-
המעבד יואלי דיקמן השוהה בימים אלה בלונדון נצפה מפרגן לצופים את התקציר של העיבו האגדי שנעשה על ידו לשיר "נאכאמאל"
של הזמר ליפא שמעלצר, שווה צפיה!
(קרדיט: מוזיק סקופ)
https://send.magicode.me/send-file/file/2e4227302476adc58ee813d51e024b7ca676eb4e/view
https://send.magicode.me/send-file/file/08fb7b1601a2011e2af15b11af106ec8bc03d6a7/view
https://send.magicode.me/send-file/file/a7fb895e539764f8cba5f9d0f78f0363378536ad/view
https://send.magicode.me/send-file/file/c9151feeb354541f92b4c25ea77bd25f0c550dc8/view
https://send.magicode.me/send-file/file/9206a8cd8bfc93b1d4f218faf7a*e725d4ed24f14/view
https://send.magicode.me/send-file/file/84198fd06df27571e4460c97a28ed6c006fadc02/view@חלום-לגדול איך לעלות קבצים
1 -לוחצים או גוררים

2 - ואז זה מעלה

3 - מעתיקים את הקישור בלי ללחוץ עליו

4 - מדביקים בחיפוש גוגל ושמים כוכביות

5 - ואז מדביקים כאן
https://send.magicode.me/send-file/file***/6bfa50a189aee9e4699621a1bbf6b4f565d8e259/view -
אז ככה יש לי שאלה שאולי קצת חופרת ...
אבל מה קורה עם הקליפ המובטח ?
רק אותי זה מעניין?
מה איתכם?פשוט נראה לי שעבר חודשיים לפחות מאז שיצא השיר כאילו מה המטרה שלו?
-
אז ככה יש לי שאלה שאולי קצת חופרת ...
אבל מה קורה עם הקליפ המובטח ?
רק אותי זה מעניין?
מה איתכם?פשוט נראה לי שעבר חודשיים לפחות מאז שיצא השיר כאילו מה המטרה שלו?
@LOVE-ME למה לכתוב פעמיים??
-
@LOVE-ME למה לכתוב פעמיים??
@סודי-ביותר כי זה מתאים לשני הנושאים האלה
-
אז ככה יש לי שאלה שאולי קצת חופרת ...
אבל מה קורה עם הקליפ המובטח ?
רק אותי זה מעניין?
מה איתכם?פשוט נראה לי שעבר חודשיים לפחות מאז שיצא השיר כאילו מה המטרה שלו?
-
בידיוק יואלי העלה סירטונים שהוא נימצא במרון באחת ההופעות
איך זה יכול להיות שהיא לא משודרת בשום מקום? -
אפשר לצרף שירים ישנים שלו?
-
@רותוששש מה מוזר? לא כל הופעה של יואלי היא של קול פליי
-
האגדה של הגדה היה בסוף?
יש קליפ?
מישהו יודע? -
https://youtu.be/WDIXmLQS72w

-
@יונמיוזיק מה זה? זה חדש?
-
@יונמיוזיק מה זה? זה חדש?
-
@יונמיוזיק מה זה? זה חדש?
-
@יונמיוזיק מה זה? זה חדש?
-
הבנתי שיואלי מעבד שיר לאבי מן, מישהו יודע משהו על השיר הזה, ומתי זה יצא?
-
הבנתי שיואלי מעבד שיר לאבי מן, מישהו יודע משהו על השיר הזה, ומתי זה יצא?
@צוריאל-רוטנמר אמר ביואלי דיקמן:
הבנתי שיואלי מעבד שיר לאבי מן, מישהו יודע משהו על השיר הזה, ומתי זה יצא?
לא יודע אבל אבי מן הוציא שיר לפני שבועות מה שאומר שבקרוב זה לא יצא...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

