דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
106 פוסטים 14 כותבים 8.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • margalitM margalit

    @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

    שלום רציתי לדעת כיצד מאיטים קצב של פלייבק בקיובייס
    תודה רבה

    עם הכלי הזה:
    b7f74318-5cc1-4d04-8166-e5940d10a18c-image.png

    אחרי שאת בוחרת אותו את יכולה להאט ולמהר ע"י כיווץ ומתיחה של הסיגנל.

    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

    מה זה פלאגין

    זה תוסף חיצוני
    זה יכול להיות ריוורב, איקיו, לימיטר או כל כלי אחר

    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

    כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.

    בקובץ יש רק דגימות? או שיש שם קובץ התקנה?
    אם זה רק דגימות אז זה מורכב...
    עדיף לחפש כלי מובנה

    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

    האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

    ברעיון כן
    איזה אורגן?
    ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי?

    א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #84

    @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

    ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי?

    כן.

    דחוף!!!!!!!
    כתבת שאפשר להעביר קבצי הקלטה ממקורי אל פרוץ,
    ועשיתי, וזה עושה לי יותר מהר, עם חצי טון מעל!!!!!!!!!!!!!!!

    מוזיקה.
    התרופה הטובה ביותר👌🎧

    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • margalitM margalit

      @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

      שלום רציתי לדעת כיצד מאיטים קצב של פלייבק בקיובייס
      תודה רבה

      עם הכלי הזה:
      b7f74318-5cc1-4d04-8166-e5940d10a18c-image.png

      אחרי שאת בוחרת אותו את יכולה להאט ולמהר ע"י כיווץ ומתיחה של הסיגנל.

      @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

      מה זה פלאגין

      זה תוסף חיצוני
      זה יכול להיות ריוורב, איקיו, לימיטר או כל כלי אחר

      @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

      כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.

      בקובץ יש רק דגימות? או שיש שם קובץ התקנה?
      אם זה רק דגימות אז זה מורכב...
      עדיף לחפש כלי מובנה

      @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

      האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

      ברעיון כן
      איזה אורגן?
      ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי?

      ה מנותק
      ה מנותק
      המנגנת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #85

      @margalit ממש תודה את ממש עוזרת לי..
      אם אפשר עוד שאלה קטנה..
      איך קוראים / איך עושים את האפקט שזה נשמע כמו טלפון...עמום כזה?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א.ה. 2א א.ה. 2

        @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי?

        כן.

        דחוף!!!!!!!
        כתבת שאפשר להעביר קבצי הקלטה ממקורי אל פרוץ,
        ועשיתי, וזה עושה לי יותר מהר, עם חצי טון מעל!!!!!!!!!!!!!!!

        margalitM מנותק
        margalitM מנותק
        margalit
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #86

        @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        כן.

        אז זה מורכב...
        אני לא יודעת איך עושים את זה

        @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        כתבת שאפשר להעביר קבצי הקלטה ממקורי אל פרוץ,
        ועשיתי, וזה עושה לי יותר מהר, עם חצי טון מעל!!!!!!!!!!!!!!!

        זה משו בהגדרות...
        אני אבדוק איפה בדיוק ואעדכן

        @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        איך קוראים / איך עושים את האפקט שזה נשמע כמו טלפון...עמום כזה?

        לא יודעת אם יש אפקט מיוחד לזה
        בכל אופן אפשר לעשות את זה ב EQ

        סולמות
        מגביהים את הקול שלך

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א.ה. 2א מנותק
          א.ה. 2א מנותק
          א.ה. 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
          #87

          @טיטו @margalit
          איך אני עושה שהדיליי יחזור על עצמו במהירות מסוימת?
          תודה!

          מוזיקה.
          התרופה הטובה ביותר👌🎧

          טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א.ה. 2א א.ה. 2

            @טיטו @margalit
            איך אני עושה שהדיליי יחזור על עצמו במהירות מסוימת?
            תודה!

            טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #88

            @א-ה-2 זה נמצא באקולייזר פשוט תגביר ותנמיך את הדילאיי

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טיטוט טיטו

              @א-ה-2 זה נמצא באקולייזר פשוט תגביר ותנמיך את הדילאיי

              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #89

              @טיטו לא, התכוונתי אם אני בוחר למשל 1/4 ורוצה שזה יחזור יותר מהר, שישב על הקצב
              יש אפשרות?

              מוזיקה.
              התרופה הטובה ביותר👌🎧

              טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א.ה. 2א א.ה. 2

                @טיטו לא, התכוונתי אם אני בוחר למשל 1/4 ורוצה שזה יחזור יותר מהר, שישב על הקצב
                יש אפשרות?

                טיטוט מנותק
                טיטוט מנותק
                טיטו
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #90

                @א-ה-2 תשנה את הרזולציה של הדילאיי נראלי זה נמצא בהגדרות של הערוץ אבל אני לא ממש זוכר כי אני לא משתמש כבר בקיובייס אולי @margalit תוכל לעזור בזה יותר

                אני לא עצמי.
                תכף אשוב...

                א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • טיטוט טיטו

                  @א-ה-2 תשנה את הרזולציה של הדילאיי נראלי זה נמצא בהגדרות של הערוץ אבל אני לא ממש זוכר כי אני לא משתמש כבר בקיובייס אולי @margalit תוכל לעזור בזה יותר

                  א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #91

                  @טיטו במה אתה משתמש?
                  וזה יותר טוב?
                  ו @margalit תוכלי לעזור?

                  מוזיקה.
                  התרופה הטובה ביותר👌🎧

                  טיטוט margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • א.ה. 2א א.ה. 2

                    @טיטו במה אתה משתמש?
                    וזה יותר טוב?
                    ו @margalit תוכלי לעזור?

                    טיטוט מנותק
                    טיטוט מנותק
                    טיטו
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #92

                    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                    @טיטו במה אתה משתמש?
                    וזה יותר טוב?

                    אני משתמש בלוגיק אבל זה מתאים רק למחשבי מאק ולא נראלי שיש את זה פרוץ

                    אני לא עצמי.
                    תכף אשוב...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • א.ה. 2א א.ה. 2

                      @טיטו במה אתה משתמש?
                      וזה יותר טוב?
                      ו @margalit תוכלי לעזור?

                      margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #93

                      @א-ה-2
                      אני מצרפת צילום מסך של מונו דיליי של סטיינברג
                      69aefc30-e9e5-4196-991b-33e9fbee15c8-image.png
                      לוחצים איפה שהחץ ויש שם אפשרות לבחור את המהירות

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • margalitM margalit

                        @א-ה-2
                        אני מצרפת צילום מסך של מונו דיליי של סטיינברג
                        69aefc30-e9e5-4196-991b-33e9fbee15c8-image.png
                        לוחצים איפה שהחץ ויש שם אפשרות לבחור את המהירות

                        א.ה. 2א מנותק
                        א.ה. 2א מנותק
                        א.ה. 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                        #94

                        @margalit לא לזה התכוונתי,
                        לא התכוונתי למהירות החזרה,
                        התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
                        אני רוצה שזה ישב יותר טוב על הקצב,
                        פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...
                        ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
                        סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
                        תודה רבה!

                        מוזיקה.
                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א.ה. 2א א.ה. 2

                          @margalit לא לזה התכוונתי,
                          לא התכוונתי למהירות החזרה,
                          התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
                          אני רוצה שזה ישב יותר טוב על הקצב,
                          פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...
                          ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
                          סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
                          תודה רבה!

                          margalitM מנותק
                          margalitM מנותק
                          margalit
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #95

                          @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                          התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
                          אני רוצה שזה יישב יותר טוב על הקצב,
                          פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...

                          לא הצלחתי להבין למה בדיוק אתה מתכוון
                          מה שסימנתי פה זה הקצב שבו זה יחזור
                          אם תבחר 1/32 זה יהיה ממש צמוד להקלטה
                          אם תבחר 1/1 זה יחזור אחרי תיבה אחת
                          אם התכוונת למשהו אחר אז תשים לי דוגמא של דיליי שאתה רוצה ואני אכוון אותך איך לעשות אותו

                          @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                          ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
                          סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
                          תודה רבה!

                          איזה סאונדים?
                          כלי/תופים
                          יש לך אותם בתור סאונדים בודדים? או שזה VST שאתה רוצה להתקין?

                          סולמות
                          מגביהים את הקול שלך

                          א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • margalitM margalit

                            @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                            התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
                            אני רוצה שזה יישב יותר טוב על הקצב,
                            פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...

                            לא הצלחתי להבין למה בדיוק אתה מתכוון
                            מה שסימנתי פה זה הקצב שבו זה יחזור
                            אם תבחר 1/32 זה יהיה ממש צמוד להקלטה
                            אם תבחר 1/1 זה יחזור אחרי תיבה אחת
                            אם התכוונת למשהו אחר אז תשים לי דוגמא של דיליי שאתה רוצה ואני אכוון אותך איך לעשות אותו

                            @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                            ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
                            סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
                            תודה רבה!

