סקופ:
מעודכן:
השופטים בתוכנית:
אלחנן אלחדד
משה ולדר
רולי דיקמן
נתנאל לייפר
(ועוד שופט יחשף בהמשך - לא סגורים)
תשרי
-
המלחינים 4- קול חי -
המלחינים 4- קול חי
נפתחה ההרשמה לתחרות המלחינים 4 בקול חי!

-ניתן לשלוח לחנים ב:
• 039039039 - שלוחה 8
• או במייל m@93fm.co.il
• או בוואצפ - 039039039 -
המלחינים 4- קול חיסקופ:
השופט אורח בפרק הקרוב יהיה - הראל טל
ובפרק הבא - גדול המעבדים יענקי כהן
-
המלחינים 4- קול חיסקופ:
מי הם 'המלחינים' ומהם 'הלחנים' בפרק 2:
ר' משה אלישע (54 ירושלים) "חננו" (שקט חסידי)
אלישיב מועלם (36 עפולה) "לקום" (שקט ישראלי)
ישי שין (22 קריית מלאכי) "חלקים" (ישראלי)
יצחק בלוך (26 נתיבות) "ברגע קטן" (שקט חסידי)
אבי זוהר (23 חיפה) "אזכרה" (שקט חסידי) -
המלחינים 4- קול חילפני כולם!
סקופ נוסף:
השופט אורח השבוע יהיה יענקי לנדא! -
המלחינים 4- קול חיהשופט אורח השבוע:
קובי גרינבוים -
דעתכם על לחן שהלחנתיהיי חברה אני מעלה כעת סקיצה קצרה מהלחן שלי,
הייתי שמח לתגובות הערות והארות.
וכן כמו שכתבתי בנושא אחר האם לדעתכם הוא יתאים לזמר ויהיה אפשר למכור אותו.
תודה רבה! -
המלחינים 4- קול חיסקופ:
השבוע השופט אורח יהיה אביעד גיל -
המלחינים 4- קול חיסקופ מיוחד:
בפרק הקרוב עומד להתמודד זמר מפתיע בתחרות
צפו להפתעות... -
המלחינים 4- קול חיסקופ:
האומן שיעלה היום יהיה אבי סולי שאף השופט אורח הרשי אייזנבך יקנה ממנו לחן -
טיפ קול\ מס' 2- הכנת מיתרי הקול להקלטת שירפינה יפהפייה!
נהניתי מכל מילה
כתיבה ברורה קולחת ומעניינת
תודה רבה! -
עטיפות מאלבומיםחברה יפה מאוד
מכיר כבר לפני מהקבוצה השנייה... -
דעתכם על לחן שהלחנתי@לוי-ל
אני שולח כאן לחן חדש כי כרגע אני מעדיף לשים את "אבינו" בצד. תודה רבה!
ענני ה'_ללא ליווי.m4a -
הקול החדש!חברה מה אתם אומרים על העלייה הדרסטית בהצבעות לזלטא מ20% ל71%!!
זה לא נורמלי מה שהולך פה!
מבחינה מקצועית וגם טעם אישי הייתי מעביר את חוטר..
ובקשר לדור אסרף מאוד התבאסתי שנתנו לו לבחור מי יעלה אהרלה נחשוני יודע לכוון בדיוק לטובים.. -
הקול החדש!אבל הבנתי שכל ההצבעות מהטלפון משתכפלות ב00:00 אל האתר אז כנראה העלייה היא פשוט כי חבריו הצביעו בטלפונים.
אבל מדובר פה באלַפים.... -
הקול החדש!הם בהחלט היו טובים אבל אני חשבתי שיהיה יותר קרב בין השופטים
אם אמרתם שיהיה קשה לבחור אנחנו רוצים לראות את זה!
ודעתם של כל השופטים הייתה די ברורה אז פחות אהבתי...
הייתי מעלה את עקשטיין (אמן אמיתי) ושפירא (יש לו ווקאל מעולה) אבל בהחלט היה מגיע לפרישמן ואבקסיס רק שפחות אהבתי שהם שרו קצבי כי אז זה יותר בלאגן כזה מאשר מוזיקה.. -
הקול החדש!@נתנאל כתב בהקול החדש!:
החמישייה שלי:
- דניאל אינלר
- אביה שרמן
- נתנאל אבקסיס
- יהודה בורן
- דודי פרישמן
אז החמישייה שלי לגמר הזה
(עד שמישהו כבר יוכל לומר מהם הרביעייה..)- אלחנן ענבל
- יהודה בורן
- שר שלום מהצרי
- אביה שרמן
- אלי דייטש
-
המלחינים 4- קול חיהם משנים קונספט גם בגלל שיש להם תחרות מתחרה - לחן מנצח בקול פליי.
ולכן כששינו קונספט-
בקול פליי זה הלחן הבא
ובקול חי זה המלחין הבא -
המלחינים 4- קול חיברור.
אבל אפשר גם פרק אחד שניים של האלה שלא רוצים להיחשף...
אבל מובן למה.. -
המלחינים 4- קול חיב"ה התקבלתי לתחרות 'המלחינים'
אך מכיוון שחובה להגיע לאולפן ואין ביכולתי להצטלם באולפן הוידאו (מסיבות בחור ישיבה וכו') לצערי לא אשתתף.
באסה..
בטח מלא בחורי ישיבות שלא יכולים להיחשף התבאסו מהקונספט. ובכלל מה המלחין עושה שם?
שומע את השיר שלו בAI?
בשביל זה להטריח אותו לבוא?
כנראה בשביל ריאליטי..