דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. מהלך כרומטי באקורד

מהלך כרומטי באקורד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
15 פוסטים 6 כותבים 968 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יואלי יורוביץי יואלי יורוביץ

    מהלך כרומטי באקורד
    כרומטיות (להבדיל מהמבנה הסטנדרטי הנקרא גם "דִיאָטוֹנִי") היא אתגר לכל מוסיקאי, בדיוק בגלל היותה תופעה של יציאה מהסדר הרגיל,
    בעיקרון מה שאני רוצה. שאתם תביאו רעיונות על כל מיני מהלכים באקורד
    אני מסביר
    מהלך כרומטי הוא בעצם רצף של אקורדים אחד אחרי השני
    לדוגמה לה. לה במול. סול. סול במול .
    אבל אני רוצה לדבר על מהלך קצת שונה
    אני רוצה לדבר על אקורד משולש. שתי אצבעות אני משאיר ורק אם אצבע אחד אני יורד
    לדוגמה AM אני עומד על דו ומי כל הזמן ואני יורד אם האצבע מלה. ללה-במול. סול. סול במול.
    שזה בעצם AM אחרי זה C פלוס וC ו D מוקטן
    עוד סוג מהלך
    אתה עומד על DM אתה נשאר על רה ופה
    ועולה מלה. ללה דיאז. אחרי זה סי.
    שזה בעצם DM ו B במול ו D מוקטן
    לסיכום. המהלך הזה. זה אחד המהלכים הכי האוב על המוזיקאים
    ואני אשמח לשמוע מכם רעיונות לשירים
    באיזה שירים אפשר להכניס את המהלך הזה

    נחמיהנ מנותק
    נחמיהנ מנותק
    נחמיה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6

    @יואלי-יורוביץ
    שוועת עניים
    אדרבה בפתיח, ובקטע 'ושנדבר...' (לא זוכר אם בביצוע של פריד אבל באידיש נחת זה וודאי ככה)

    ואגב יש מעבר נוסף מעניין שאני משתמש בו שזה כשאני על לה מינור ונשאר על לה ודו ואת המי אני עולה לפה ואז לפה דיאז
    וגם זה מהלך שקים בשירים אבל לא זוכר כרגע שיר כזה.........

    נחמיהנ יואלי יורוביץי 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • נחמיהנ נחמיה

      @יואלי-יורוביץ
      שוועת עניים
      אדרבה בפתיח, ובקטע 'ושנדבר...' (לא זוכר אם בביצוע של פריד אבל באידיש נחת זה וודאי ככה)

      ואגב יש מעבר נוסף מעניין שאני משתמש בו שזה כשאני על לה מינור ונשאר על לה ודו ואת המי אני עולה לפה ואז לפה דיאז
      וגם זה מהלך שקים בשירים אבל לא זוכר כרגע שיר כזה.........

      נחמיהנ מנותק
      נחמיהנ מנותק
      נחמיה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @נחמיה
      אגב יואלי
      אנחנו כבר מכירים מקו המוזיקה
      שם הזדהיתי בשם נחי
      ואפילו נפגשנו בתחרות לחנים "לחן מגבוה" שנעצרה באמצע.....

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • נחמיהנ נחמיה

        @יואלי-יורוביץ
        שוועת עניים
        אדרבה בפתיח, ובקטע 'ושנדבר...' (לא זוכר אם בביצוע של פריד אבל באידיש נחת זה וודאי ככה)

        ואגב יש מעבר נוסף מעניין שאני משתמש בו שזה כשאני על לה מינור ונשאר על לה ודו ואת המי אני עולה לפה ואז לפה דיאז
        וגם זה מהלך שקים בשירים אבל לא זוכר כרגע שיר כזה.........

        יואלי יורוביץי מנותק
        יואלי יורוביץי מנותק
        יואלי יורוביץ
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @נחמיה אמר במהלך כרומטי באקורד:

        @יואלי-יורוביץ

        ואגב יש מעבר נוסף מעניין שאני משתמש בו שזה כשאני על לה מינור ונשאר על לה ודו ואת המי אני עולה לפה ואז לפה דיאז
        וגם זה מהלך שקים בשירים אבל לא זוכר כרגע שיר כזה.........

        חלק הראשון של ואמרתם כה לחי
        ואמרתם. מי. כה לחי. פה. רבי שמעון. פה דיאז. בר יוחאי. פה

        או הפזמון של צוה
        צוה צוה צוה צוה. צוה ישועות יעקב
        מי פה פה#פה

        מוזיקה זה חמצן

        כשרוןכ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יואלי יורוביץי יואלי יורוביץ

          @נחמיה אמר במהלך כרומטי באקורד:

          @יואלי-יורוביץ

          ואגב יש מעבר נוסף מעניין שאני משתמש בו שזה כשאני על לה מינור ונשאר על לה ודו ואת המי אני עולה לפה ואז לפה דיאז
          וגם זה מהלך שקים בשירים אבל לא זוכר כרגע שיר כזה.........

          חלק הראשון של ואמרתם כה לחי
          ואמרתם. מי. כה לחי. פה. רבי שמעון. פה דיאז. בר יוחאי. פה

          או הפזמון של צוה
          צוה צוה צוה צוה. צוה ישועות יעקב
          מי פה פה#פה

          כשרוןכ מנותק
          כשרוןכ מנותק
          כשרון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          למי שמכיר את השיר של משה גולדמן
          רבש"ע איך בעהט דיר זייער"
          בקטע
          'און אלע מיינע מעשים זאל זיין'
          (סולם לה מינור )

          מע שים זאל זיין...
          F E D#M DM

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מויישה הבכירמ מנותק
            מויישה הבכירמ מנותק
            מויישה הבכיר
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            אחד המהלכים היפים!!! יש מקום שממש ''חיבים'' את הכרומטיה , בשיר מכניסי רחמים המוכר במנגינה שבאה אחרי המילים: מלך קל רם ונישא. ואז יש ''טיננה נה נה וכו' המיוחד שזה כרומטיה כפולה דהיינו:
            dm , ואז יורדים עם הרה לרה במול, אח''כ לדו (שאז זה בעצם נהיה f) ואז לסי, ובתחילת המשפט השני מתחילים בam ואז יורדים עם הלה ללה במול ואח''כ לסול. תנסו! שימו לב שהטון שיורד ממשיך את הירידה כל הזמן כי במעבר מהdm לam הוא נמצא בסי ויורד ללה וכן הלאה, כמובן שאם הבס עושה את זה זה מאוד יפה וכל אחד לפי טעמו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מויישה הבכירמ מנותק
              מויישה הבכירמ מנותק
              מויישה הבכיר
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #11
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מויישה הבכירמ מנותק
                מויישה הבכירמ מנותק
                מויישה הבכיר
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #12
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מויישה הבכירמ מנותק
                  מויישה הבכירמ מנותק
                  מויישה הבכיר
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #13
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חיימקה התייחס לנושא זה ב
                  • margalitM margalit התייחס לנושא זה ב
                  • ח חיימקה התייחס לנושא זה ב
                  • יואלי יורוביץי מנותק
                    יואלי יורוביץי מנותק
                    יואלי יורוביץ
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #14

                    בשיר ונפשי שפכי כמים
                    טאטע איך געב פאר דיר מיין גאנצע הארץ
                    ונפשי שפכי כמים לבך ונפשי שפכי כמים לבך
                    רה דו סי לה לה סול פה מי

                    מוזיקה זה חמצן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יואלי יורוביץי מנותק
                      יואלי יורוביץי מנותק
                      יואלי יורוביץ
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #15

                      אני מאוד ישמח לשמוע רעיונות
                      על סולם מז'ור. או על סולם פריגי. או על סולם דורי אוקראיני
                      תודה.

                      מוזיקה זה חמצן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות
                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • לא נקרא 0
                      • פוסטים אחרונים
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • שליחת פנייה לניהול