                            איזה סאונדים?
                            כלי/תופים
                            יש לך אותם בתור סאונדים בודדים? או שזה VST שאתה רוצה להתקין?

                            א.ה. 2א מנותק
                            א.ה. 2א מנותק
                            א.ה. 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #96

                            @margalit אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
                            כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.
                            ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
                            מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.

                            מוזיקה.
                            התרופה הטובה ביותר👌🎧

                            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א.ה. 2א א.ה. 2

                              @margalit אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
                              כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.
                              ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
                              מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.

                              margalitM מנותק
                              margalitM מנותק
                              margalit
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #97

                              @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                              אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
                              כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.

                              אני לא מצליחה להבין מה אתה מתכוון שאתה רוצה 1/4
                              מה ששמתי את הצילום מסך זה הזמן של ההתחלה

                              @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                              ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
                              מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.

                              אני לא יודעת איך עושים את זה

                              סולמות
                              מגביהים את הקול שלך

                              א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • margalitM margalit

                                @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
                                כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.

                                אני לא מצליחה להבין מה אתה מתכוון שאתה רוצה 1/4
                                מה ששמתי את הצילום מסך זה הזמן של ההתחלה

                                @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
                                מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.

                                אני לא יודעת איך עושים את זה

                                א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #98

                                @margalit ואיך כן מתקינים סאונדים אחרים? (vst)?

                                מוזיקה.
                                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א.ה. 2א א.ה. 2

                                  @margalit ואיך כן מתקינים סאונדים אחרים? (vst)?

                                  margalitM מנותק
                                  margalitM מנותק
                                  margalit
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #99

                                  @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                  @margalit ואיך כן מתקינים סאונדים אחרים? (vst)?

                                  אמור להיום עם זה קובץ התקנה

                                  סולמות
                                  מגביהים את הקול שלך

                                  א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • margalitM margalit

                                    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                    @margalit ואיך כן מתקינים סאונדים אחרים? (vst)?

                                    אמור להיום עם זה קובץ התקנה

                                    א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #100

                                    @margalit ואח"כ איך מגיעים לזה?
                                    (לא נעים..
                                    סליחה על ההטרדה..)

                                    מוזיקה.
                                    התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א.ה. 2א א.ה. 2

                                      @margalit ואח"כ איך מגיעים לזה?
                                      (לא נעים..
                                      סליחה על ההטרדה..)

                                      margalitM מנותק
                                      margalitM מנותק
                                      margalit
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #101

                                      @א-ה-2
                                      לא התעסקת עדיין עם כלים וירטואלים?
                                      אז תתחיל מאילו שיש כבר בקיובייס
                                      יש שם דברים שלהתחלה בשביל להכיר ולדעת איך עובדים עם המידי הם סבבה
                                      12db97ae-1df0-4c8c-8a34-c0cf196debf7-image.png

                                      לשים לב שהתחום הימני מופעל(בתמונה 1)
                                      ואז לפתוח את ה VST אינסטרומנט
                                      יפתחו שם כל הכלים שמותקנים במחשב
                                      39b80817-e7f4-41d9-957c-600e5f84483b-image.png

                                      סולמות
                                      מגביהים את הקול שלך

                                      א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • margalitM margalit

                                        @א-ה-2
                                        לא התעסקת עדיין עם כלים וירטואלים?
                                        אז תתחיל מאילו שיש כבר בקיובייס
                                        יש שם דברים שלהתחלה בשביל להכיר ולדעת איך עובדים עם המידי הם סבבה
                                        12db97ae-1df0-4c8c-8a34-c0cf196debf7-image.png

                                        לשים לב שהתחום הימני מופעל(בתמונה 1)
                                        ואז לפתוח את ה VST אינסטרומנט
                                        יפתחו שם כל הכלים שמותקנים במחשב
                                        39b80817-e7f4-41d9-957c-600e5f84483b-image.png

                                        א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                        #102

                                        @margalit זה מה שהוא נותן לי
                                        בעיקרון הורדתי כאלה, אבל אני לא יודע איפה הם נמצאים

                                        vst.png

                                        מוזיקה.
                                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א.ה. 2א א.ה. 2

                                          @margalit זה מה שהוא נותן לי
                                          בעיקרון הורדתי כאלה, אבל אני לא יודע איפה הם נמצאים

                                          vst.png

                                          margalitM מנותק
                                          margalitM מנותק
                                          margalit
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #103

                                          @א-ה-2
                                          תלחץ על הכתום

                                          סולמות
                                          מגביהים את הקול שלך

                                          א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול