בעיות ובקשות עזרה בקיובייס
-
@margalit בהזדמנות זו: (יקח הרבה זמן להסביר):
- מה זה פלאגין, ומה עושים איתו.
- כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.
- האם אפשר לעשות קוונטייז וקצב גם אם הקלטתי לא במידי?
- האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?
אני מצטער על הבורות, מעולם לא למדתי קיובייס, ולמרות זאת אני מאלתר ומנסה - ומצליח.
פוסט זה נמחק! -
@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
שלום רציתי לדעת כיצד מאיטים קצב של פלייבק בקיובייס
תודה רבהעם הכלי הזה:

אחרי שאת בוחרת אותו את יכולה להאט ולמהר ע"י כיווץ ומתיחה של הסיגנל.
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
מה זה פלאגין
זה תוסף חיצוני
זה יכול להיות ריוורב, איקיו, לימיטר או כל כלי אחר@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.
בקובץ יש רק דגימות? או שיש שם קובץ התקנה?
אם זה רק דגימות אז זה מורכב...
עדיף לחפש כלי מובנה@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?
ברעיון כן
איזה אורגן?
ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי? -
@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
שלום רציתי לדעת כיצד מאיטים קצב של פלייבק בקיובייס
תודה רבהעם הכלי הזה:

אחרי שאת בוחרת אותו את יכולה להאט ולמהר ע"י כיווץ ומתיחה של הסיגנל.
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
מה זה פלאגין
זה תוסף חיצוני
זה יכול להיות ריוורב, איקיו, לימיטר או כל כלי אחר@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.
בקובץ יש רק דגימות? או שיש שם קובץ התקנה?
אם זה רק דגימות אז זה מורכב...
עדיף לחפש כלי מובנה@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?
ברעיון כן
איזה אורגן?
ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי? -
@margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי?
כן.
דחוף!!!!!!!
כתבת שאפשר להעביר קבצי הקלטה ממקורי אל פרוץ,
ועשיתי, וזה עושה לי יותר מהר, עם חצי טון מעל!!!!!!!!!!!!!!!@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
כן.
אז זה מורכב...
אני לא יודעת איך עושים את זה@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
כתבת שאפשר להעביר קבצי הקלטה ממקורי אל פרוץ,
ועשיתי, וזה עושה לי יותר מהר, עם חצי טון מעל!!!!!!!!!!!!!!!זה משו בהגדרות...
אני אבדוק איפה בדיוק ואעדכן@המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
איך קוראים / איך עושים את האפקט שזה נשמע כמו טלפון...עמום כזה?
לא יודעת אם יש אפקט מיוחד לזה
בכל אופן אפשר לעשות את זה ב EQ -
@א-ה-2 זה נמצא באקולייזר פשוט תגביר ותנמיך את הדילאיי
-
@א-ה-2 תשנה את הרזולציה של הדילאיי נראלי זה נמצא בהגדרות של הערוץ אבל אני לא ממש זוכר כי אני לא משתמש כבר בקיובייס אולי @margalit תוכל לעזור בזה יותר
-
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
@טיטו במה אתה משתמש?
וזה יותר טוב?אני משתמש בלוגיק אבל זה מתאים רק למחשבי מאק ולא נראלי שיש את זה פרוץ
-
@א-ה-2
אני מצרפת צילום מסך של מונו דיליי של סטיינברג

לוחצים איפה שהחץ ויש שם אפשרות לבחור את המהירות -
@א-ה-2
אני מצרפת צילום מסך של מונו דיליי של סטיינברג

לוחצים איפה שהחץ ויש שם אפשרות לבחור את המהירות@margalit לא לזה התכוונתי,
לא התכוונתי למהירות החזרה,
התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
אני רוצה שזה ישב יותר טוב על הקצב,
פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...
ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
תודה רבה! -
@margalit לא לזה התכוונתי,
לא התכוונתי למהירות החזרה,
התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
אני רוצה שזה ישב יותר טוב על הקצב,
פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...
ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
תודה רבה!@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
אני רוצה שזה יישב יותר טוב על הקצב,
פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...לא הצלחתי להבין למה בדיוק אתה מתכוון
מה שסימנתי פה זה הקצב שבו זה יחזור
אם תבחר 1/32 זה יהיה ממש צמוד להקלטה
אם תבחר 1/1 זה יחזור אחרי תיבה אחת
אם התכוונת למשהו אחר אז תשים לי דוגמא של דיליי שאתה רוצה ואני אכוון אותך איך לעשות אותו@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
תודה רבה!איזה סאונדים?
כלי/תופים
יש לך אותם בתור סאונדים בודדים? או שזה VST שאתה רוצה להתקין? -
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
אני רוצה שזה יישב יותר טוב על הקצב,
פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...לא הצלחתי להבין למה בדיוק אתה מתכוון
מה שסימנתי פה זה הקצב שבו זה יחזור
אם תבחר 1/32 זה יהיה ממש צמוד להקלטה
אם תבחר 1/1 זה יחזור אחרי תיבה אחת
אם התכוונת למשהו אחר אז תשים לי דוגמא של דיליי שאתה רוצה ואני אכוון אותך איך לעשות אותו@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
תודה רבה!איזה סאונדים?
כלי/תופים
יש לך אותם בתור סאונדים בודדים? או שזה VST שאתה רוצה להתקין?@margalit אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.
ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים. -
@margalit אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.
ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.אני לא מצליחה להבין מה אתה מתכוון שאתה רוצה 1/4
מה ששמתי את הצילום מסך זה הזמן של ההתחלה@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.אני לא יודעת איך עושים את זה
-
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.אני לא מצליחה להבין מה אתה מתכוון שאתה רוצה 1/4
מה ששמתי את הצילום מסך זה הזמן של ההתחלה@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.אני לא יודעת איך עושים את זה
-
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
@margalit ואיך כן מתקינים סאונדים אחרים? (vst)?
אמור להיום עם זה קובץ התקנה
-
@א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:
@margalit ואיך כן מתקינים סאונדים אחרים? (vst)?
אמור להיום עם זה קובץ התקנה
-
@א-ה-2
לא התעסקת עדיין עם כלים וירטואלים?
אז תתחיל מאילו שיש כבר בקיובייס
יש שם דברים שלהתחלה בשביל להכיר ולדעת איך עובדים עם המידי הם סבבה

לשים לב שהתחום הימני מופעל(בתמונה 1)
ואז לפתוח את ה VST אינסטרומנט
יפתחו שם כל הכלים שמותקנים במחשב

-
@א-ה-2
לא התעסקת עדיין עם כלים וירטואלים?
אז תתחיל מאילו שיש כבר בקיובייס
יש שם דברים שלהתחלה בשביל להכיר ולדעת איך עובדים עם המידי הם סבבה

לשים לב שהתחום הימני מופעל(בתמונה 1)
ואז לפתוח את ה VST אינסטרומנט
יפתחו שם כל הכלים שמותקנים במחשב

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות