בעיות ובקשות עזרה בקיובייס
-
@margalit אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.
ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.אני לא מצליחה להבין מה אתה מתכוון שאתה רוצה 1/4
מה ששמתי את הצילום מסך זה הזמן של ההתחלה@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.אני לא יודעת איך עושים את זה
-
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.אני לא מצליחה להבין מה אתה מתכוון שאתה רוצה 1/4
מה ששמתי את הצילום מסך זה הזמן של ההתחלה@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.אני לא יודעת איך עושים את זה
-
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
@margalit ואיך כן מתקינים סאונדים אחרים? (vst)?
אמור להיום עם זה קובץ התקנה
-
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
@margalit ואיך כן מתקינים סאונדים אחרים? (vst)?
אמור להיום עם זה קובץ התקנה
-
@א-ה-2
לא התעסקת עדיין עם כלים וירטואלים?
אז תתחיל מאילו שיש כבר בקיובייס
יש שם דברים שלהתחלה בשביל להכיר ולדעת איך עובדים עם המידי הם סבבה

לשים לב שהתחום הימני מופעל(בתמונה 1)
ואז לפתוח את ה VST אינסטרומנט
יפתחו שם כל הכלים שמותקנים במחשב

-
@א-ה-2
לא התעסקת עדיין עם כלים וירטואלים?
אז תתחיל מאילו שיש כבר בקיובייס
יש שם דברים שלהתחלה בשביל להכיר ולדעת איך עובדים עם המידי הם סבבה

לשים לב שהתחום הימני מופעל(בתמונה 1)
ואז לפתוח את ה VST אינסטרומנט
יפתחו שם כל הכלים שמותקנים במחשב

-
@א-ה-2
תלחץ על הכתום -
@margalit הוא לא נותן..
טוב נראה מחר.
תודה רבה בכל אופן.
(אם תוכלי מתישהו להעלות הסרטת מסך של כל התהליך(..........)
אני אשמח.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות