דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יואלי דיקמן

יואלי דיקמן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
4.2k פוסטים 375 כותבים 824.5k צפיות 79 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חלום לגדולח חלום לגדול

    המעבד יואלי דיקמן השוהה בימים אלה בלונדון נצפה מפרגן לצופים את התקציר של העיבו האגדי שנעשה על ידו לשיר "נאכאמאל"
    של הזמר ליפא שמעלצר, שווה צפיה!
    (קרדיט: מוזיק סקופ)
    https://send.magicode.me/send-file/file/2e4227302476adc58ee813d51e024b7ca676eb4e/view
    https://send.magicode.me/send-file/file/08fb7b1601a2011e2af15b11af106
    ec8bc03d6a7/view
    https://send.magicode.me/send-file/file/a7fb895e539764f8cba5f9d0f78f0363378536ad/view
    https://send.magicode.me/send-file/file/c9151feeb354541f92b4c25ea77b
    d25f0c550dc8/view
    https://send.magicode.me/send-file/file/9206a8cd8bfc93b1d4f218faf7a*e725d4ed24f14/view
    https://send.magicode.me/send-file/file/84198fd06df27571e4460c97a28
    ed6c006fadc02/view

    אביגיל 1א מנותק
    אביגיל 1א מנותק
    אביגיל 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
    #1789

    @חלום-לגדול אמר ביואלי דיקמן:

    המעבד יואלי דיקמן השוהה בימים אלה בלונדון נצפה מפרגן לצופים את התקציר של העיבו האגדי שנעשה על ידו לשיר "נאכאמאל"
    של הזמר ליפא שמעלצר, שווה צפיה!
    (קרדיט: מוזיק סקופ)
    https://send.magicode.me/send-file/file/2e4227302476adc58ee813d51e024b7ca676eb4e/view
    https://send.magicode.me/send-file/file/08fb7b1601a2011e2af15b11af106
    ec8bc03d6a7/view
    https://send.magicode.me/send-file/file/a7fb895e539764f8cba5f9d0f78f0363378536ad/view
    https://send.magicode.me/send-file/file/c9151feeb354541f92b4c25ea77b
    d25f0c550dc8/view
    https://send.magicode.me/send-file/file/9206a8cd8bfc93b1d4f218faf7a*e725d4ed24f14/view
    https://send.magicode.me/send-file/file/84198fd06df27571e4460c97a28
    ed6c006fadc02/view

    הקישורים לא טובים

    Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אנונימיתא אנונימית

      @חלום-לגדול
      משום מה אני לא מצליחה להוריד..אין כוכביות בקישור

      TALYT מנותק
      TALYT מנותק
      TALY
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1790

      @אנונימית @LOVE-ME @אביגיל-1
      הקישורים ש @חלום-לגדול העלה פשוט קטועים
      אל תלחצו על הקישורים אלא תעתיקו את כל הקישור(לצורך העניין גם הקישור שבכחול וגם שבשחור) ותדביקו בחיפוש גוגל

      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חלום לגדולח חלום לגדול

        המעבד יואלי דיקמן השוהה בימים אלה בלונדון נצפה מפרגן לצופים את התקציר של העיבו האגדי שנעשה על ידו לשיר "נאכאמאל"
        של הזמר ליפא שמעלצר, שווה צפיה!
        (קרדיט: מוזיק סקופ)
        https://send.magicode.me/send-file/file/2e4227302476adc58ee813d51e024b7ca676eb4e/view
        https://send.magicode.me/send-file/file/08fb7b1601a2011e2af15b11af106
        ec8bc03d6a7/view
        https://send.magicode.me/send-file/file/a7fb895e539764f8cba5f9d0f78f0363378536ad/view
        https://send.magicode.me/send-file/file/c9151feeb354541f92b4c25ea77b
        d25f0c550dc8/view
        https://send.magicode.me/send-file/file/9206a8cd8bfc93b1d4f218faf7a*e725d4ed24f14/view
        https://send.magicode.me/send-file/file/84198fd06df27571e4460c97a28
        ed6c006fadc02/view

        חובבת מוזיקה 0ח מנותק
        חובבת מוזיקה 0ח מנותק
        חובבת מוזיקה 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1791

        @חלום-לגדול יש עניין שהקישור שבור?
        כי אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • TALYT TALY

          @אנונימית @LOVE-ME @אביגיל-1
          הקישורים ש @חלום-לגדול העלה פשוט קטועים
          אל תלחצו על הקישורים אלא תעתיקו את כל הקישור(לצורך העניין גם הקישור שבכחול וגם שבשחור) ותדביקו בחיפוש גוגל

          TALYT מנותק
          TALYT מנותק
          TALY
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1792

          @חובבת-מוזיקה-0
          @TALY אמר ביואלי דיקמן:

          הקישורים ש @חלום-לגדול העלה פשוט קטועים
          אל תלחצו על הקישורים אלא תעתיקו את כל הקישור(לצורך העניין גם הקישור שבכחול וגם שבשחור) ותדביקו בחיפוש גוגל

          חובבת מוזיקה 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חלום לגדולח חלום לגדול

            המעבד יואלי דיקמן השוהה בימים אלה בלונדון נצפה מפרגן לצופים את התקציר של העיבו האגדי שנעשה על ידו לשיר "נאכאמאל"
            של הזמר ליפא שמעלצר, שווה צפיה!
            (קרדיט: מוזיק סקופ)
            https://send.magicode.me/send-file/file/2e4227302476adc58ee813d51e024b7ca676eb4e/view
            https://send.magicode.me/send-file/file/08fb7b1601a2011e2af15b11af106
            ec8bc03d6a7/view
            https://send.magicode.me/send-file/file/a7fb895e539764f8cba5f9d0f78f0363378536ad/view
            https://send.magicode.me/send-file/file/c9151feeb354541f92b4c25ea77b
            d25f0c550dc8/view
            https://send.magicode.me/send-file/file/9206a8cd8bfc93b1d4f218faf7a*e725d4ed24f14/view
            https://send.magicode.me/send-file/file/84198fd06df27571e4460c97a28
            ed6c006fadc02/view

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמואל ק.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1793

            @חלום-לגדול ומה עם נטפרי?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • TALYT TALY

              @חובבת-מוזיקה-0
              @TALY אמר ביואלי דיקמן:

              הקישורים ש @חלום-לגדול העלה פשוט קטועים
              אל תלחצו על הקישורים אלא תעתיקו את כל הקישור(לצורך העניין גם הקישור שבכחול וגם שבשחור) ותדביקו בחיפוש גוגל

              חובבת מוזיקה 0ח מנותק
              חובבת מוזיקה 0ח מנותק
              חובבת מוזיקה 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1794

              @TALY איך זה קשור למה ששאלתי?

              צ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חובבת מוזיקה 0ח חובבת מוזיקה 0

                @TALY איך זה קשור למה ששאלתי?

                צ מנותק
                צ מנותק
                צוריאל רוטנמר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1795

                @חובבת-מוזיקה-0 בנטפרי זה לא עובד גם עם מעתיקים את כל הקישור בשחור ובכחול.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חלום לגדולח חלום לגדול

                  המעבד יואלי דיקמן השוהה בימים אלה בלונדון נצפה מפרגן לצופים את התקציר של העיבו האגדי שנעשה על ידו לשיר "נאכאמאל"
                  של הזמר ליפא שמעלצר, שווה צפיה!
                  (קרדיט: מוזיק סקופ)
                  https://send.magicode.me/send-file/file/2e4227302476adc58ee813d51e024b7ca676eb4e/view
                  https://send.magicode.me/send-file/file/08fb7b1601a2011e2af15b11af106
                  ec8bc03d6a7/view
                  https://send.magicode.me/send-file/file/a7fb895e539764f8cba5f9d0f78f0363378536ad/view
                  https://send.magicode.me/send-file/file/c9151feeb354541f92b4c25ea77b
                  d25f0c550dc8/view
                  https://send.magicode.me/send-file/file/9206a8cd8bfc93b1d4f218faf7a*e725d4ed24f14/view
                  https://send.magicode.me/send-file/file/84198fd06df27571e4460c97a28
                  ed6c006fadc02/view

                  שמעון 2ש מנותק
                  שמעון 2ש מנותק
                  שמעון 2
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1796

                  @חלום-לגדול איך לעלות קבצים

                  1 -לוחצים או גוררים
                  Screenshot of העברת קבצים.jpg
                  2 - ואז זה מעלה
                  Screenshot of העברת קבצים (1).jpg
                  3 - מעתיקים את הקישור בלי ללחוץ עליו
                  Screenshot of העברת קבצים (2).jpg
                  4 - מדביקים בחיפוש גוגל ושמים כוכביות
                  Screenshot of כרטיסייה חדשה.jpg

                  5 - ואז מדביקים כאן
                  https://send.magicode.me/send-file/file***/6bfa50a189aee9e4699621a1bbf6b4f565d8e259/view

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • LOVE MEL מנותק
                    LOVE MEL מנותק
                    LOVE ME
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1797

                    אז ככה יש לי שאלה שאולי קצת חופרת ...
                    אבל מה קורה עם הקליפ המובטח ?
                    רק אותי זה מעניין?
                    מה איתכם?

