דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
צ

צורחץ

@צורחץ
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
20
נושאים
5
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
1
עוקב אחרי
1

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • בקשות אקורדים
    צ צורחץ

    @מאיר-ג זה לא נפתח לי יש אופציה אחרת? בסולם קל

    אקורדים לגיטרה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    צ צורחץ

    @יונתן-פ ראית את הקול הבא? שם היה רייטינג מטורף לגמרי כאן השופטים ישנוניים....

    תכניות מוזיקה

  • נגינה על גיטרה אקוסטית משמיעה
    צ צורחץ

    @אפרת-גלבוע לא כל כך הבנתי את המילים הקשות וגם מה שהתכוונתי התכוונתי נגיד מתי לשים ג׳י מתי לשים EM שזה מאוד דומה הוא מתי AM ומתי F בכל אופן תודה רבה

    גיטרה גיטרה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    צ צורחץ

    @אילן-פ כנראה ציפה שיהיה הגרלה על גלידות....🤣

    תכניות מוזיקה

  • הפרקים הכי מעניינים שראיתם
    צ צורחץ

    @דיזיין תודה רבה רבה

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • יואלי דיקמן
    צ צורחץ

    @ארי-גולד כל יום הוא משדר בין 2 ל4 אגב אתה ארי גולד הזמר סליחה על החפירה...

    לפי אמנים

  • הפרקים הכי מעניינים שראיתם
    צ צורחץ

    @דיזיין אפשר את פרק הקלידנים 17 שוב במיקוד או בדרייב תודה רבה

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
    צ צורחץ

    @yossefi ספאם הכוונה זבל

    תכניות מוזיקה

  • המבקר בהגשת נתנאל לייפר | תוכנית מוזיקה
    צ צורחץ

    @רוחלה-כהן אמרת שתעלי אני במתח.....

    תכניות מוזיקה

  • נגינה על גיטרה אקוסטית משמיעה
    צ צורחץ

    @אילן-פ לא נלחץ רק רציתי הדרכה קטנה.... ותודה לך על היעוץ מודה לך מאוד

    גיטרה גיטרה

  • נגינה על גיטרה אקוסטית משמיעה
    צ צורחץ

    אני כבר מנגן בערך 3 שנים בגיטרה התחלתי אצל מורה ידוע בערך שלושת רבעי שנה ואח"כ המשכתי להתאמן לבד בעיקביות כמעט מבלי לפספס אף יום והיו ימים שניגנתי אפילו כמעט כל היום (בבין הזמנים) יש לי ברוך ה' שמיעה מוזיקלית שתמיד אהבתי לשיר ולנגן העניין הוא שבכל ה3 שנים האלו ניגנתי מחוברות להיטי עולם הישיבות וכדו' בהתחלה היה לי יותר קשה עם אקורדים מלאים כמו F G וכדומה היום אני מצליח בלי בעיה לעבור את כל צוואר הגיטרה אבל מתי שאני מנגן משמיעה שיר ספונטני אני לא מצליח לשים את כל האקורדים כמו בחוברת אני שם בדרך כלל אם אני בסולם AM אני שם 4 עד 5 אקורדים ולא מצליח להוסיף יותר משמיעה יש למישהו אולי רעיון מה כדאי לעשות כדי לנגן ברמה של אירועים וכו' משמיעה? תודה מראש לכל העוזרים!!!!

    גיטרה גיטרה
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול