת מותר?
למה הם (מלכות) שוב עשו את ההקדמה הלא מוצלחת הזאת?
למה בנצי קלצקין, מנסה לחקות זמרים אחרים עם ה... זה שהוא נהיה בשקט באמצע מילה? (לא יודע איך להסביר, אבל אם הבנתם, מה טוב ומה נעים) -
איזה קלידן לדעתכם הכי טוב?איציק אייזנשטאט
-
הערשי וויינבערגער@איש-אחד-מאיזה-מקום אני יודע, לא חשבתי לרגע שהוא רציני
-
מילון מוזיקהנראה לי ש"קשה לחשוב" צודק, צריך לעשות מילון ברור לאלה שלא יודעים מושגים או מילים שאנשים לא יודעים ושילמדו!!!
כל הכבוד (מצטער אני עוד לא יכול לתת לייקים) -
מקהלת שירה@איש-אחד-מאיזה-מקום כל מילה במקום, וכיוון שאני ישראלי ויותר מתחבר לסגנון ישראלי, אני יותר אוהב את היצירה של מלכות!!! (לא שאני אוהב אותם כל השנה, רק בספירה הם משקיעים, לדעתי!)
ואל תחשוב שהבנתי כל מילה שכתבת, אבל ת'רעיון הבנתי -
אתגר כתיבה 40 : )תאונה
אמונה
כאב
בלב
רגשות
נשמות
פרידות
נחמות
איך???????????????????????????????????????????????????????????????? -
בן ארי או ריבו?אני פחות מתחבר לישי ריבו, לדעתי חנן בן ארי שר יותר מהנשמה, ואפשר לשמוע את זה בסוגי השירים
-
איך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?@קשה-לחשוב נכון, מסכים איתך לגמרי, פתאום באים לי זמרים כמו משה קליין וכו' וקוראים לשירים שלהם חסידי, אפילו שזה ישראלי,
כנראה המילה חסידי יותר חזק היום במוזיקה, ואחד שאומר שהוא שר חסידי נהיה פופולרי!!! -
אייזיק האניג@אפרת-גלבוע זמר חסידי אוטנטי!