סליחה שאני מבקש את זה שוב פעם אבל אם אפשר לעלות לג'מבו או לדרייב שוב פעם את האירוע של בוני עולם עם בנצי קלצקין (את כל האירוע) אשמח מאוד
צ
צידרייט
@צידרייט
-
ילד הפלא בנצי קלצקין -
מנגינות מרגועאני צריך ניגוני קלרינט חלילים כינורות וכדו' רגועים אם משהו יוכל לעזור לי אשמח מאוד
-
ילד הפלא בנצי קלצקיןאצלי הדרייב פתוח
-
ילד הפלא בנצי קלצקיןאם אפשר לעשות דרייב עם כל הקליפים של בנצי