דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
106 פוסטים 14 כותבים 8.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • margalitM margalit

    @א-ה-2
    אני מצרפת צילום מסך של מונו דיליי של סטיינברג
    69aefc30-e9e5-4196-991b-33e9fbee15c8-image.png
    לוחצים איפה שהחץ ויש שם אפשרות לבחור את המהירות

    א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
    #94

    @margalit לא לזה התכוונתי,
    לא התכוונתי למהירות החזרה,
    התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
    אני רוצה שזה ישב יותר טוב על הקצב,
    פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...
    ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
    סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
    תודה רבה!

    מוזיקה.
    התרופה הטובה ביותר👌🎧

    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א.ה. 2א א.ה. 2

      @margalit לא לזה התכוונתי,
      לא התכוונתי למהירות החזרה,
      התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
      אני רוצה שזה ישב יותר טוב על הקצב,
      פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...
      ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
      סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
      תודה רבה!

      margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #95

      @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

      התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
      אני רוצה שזה יישב יותר טוב על הקצב,
      פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...

      לא הצלחתי להבין למה בדיוק אתה מתכוון
      מה שסימנתי פה זה הקצב שבו זה יחזור
      אם תבחר 1/32 זה יהיה ממש צמוד להקלטה
      אם תבחר 1/1 זה יחזור אחרי תיבה אחת
      אם התכוונת למשהו אחר אז תשים לי דוגמא של דיליי שאתה רוצה ואני אכוון אותך איך לעשות אותו

      @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

      ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
      סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
      תודה רבה!

      איזה סאונדים?
      כלי/תופים
      יש לך אותם בתור סאונדים בודדים? או שזה VST שאתה רוצה להתקין?

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • margalitM margalit

        @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
        אני רוצה שזה יישב יותר טוב על הקצב,
        פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...

        לא הצלחתי להבין למה בדיוק אתה מתכוון
        מה שסימנתי פה זה הקצב שבו זה יחזור
        אם תבחר 1/32 זה יהיה ממש צמוד להקלטה
        אם תבחר 1/1 זה יחזור אחרי תיבה אחת
        אם התכוונת למשהו אחר אז תשים לי דוגמא של דיליי שאתה רוצה ואני אכוון אותך איך לעשות אותו

        @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
        סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
        תודה רבה!

        איזה סאונדים?
        כלי/תופים
        יש לך אותם בתור סאונדים בודדים? או שזה VST שאתה רוצה להתקין?

        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #96

        @margalit אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
        כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.
        ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
        מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.

        מוזיקה.
        התרופה הטובה ביותר👌🎧

        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א.ה. 2א א.ה. 2

          @margalit אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
          כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.
          ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
          מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.

          margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #97

          @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

          אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
          כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.

          אני לא מצליחה להבין מה אתה מתכוון שאתה רוצה 1/4
          מה ששמתי את הצילום מסך זה הזמן של ההתחלה

          @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

          ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
          מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.

          אני לא יודעת איך עושים את זה

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • margalitM margalit

            @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

            אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
            כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.

            אני לא מצליחה להבין מה אתה מתכוון שאתה רוצה 1/4
            מה ששמתי את הצילום מסך זה הזמן של ההתחלה

            @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

            ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
            מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.

            אני לא יודעת איך עושים את זה

            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #98

            @margalit ואיך כן מתקינים סאונדים אחרים? (vst)?

            מוזיקה.
            התרופה הטובה ביותר👌🎧

            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א.ה. 2א א.ה. 2

              @margalit ואיך כן מתקינים סאונדים אחרים? (vst)?

              margalitM מנותק
              margalitM מנותק
              margalit
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #99

              @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

              @margalit ואיך כן מתקינים סאונדים אחרים? (vst)?

              אמור להיום עם זה קובץ התקנה

              סולמות
              מגביהים את הקול שלך

              א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • margalitM margalit

                @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                @margalit ואיך כן מתקינים סאונדים אחרים? (vst)?

