החברה| להקה אמריקאית
-
https://youtu.be/ZOeLCHoyFqI
https://youtu.be/eePou-UUTeE
https://youtu.be/FCDha3J5yn8
https://youtu.be/bCfQGGCW0C4
https://youtu.be/jO671vH8mlk
https://youtu.be/2R1XMsOuzfk
https://youtu.be/C76758_URzI -
למישהו ידוע מה איתם?
האם הולכים להוציא משהו חדש?
אלבום 5? -
להקה אמריקאית שהוקמה על ידי אלי גרטסנר (האדם שהקים גם את ישיבה בויס)
כאן תעלו את כל החומרים שלהם וכן את כל המידע עליהםהנה שיר אחד שלהם-חי:
https://www.youtube.com/watch?v=bLK5Upvlnvc@איזה-קטע אמר בהחברה| להקה אמריקאית:
להקה אמריקאית שהוקמה על ידי אלי גרטסנר (האדם שהקים גם את ישיבה בויס)
כאן תעלו את כל החומרים שלהם וכן את כל המידע עליהםהנה שיר אחד שלהם-חי:
https://www.youtube.com/watch?v=bLK5Upvlnvcמשוממה אני לא אוהבת את השירים שלהם מיד אמריקאים כאלו
-
אימא'לה רק התחלתי לראות והיה לי כזאת בחילה זה פשוט נוראי!!! מורדי ויוני זי שפויים פי אלף מהם!!
-
אימא'לה רק התחלתי לראות והיה לי כזאת בחילה זה פשוט נוראי!!! מורדי ויוני זי שפויים פי אלף מהם!!
@חסידייה-אוטנטית הם להקה ישנה, הם עושים מוזיקת רוק של פעם (כמו שמרדכי שפירא ויוני זי עושים מוזיקת פופ של היום...).
והם היו מאוד מוצלחים בתקופתם. -
אימא'לה רק התחלתי לראות והיה לי כזאת בחילה זה פשוט נוראי!!! מורדי ויוני זי שפויים פי אלף מהם!!
@חסידייה-אוטנטית אמר בהחברה| להקה אמריקאית:
אימא'לה רק התחלתי לראות והיה לי כזאת בחילה זה פשוט נוראי!!! מורדי ויוני זי שפויים פי אלף מהם!!
ואווו! נסחפת! מהם מרדכי ויוני העתיקו..!
-
אימא'לה רק התחלתי לראות והיה לי כזאת בחילה זה פשוט נוראי!!! מורדי ויוני זי שפויים פי אלף מהם!!
@חסידייה-אוטנטית אתה אולי לא מודע אבל לפני בערך 20 משנה לא היה בית אמריקאי או ישראלי קצת בסגנון אמריקאי בלי האלבומים שלהם הם היו כמעט הכי מצליחים אז עדיין יש לנו בבית את רוב האלבומים שלהם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