                    פשוט נראה לי שעבר חודשיים לפחות מאז שיצא השיר כאילו מה המטרה שלו?

                    שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                    סודי ביותרס ר 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • LOVE MEL LOVE ME

                      אז ככה יש לי שאלה שאולי קצת חופרת ...
                      אבל מה קורה עם הקליפ המובטח ?
                      רק אותי זה מעניין?
                      מה איתכם?

                      פשוט נראה לי שעבר חודשיים לפחות מאז שיצא השיר כאילו מה המטרה שלו?

                      סודי ביותרס מנותק
                      סודי ביותרס מנותק
                      סודי ביותר
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1798

                      @LOVE-ME למה לכתוב פעמיים??

                      "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                      LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • סודי ביותרס סודי ביותר

                        @LOVE-ME למה לכתוב פעמיים??

                        LOVE MEL מנותק
                        LOVE MEL מנותק
                        LOVE ME
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1799

                        @סודי-ביותר כי זה מתאים לשני הנושאים האלה

                        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • LOVE MEL LOVE ME

                          אז ככה יש לי שאלה שאולי קצת חופרת ...
                          אבל מה קורה עם הקליפ המובטח ?
                          רק אותי זה מעניין?
                          מה איתכם?

                          פשוט נראה לי שעבר חודשיים לפחות מאז שיצא השיר כאילו מה המטרה שלו?

                          ר מנותק
                          ר מנותק
                          רחל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1800

                          @LOVE-ME מה עם זה באמת???????????

                          המחר לעולם לא יהיה נפלא
                          אם אתה עדיין שקוע באתמול

                          LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ר רחל

                            @LOVE-ME מה עם זה באמת???????????

                            LOVE MEL מנותק
                            LOVE MEL מנותק
                            LOVE ME
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1801

                            @רחל אם הייתי יודע משהו לא הייתי שואל 😊

                            שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                            רותושששר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • LOVE MEL LOVE ME

                              @רחל אם הייתי יודע משהו לא הייתי שואל 😊

                              רותושששר מנותק
                              רותושששר מנותק
                              רותוששש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1802

                              בידיוק יואלי העלה סירטונים שהוא נימצא במרון באחת ההופעות
                              איך זה יכול להיות שהיא לא משודרת בשום מקום?

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • רותושששר רותוששש

                                בידיוק יואלי העלה סירטונים שהוא נימצא במרון באחת ההופעות
                                איך זה יכול להיות שהיא לא משודרת בשום מקום?

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מחשב נייד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1803

                                @רותוששש איפה הוא העלה?

                                "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                                רותושששר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מחשב נייד

                                  @רותוששש איפה הוא העלה?

                                  רותושששר מנותק
                                  רותושששר מנותק
                                  רותוששש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1804

                                  לסטטוס שלו..
                                  היו מאחוריו צוות וגם תיזמורת פשוט מוזר שהיא לא משודרת בקול פליי

                                  סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מישהי רגשניתמ מנותק
                                    מישהי רגשניתמ מנותק
                                    מישהי רגשנית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1805

                                    אפשר לצרף שירים ישנים שלו?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • רותושששר רותוששש

                                      לסטטוס שלו..
                                      היו מאחוריו צוות וגם תיזמורת פשוט מוזר שהיא לא משודרת בקול פליי

                                      סודי ביותרס מנותק
                                      סודי ביותרס מנותק
                                      סודי ביותר
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1806

                                      @רותוששש מה מוזר? לא כל הופעה של יואלי היא של קול פליי

                                      "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • LOVE MEL מנותק
                                        LOVE MEL מנותק
                                        LOVE ME
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1807

                                        האגדה של הגדה היה בסוף?
                                        יש קליפ?
                                        מישהו יודע?

                                        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                        טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • LOVE MEL LOVE ME

                                          האגדה של הגדה היה בסוף?
                                          יש קליפ?
                                          מישהו יודע?

                                          טליהט מנותק
                                          טליהט מנותק
                                          טליה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1808

                                          @LOVE-ME היה מופע אגדה של אגדה , אבל זה מופע אין קליפ !! זה לא ישיבשיר ....

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול