ציוד אולפן
-
אני מתכנן לפתוח אולפן
לסינגלים מחרוזות וכדו'
והתקציב שאני רוצה להשקיע
זה בין 30 אלף ל35 אלף
ואני רוצה לשמוע מהמשתמשים המומחים
שמכירים את התחום
מה אני אמור לקנות
יש מאות סוגים של כרטיס קול
יש מאות סוגים של מקרפונים
איזה מחשב לקנות [יש לי קיובייס]
מקלדת שליטה וכולי'
בקיצור.
מה אני קונה
אבל שלא יגיע יותר מהסכום שכתבתי למעלה -
אני מתכנן לפתוח אולפן
לסינגלים מחרוזות וכדו'
והתקציב שאני רוצה להשקיע
זה בין 30 אלף ל35 אלף
ואני רוצה לשמוע מהמשתמשים המומחים
שמכירים את התחום
מה אני אמור לקנות
יש מאות סוגים של כרטיס קול
יש מאות סוגים של מקרפונים
איזה מחשב לקנות [יש לי קיובייס]
מקלדת שליטה וכולי'
בקיצור.
מה אני קונה
אבל שלא יגיע יותר מהסכום שכתבתי למעלה@יואלי-יורוביץ אמר בציוד אולפן:
אני מתכנן לפתוח אולפן
לסינגלים מחרוזות וכדו'
והתקציב שאני רוצה להשקיע
זה בין 30 אלף ל35 אלף
ואני רוצה לשמוע מהמשתמשים המומחים
שמכירים את התחום
מה אני אמור לקנות
יש מאות סוגים של כרטיס קול
יש מאות סוגים של מקרפונים
איזה מחשב לקנות [יש לי קיובייס]
מקלדת שליטה וכולי'
בקיצור.
מה אני קונה
אבל שלא יגיע יותר מהסכום שכתבתי למעלהאולפן מאפס כולל אקוסטיקה?
מה הגודל של החדר?
לשימוש אישי או תעשייתי? -
@יואלי-יורוביץ אמר בציוד אולפן:
אני מתכנן לפתוח אולפן
לסינגלים מחרוזות וכדו'
והתקציב שאני רוצה להשקיע
זה בין 30 אלף ל35 אלף
ואני רוצה לשמוע מהמשתמשים המומחים
שמכירים את התחום
מה אני אמור לקנות
יש מאות סוגים של כרטיס קול
יש מאות סוגים של מקרפונים
איזה מחשב לקנות [יש לי קיובייס]
מקלדת שליטה וכולי'
בקיצור.
מה אני קונה
אבל שלא יגיע יותר מהסכום שכתבתי למעלהאולפן מאפס כולל אקוסטיקה?
מה הגודל של החדר?
לשימוש אישי או תעשייתי?@טיטו אולפן מאפס
תעשייתי
גודל של חדר רגיל -
@טיטו אולפן מאפס
תעשייתי
גודל של חדר רגיל@יואלי-יורוביץ אמר בציוד אולפן:
@טיטו אולפן מאפס
תעשייתי
גודל של חדר רגילאני חושב שזה תקציב סבבה כדי לקנות דברים איכותיים אם אתה רוצה עזרה בזה אני יכול לעשות לך רשימה של ציוד עם דגמים אבל זה יקח טיפה זמן כי חלק מהציוד שאני מכיר מותאם לביתי ולא לתעשייתי אז אני צריך לברר דגמים ספציפיים
-
@יואלי-יורוביץ אמר בציוד אולפן:
@טיטו אולפן מאפס
תעשייתי
גודל של חדר רגילאני חושב שזה תקציב סבבה כדי לקנות דברים איכותיים אם אתה רוצה עזרה בזה אני יכול לעשות לך רשימה של ציוד עם דגמים אבל זה יקח טיפה זמן כי חלק מהציוד שאני מכיר מותאם לביתי ולא לתעשייתי אז אני צריך לברר דגמים ספציפיים
@טיטו בטח שאני רוצה
תודה רבה
אין מילים -
@טיטו בטח שאני רוצה
תודה רבה
אין מילים@יואלי-יורוביץ
@טיטו כתב משהו בסגנון
https://miktzav.com/post/107537
וזה חלק ב' -
כבר אמרו פה פעם, שאולי נתארגן קבוצה לקנות ציוד לאולפן, אפילו פשוט למתחילים.
ונראלי יש פה כמה שירצו--
-
כבר אמרו פה פעם, שאולי נתארגן קבוצה לקנות ציוד לאולפן, אפילו פשוט למתחילים.
ונראלי יש פה כמה שירצו--
@היידה-מיוזיק-0 אני בהחלט רוצה
-
כבר אמרו פה פעם, שאולי נתארגן קבוצה לקנות ציוד לאולפן, אפילו פשוט למתחילים.
ונראלי יש פה כמה שירצו--
@היידה-מיוזיק-0 אמר בציוד אולפן:
כבר אמרו פה פעם, שאולי נתארגן קבוצה לקנות ציוד לאולפן, אפילו פשוט למתחילים.
ונראלי יש פה כמה שירצו--
אין לי בעיה לארגן דבר כזה אבל שמישו ישיג רשימה של אנשים שרוצים (מינימום עשר) וידאג שההנהלה תקשר בינהם לביני ואני יארגן את הציוד כמה שיותר איכותי בכמה שיותר זול (לאולפנים ביתיים ולא לתעשייתי? אולי אני יצליח להשיג גם מחירים טובים לציוד תעשייתי אבל לא מבטיח).
בקיצור אם מישו יארגן קבוצה אני ישיג ציוד במחיר ואיכות טובים -
@היידה-מיוזיק-0 אמר בציוד אולפן:
כבר אמרו פה פעם, שאולי נתארגן קבוצה לקנות ציוד לאולפן, אפילו פשוט למתחילים.
ונראלי יש פה כמה שירצו--
אין לי בעיה לארגן דבר כזה אבל שמישו ישיג רשימה של אנשים שרוצים (מינימום עשר) וידאג שההנהלה תקשר בינהם לביני ואני יארגן את הציוד כמה שיותר איכותי בכמה שיותר זול (לאולפנים ביתיים ולא לתעשייתי? אולי אני יצליח להשיג גם מחירים טובים לציוד תעשייתי אבל לא מבטיח).
בקיצור אם מישו יארגן קבוצה אני ישיג ציוד במחיר ואיכות טובים -
@ארי-קליין זה תלוי מה ירצו...
מה שבטוח שבקבוצה זה יצא זול יותר ממה שבחנות -
חושבת שירצו יותר מ10, יש פה מאות משתמשים--
ואז יצא יותר זול. -
חושבת שירצו יותר מ10, יש פה מאות משתמשים--
ואז יצא יותר זול.@היידה-מיוזיק-0 להתחיל להריץ את העסק
-
אז כל מי שרציני רוצה, שירשום כאן, ו @טיטו יארגן את זה בעז"ה
-
אז כל מי שרציני רוצה, שירשום כאן, ו @טיטו יארגן את זה בעז"ה
@היידה-מיוזיק-0 אמר בציוד אולפן:
אז כל מי שרציני רוצה, שירשום כאן, ו @טיטו יארגן את זה בעז"ה
@טיטו אשמח גם לדעת פרטים.
-
@היידה-מיוזיק-0 אמר בציוד אולפן:
אז כל מי שרציני רוצה, שירשום כאן, ו @טיטו יארגן את זה בעז"ה
@טיטו אשמח גם לדעת פרטים.
-
@היידה-מיוזיק-0 אמר בציוד אולפן:
כבר אמרו פה פעם, שאולי נתארגן קבוצה לקנות ציוד לאולפן, אפילו פשוט למתחילים.
ונראלי יש פה כמה שירצו--
אין לי בעיה לארגן דבר כזה אבל שמישו ישיג רשימה של אנשים שרוצים (מינימום עשר) וידאג שההנהלה תקשר בינהם לביני ואני יארגן את הציוד כמה שיותר איכותי בכמה שיותר זול (לאולפנים ביתיים ולא לתעשייתי? אולי אני יצליח להשיג גם מחירים טובים לציוד תעשייתי אבל לא מבטיח).
בקיצור אם מישו יארגן קבוצה אני ישיג ציוד במחיר ואיכות טובים -
@היידה-מיוזיק-0 אמר בציוד אולפן:
כבר אמרו פה פעם, שאולי נתארגן קבוצה לקנות ציוד לאולפן, אפילו פשוט למתחילים.
ונראלי יש פה כמה שירצו--
אין לי בעיה לארגן דבר כזה אבל שמישו ישיג רשימה של אנשים שרוצים (מינימום עשר) וידאג שההנהלה תקשר בינהם לביני ואני יארגן את הציוד כמה שיותר איכותי בכמה שיותר זול (לאולפנים ביתיים ולא לתעשייתי? אולי אני יצליח להשיג גם מחירים טובים לציוד תעשייתי אבל לא מבטיח).
בקיצור אם מישו יארגן קבוצה אני ישיג ציוד במחיר ואיכות טובים@טיטו רק אל תשכח מה אני צריך
-
@טיטו עם איזה ספקים אתה עובד? זאת אומרת אני צריך כרטיס קול ואזניות אתה עובד רק עם חברה מסוימת או שאני צריך להגיד לך איזה חברה אני רוצה ואתה תשיג
בקיצור תכתוב איזה פרטים אתה צריך ומי שצריך יכתוב מה הוא רוצה@סלאש אמר בציוד אולפן:
@טיטו עם איזה ספקים אתה עובד? זאת אומרת אני צריך כרטיס קול ואזניות אתה עובד רק עם חברה מסוימת או שאני צריך להגיד לך איזה חברה אני רוצה ואתה תשיג
בקיצור תכתוב איזה פרטים אתה צריך ומי שצריך יכתוב מה הוא רוצהאני עובד עם אנשים שמתעסקים בזה ולא משו ספציפי אז אם קבוצה שלמה תתאחד לקנות אז אני יוכל להשיג מחיר זול יותר. (כשכולם קונים את אותם הדגמים בערך. אם זה כל אחד מה שהוא רוצה אז אין עיניין לקנות קבוצה כי המחירים יהיו רגילים)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