                אמור להיום עם זה קובץ התקנה

                א.ה. 2א מנותק
                א.ה. 2א מנותק
                א.ה. 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #100

                @margalit ואח"כ איך מגיעים לזה?
                (לא נעים..
                סליחה על ההטרדה..)

                מוזיקה.
                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א.ה. 2א א.ה. 2

                  @margalit ואח"כ איך מגיעים לזה?
                  (לא נעים..
                  סליחה על ההטרדה..)

                  margalitM מנותק
                  margalitM מנותק
                  margalit
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #101

                  @א-ה-2
                  לא התעסקת עדיין עם כלים וירטואלים?
                  אז תתחיל מאילו שיש כבר בקיובייס
                  יש שם דברים שלהתחלה בשביל להכיר ולדעת איך עובדים עם המידי הם סבבה
                  12db97ae-1df0-4c8c-8a34-c0cf196debf7-image.png

                  לשים לב שהתחום הימני מופעל(בתמונה 1)
                  ואז לפתוח את ה VST אינסטרומנט
                  יפתחו שם כל הכלים שמותקנים במחשב
                  39b80817-e7f4-41d9-957c-600e5f84483b-image.png

                  סולמות
                  מגביהים את הקול שלך

                  א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • margalitM margalit

                    @א-ה-2
                    לא התעסקת עדיין עם כלים וירטואלים?
                    אז תתחיל מאילו שיש כבר בקיובייס
                    יש שם דברים שלהתחלה בשביל להכיר ולדעת איך עובדים עם המידי הם סבבה
                    12db97ae-1df0-4c8c-8a34-c0cf196debf7-image.png

                    לשים לב שהתחום הימני מופעל(בתמונה 1)
                    ואז לפתוח את ה VST אינסטרומנט
                    יפתחו שם כל הכלים שמותקנים במחשב
                    39b80817-e7f4-41d9-957c-600e5f84483b-image.png

                    א.ה. 2א מנותק
                    א.ה. 2א מנותק
                    א.ה. 2
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                    #102

                    @margalit זה מה שהוא נותן לי
                    בעיקרון הורדתי כאלה, אבל אני לא יודע איפה הם נמצאים

                    vst.png

                    מוזיקה.
                    התרופה הטובה ביותר👌🎧

                    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א.ה. 2א א.ה. 2

                      @margalit זה מה שהוא נותן לי
                      בעיקרון הורדתי כאלה, אבל אני לא יודע איפה הם נמצאים

                      vst.png

                      margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #103

                      @א-ה-2
                      תלחץ על הכתום

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • margalitM margalit

                        @א-ה-2
                        תלחץ על הכתום

                        א.ה. 2א מנותק
                        א.ה. 2א מנותק
                        א.ה. 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #104

                        @margalit הוא לא נותן..
                        טוב נראה מחר.
                        תודה רבה בכל אופן.
                        (אם תוכלי מתישהו להעלות הסרטת מסך של כל התהליך(..........)
                        אני אשמח.

                        מוזיקה.
                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א.ה. 2א א.ה. 2

                          @margalit הוא לא נותן..
                          טוב נראה מחר.
                          תודה רבה בכל אופן.
                          (אם תוכלי מתישהו להעלות הסרטת מסך של כל התהליך(..........)
                          אני אשמח.

                          margalitM מנותק
                          margalitM מנותק
                          margalit
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #105

                          @א-ה-2
                          FormatFactory Screen Record20220424_220614.mp4

                          סולמות
                          מגביהים את הקול שלך

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • א.ה. 2א מנותק
                            א.ה. 2א מנותק
                            א.ה. 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                            #106

                            @משה-משה
                            ראיתי שביקשת עזרה בקיובייס,
                            הסתדרת?

                            מוזיקה.
                            התרופה הטובה ביותר👌🎧

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות
                            תגובה
                            • תגובה כנושא
                            התחברו כדי לפרסם תגובה
                            • מהישן לחדש
                            • מהחדש לישן
                            • הכי הרבה הצבעות


                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • לא נקרא 0
                            • פוסטים אחרונים
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • שליחת פנייה לניהול