קליד שבור
-
@אייצ-ית
@המאסטרו-הנסתר
@מוכשרת-על
@טיטו
@ר-כהן
@המאסטר-במוזיקה
@מוכן-תמיד-לעזור
אולי תוכלו לעזור?
-
@אייצ-ית
@המאסטרו-הנסתר
@מוכשרת-על
@טיטו
@ר-כהן
@המאסטר-במוזיקה
@מוכן-תמיד-לעזור
אולי תוכלו לעזור?
-
-
לא מהשורש כלומר, זה נשבר בפלסטיק שמחבר
איזה דבק זה? ניתן להשיג בכל חנות?
או כדאי בכל זאת להחליף? מה המחיר ? -
לא מהשורש כלומר, זה נשבר בפלסטיק שמחבר
איזה דבק זה? ניתן להשיג בכל חנות?
או כדאי בכל זאת להחליף? מה המחיר ?לא מהשורש כלומר, זה נשבר בפלסטיק שמחבר
איזה דבק זה? ניתן להשיג בכל חנות?
או כדאי בכל זאת להחליף? מה המחיר ?תחפש דבק שמותאם לפלסטיק לא חייב uk יש גם סופר 7 שהוא מאד טוב ולא יקר יש אותו בחנויות טמבור
לגבי החלפה זה תלוי אם זה פסנתר או אורגנית או פסנתר חשמלי אבל בכללי יש חברה בשם פסנתרין שמתקנת אתה יכול לבדוק עליהם בגוגל או שאם תרצה יש לי את המספר שלהם וזה מחיר פר סוג הקליד והמכשיר שלך (פסנתר מכני או משו חשמלי] -
לא מהשורש כלומר, זה נשבר בפלסטיק שמחבר
איזה דבק זה? ניתן להשיג בכל חנות?
או כדאי בכל זאת להחליף? מה המחיר ? -
-
@א-ה-2 אמר בקליד שבור:
אני מכיר מישהו שעושה את זה במאה חמישים - מאתיים
הוא לא רשמי,
ופרימיטיבי, אבל הוא טוב.מי זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות