סקר | שיר הכי מוצלח
-
@מומחה-לקליפים אמר בסקר | שיר הכי מוצלח:
ואיזה קליפ יפה יש לשיר הזה.
באמת אחד הקליפים! בוא נגיד, בין הקליפים היחידים שמבוססים על מסך ירוק ועריכות, שכ"כ נהניתי ממנו, והיה באמת מעניין.
@Eti אמר בסקר | שיר הכי מוצלח:
בוא נגיד, בין הקליפים היחידים שמבוססים על מסך ירוק ועריכות, שכ"כ נהניתי ממנו, והיה באמת מעניין.
מעוניין בעוד קליפ על מסך ירוק שבאמת מטורף: הקליפ של גרסת הרמיקס לחיים של יעקב שוואקי
-
@מערכת-הפורום אמר בסקר | שיר הכי מוצלח:
קרדיט ל @מוח-שליט-על-הלב .
ואווו! אחלה סקר!.
היה לי ממש קשה לבחור. -
אהבתי שעשו עליו סקר

השיר הכי מוצלח שלו זה- דף חדש!
שיר שנגע בי ממש והביא התחלה חדשה .
שיר עם עוצמות , גם אם נפלת לא משנה באיזה מצב , תמיד אפשר לקום ולפתוח דף חדש ...
מביא תקווה .... השיר המנצח שלו! וגם רואים את ההצלחה של השיר (ביוטיוב)
וגם עם עשרות תגובות של שינויים עוצמתיים.
לא סותר את העובדה שב"ה כל השירים שלו תותחים. -
כן אז ככה חברים אני שמתי לב שלאחרונה הרמה של הסקרים היה רמה די נמוכה ולא כל כך מעניינות בלי לזלזל אז חשבתי ממה הכי יהנו ובדיוק חשבתי לעצמי אמממ איזה שיר של נהוראי הכי האבתם אמרתי זה סקר טוב! בכל מקרה לדעתי מרוץ הזמן השיר הכי יפה אבל דף חדש הכי מוצלח!
-
סקר מוזר על פי דעתי למה דווקא נהוראי אראלי נראה לי יש זמרים קצת יותר משפיעים ויפים שצריך לעשות סקר על השירים שלהם ושיש להם קצת יותר שירים
לדעתי הרמה של הסקרים קצת ירדה תעלו דחוף
-
סקר מוזר על פי דעתי למה דווקא נהוראי אראלי נראה לי יש זמרים קצת יותר משפיעים ויפים שצריך לעשות סקר על השירים שלהם ושיש להם קצת יותר שירים
לדעתי הרמה של הסקרים קצת ירדה תעלו דחוף
@ענק-הענקים-בדורינו אמר בסקר | שיר הכי מוצלח:
סקר מוזר על פי דעתי למה דווקא נהוראי אראלי נראה לי יש זמרים קצת יותר משפיעים ויפים שצריך לעשות סקר על השירים שלהם ושיש להם קצת יותר שירים
לדעתי הרמה של הסקרים קצת ירדה תעלו דחוף
לאט לאט.... אולי תתן הצעה לסקר?
-
וואוו!!!!!!!
האמת שהייתי בדילמה רצינית!!!!!
מצד אחד מודה אני זה שיר פיצוץ!!!!!!!!
אבל דף חדש אין ספק שזה השיר שלו
וכמובן שיש את כל השאר הטובים כמו מרוץ הזמן, צועד קדימה.....
אחרי לבטים רבים החלטתי לבחור ב'מודה אני'
ודי הופתעתי שדווקא 'דף חדש' אם אחוזי הצבעה כ"כ גבוהים....
אפשר להבין את זה, אבל מודה אני זה באמת שיר טוב!!
ו @מוח-שליט-על-הלב שאפפפווו!!!!!
אחיי זה סקר טוב!!!!!!
צריך כאלה רעיונות פה!!!!שמתם לב ש'תלוי בנו' 0%???? שווקק
-
וואוו!!!!!!!
האמת שהייתי בדילמה רצינית!!!!!
מצד אחד מודה אני זה שיר פיצוץ!!!!!!!!
אבל דף חדש אין ספק שזה השיר שלו
וכמובן שיש את כל השאר הטובים כמו מרוץ הזמן, צועד קדימה.....
אחרי לבטים רבים החלטתי לבחור ב'מודה אני'
ודי הופתעתי שדווקא 'דף חדש' אם אחוזי הצבעה כ"כ גבוהים....
אפשר להבין את זה, אבל מודה אני זה באמת שיר טוב!!
ו @מוח-שליט-על-הלב שאפפפווו!!!!!
אחיי זה סקר טוב!!!!!!
צריך כאלה רעיונות פה!!!!שמתם לב ש'תלוי בנו' 0%???? שווקק
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בסקר | שיר הכי מוצלח:
שמתם לב ש'תלוי בנו' 0%???? שווקק
לא כזה שוק .. כי יש לו עוד שירים טובים , מלעשות

-
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בסקר | שיר הכי מוצלח:
שמתם לב ש'תלוי בנו' 0%???? שווקק
לא כזה שוק .. כי יש לו עוד שירים טובים , מלעשות

@פונץ-בננה לפחות הצבעה אחת!!!!!!!!!!!
ואגב אתם קולטים שהצבעה אחת זה 5%? זה לא הגיוני......
וגם מי קלט שאפשר לראות מי הצביע לכל דבר?
-
@פונץ-בננה לפחות הצבעה אחת!!!!!!!!!!!
ואגב אתם קולטים שהצבעה אחת זה 5%? זה לא הגיוני......
וגם מי קלט שאפשר לראות מי הצביע לכל דבר?
@מוכן-תמיד-לעזור אבל זה לא מראה את כל מי שהצביע מתוך 5 זה מראה רק 2
-
@פונץ-בננה לפחות הצבעה אחת!!!!!!!!!!!
ואגב אתם קולטים שהצבעה אחת זה 5%? זה לא הגיוני......
וגם מי קלט שאפשר לראות מי הצביע לכל דבר?
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בסקר | שיר הכי מוצלח:
גם מי קלט שאפשר לראות מי הצביע לכל דבר?
נכון
יש שניים שהצביעו אחר ולא כתבו בפוסט איזה
הייתי מעדיף שלא יוכלו לראות כלל,
@מוח-שליט-על-הלב אמר בסקר | שיר הכי מוצלח:
אבל זה לא מראה את כל מי שהצביע מתוך 5 זה מראה רק 2
תרענן את הדף
-
@מוכן-תמיד-לעזור אבל זה לא מראה את כל מי שהצביע מתוך 5 זה מראה רק 2
@מוח-שליט-על-הלב ?!
לדוגמא זה 5 אנשים הצביעו

-
@מוח-שליט-על-הלב ?!
לדוגמא זה 5 אנשים הצביעו

@מוכן-תמיד-לעזור חסום לי התמונה
-
@מוכן-תמיד-לעזור אבל זה לא מראה את כל מי שהצביע מתוך 5 זה מראה רק 2
@מוח-שליט-על-הלב אמר בסקר | שיר הכי מוצלח:
@מוכן-תמיד-לעזור אבל זה לא מראה את כל מי שהצביע מתוך 5 זה מראה רק 2
מה זה אומר?
-
@אביגיל-1 תלחץ על העיגול של ליד מה שאתה בוחר
-
@אביגיל-1 אתה בוחר באפשרות שאתה רוצה ואז לוחץ 'להצביע'
-
@אביגיל-1 תרענן את הדף
[גם לי זה קורא לפעמים] -
@פונץ-בננה לפחות הצבעה אחת!!!!!!!!!!!
ואגב אתם קולטים שהצבעה אחת זה 5%? זה לא הגיוני......
וגם מי קלט שאפשר לראות מי הצביע לכל דבר?
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בסקר | שיר הכי מוצלח:
אגב אתם קולטים שהצבעה אחת זה 5%? זה לא הגיוני......
כי בקושי אנשים הצביעו....
הכל יחסי, כשיצביעו עוד - האחוז ירד
ו @אביגיל-1 תרענני או תלחצי על השעה שהסקר נכתב בה, וזה יעלה לך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות