דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. הזמר מאיר גרין

הזמר מאיר גרין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.0k פוסטים 163 כותבים 191.6k צפיות 35 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ת תהילוש 0

    יש לו שיר שהולך לצאת בקרוב וגם אלבום מוכן
    נראה מתי יוציא
    לפחות הוא לא משאיר אותנו במתח

    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #346

    @תהילוש-0 אמר בהזמר מאיר גרין:

    יש לו שיר שהולך לצאת בקרוב וגם אלבום מוכן

    הבקרוב הזה נדחה לעוד ..., ואם בכלל.

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חובבת מוזיקה צעירה

      @טונקס ממש מבאס אחד הזמרים שאני שרופה על השירים שלו
      מישהו אולי באמת יודע עם הוא מתכונן לחזור לזה?
      פשוט מבאס😞 😞

      י מנותק
      י מנותק
      יואל שג
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #347

      @חובבת-מוזיקה-צעירה אמר בהזמר מאיר גרין:

      @טונקס ממש מבאס אחד הזמרים שאני שרופה על השירים שלו
      מישהו אולי באמת יודע עם הוא מתכונן לחזור לזה?
      פשוט מבאס😞 😞

      האמת שאני די מבין...
      הוא לא זמר חתונות כמו רוב הזמרים הוא לא הסגנון הוא גם לא קומזיצים כמו נפתלי קמפה וכד' הוא רק זמר הופעות או מקסימום חופה זה לא מספיק בכלל בשביל להתפנס...
      מתי כבר הוא יכול לעשות הופעות.. ועוד כמה הוא יצליח למלא אותם...

      מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י יואל שג

        @חובבת-מוזיקה-צעירה אמר בהזמר מאיר גרין:

        @טונקס ממש מבאס אחד הזמרים שאני שרופה על השירים שלו
        מישהו אולי באמת יודע עם הוא מתכונן לחזור לזה?
        פשוט מבאס😞 😞

        האמת שאני די מבין...
        הוא לא זמר חתונות כמו רוב הזמרים הוא לא הסגנון הוא גם לא קומזיצים כמו נפתלי קמפה וכד' הוא רק זמר הופעות או מקסימום חופה זה לא מספיק בכלל בשביל להתפנס...
        מתי כבר הוא יכול לעשות הופעות.. ועוד כמה הוא יצליח למלא אותם...

        ח מנותק
        ח מנותק
        חובבת מוזיקה צעירה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #348

        @יואל-שג עדין ממש מבאס הוא יכול יותר בקטע זמר חופות וזמר אורח אבל בכל מקרה הוא לא מתיעץ פה אז לא רלונטי כ"כ

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ח חובבת מוזיקה צעירה

          @יואל-שג עדין ממש מבאס הוא יכול יותר בקטע זמר חופות וזמר אורח אבל בכל מקרה הוא לא מתיעץ פה אז לא רלונטי כ"כ

          י מנותק
          י מנותק
          יואל שג
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #349

          @חובבת-מוזיקה-צעירה אמר בהזמר מאיר גרין:

          @יואל-שג עדין ממש מבאס הוא יכול יותר בקטע זמר חופות וזמר אורח אבל בכל מקרה הוא לא מתיעץ פה אז לא רלונטי כ"כ

          עדיין לא מספיק בשביל להתפרנס.
          וזה שזה לא רלוונטי לא אומר שלא מעניין או שלא קשור.

          מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

          תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • י יואל שג

            @חובבת-מוזיקה-צעירה אמר בהזמר מאיר גרין:

            @יואל-שג עדין ממש מבאס הוא יכול יותר בקטע זמר חופות וזמר אורח אבל בכל מקרה הוא לא מתיעץ פה אז לא רלונטי כ"כ

            עדיין לא מספיק בשביל להתפרנס.
            וזה שזה לא רלוונטי לא אומר שלא מעניין או שלא קשור.

            תהילושת מנותק
            תהילושת מנותק
            תהילוש
            כתב מקצב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
            #350

            @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

            @חובבת-מוזיקה-צעירה אמר בהזמר מאיר גרין:

            @יואל-שג עדין ממש מבאס הוא יכול יותר בקטע זמר חופות וזמר אורח אבל בכל מקרה הוא לא מתיעץ פה אז לא רלונטי כ"כ

            עדיין לא מספיק בשביל להתפרנס.
            וזה שזה לא רלוונטי לא אומר שלא מעניין או שלא קשור.

            זה לא קשור לכאן. כי לא מתפקידנו להכנס לבן אדם לחיים כמה הוא מרוויח, ומי מזמין אותו! ומתי!
            כי אחרי הכול הוא אדם פרטי.

            הקול הבא 3ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • תהילושת תהילוש

              @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

              @חובבת-מוזיקה-צעירה אמר בהזמר מאיר גרין:

              @יואל-שג עדין ממש מבאס הוא יכול יותר בקטע זמר חופות וזמר אורח אבל בכל מקרה הוא לא מתיעץ פה אז לא רלונטי כ"כ

              עדיין לא מספיק בשביל להתפרנס.
              וזה שזה לא רלוונטי לא אומר שלא מעניין או שלא קשור.

              זה לא קשור לכאן. כי לא מתפקידנו להכנס לבן אדם לחיים כמה הוא מרוויח, ומי מזמין אותו! ומתי!
              כי אחרי הכול הוא אדם פרטי.

              הקול הבא 3ה מנותק
              הקול הבא 3ה מנותק
              הקול הבא 3
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #351

              @תהילוש נכון אבל למה הוא ממשיך לשלח סרטונים ולעלות תמונות אם הוא לא רוצה הוא כבר היה מפסיק פשוט יש לו עסקים לדוגמא יש לו איזה בית הארחה שקוראים לו על ההר משהו כזה בהר שמואל
              וחוץ מזה באמת חבל אחד הכישרונות ויש לו נשמה ענקית והא בן אדם אלוף פשוט שיוציא כבר שיר לו משנה אם הוא עדין זמר או לא תמיד הוא יהיה זמר נולדים עם זה השאלה אם הוא יודע לממש את הכישרונות שלו לטובתנו

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • הקול הבא 3ה הקול הבא 3

                @תהילוש נכון אבל למה הוא ממשיך לשלח סרטונים ולעלות תמונות אם הוא לא רוצה הוא כבר היה מפסיק פשוט יש לו עסקים לדוגמא יש לו איזה בית הארחה שקוראים לו על ההר משהו כזה בהר שמואל
                וחוץ מזה באמת חבל אחד הכישרונות ויש לו נשמה ענקית והא בן אדם אלוף פשוט שיוציא כבר שיר לו משנה אם הוא עדין זמר או לא תמיד הוא יהיה זמר נולדים עם זה השאלה אם הוא יודע לממש את הכישרונות שלו לטובתנו

                י מנותק
                י מנותק
                יואל שג
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואל שג
                #352

                @הקול-הבא-3 אמר בהזמר מאיר גרין:

                @תהילוש נכון אבל למה הוא ממשיך לשלח סרטונים ולעלות תמונות אם הוא לא רוצה הוא כבר היה מפסיק פשוט יש לו עסקים לדוגמא יש לו איזה בית הארחה שקוראים לו על ההר משהו כזה בהר שמואל
                וחוץ מזה באמת חבל אחד הכישרונות ויש לו נשמה ענקית והא בן אדם אלוף פשוט שיוציא כבר שיר לו משנה אם הוא עדין זמר או לא תמיד הוא יהיה זמר נולדים עם זה השאלה אם הוא יודע לממש את הכישרונות שלו לטובתנו

                זה עולה כסף להוציא שירים ולקנות לחנים וכנראה נמאס לו

                את/ה סגור עדיין על הקול הבא 3?
                (יש ראלטי יותר מעניין בחירות 5)

                מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #353

                  מאיר גרין:
                  " מקווה שכולכם בטוב כי אוטוטו אני חוזר והמסע עוד לא התחיל ".
                  קרדיט ל- @איילה

                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                  שומע נסתרות הלב 💜

                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                    מאיר גרין:
                    " מקווה שכולכם בטוב כי אוטוטו אני חוזר והמסע עוד לא התחיל ".
                    קרדיט ל- @איילה

                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #354

                    @פונץ-בננה ????

                    @בן-מנחם אמר בהזמר מאיר גרין:

                    יש לו כבר מוזיקה מוכנה לחנים חדשיים שהולכים להיות להיטים אבל הוא אמר שכרגע הוא לא שם וברגע שהוא יחזור הוא יעסוק 100% במוזיקה אז אני אומר שיש למה לחכות אבל זה יקח זמן אפילו הרבה זמן חצי שנה ויותר ....

                    תהילושת פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • שמעון 2ש שמעון 2

                      @פונץ-בננה ????

                      @בן-מנחם אמר בהזמר מאיר גרין:

                      יש לו כבר מוזיקה מוכנה לחנים חדשיים שהולכים להיות להיטים אבל הוא אמר שכרגע הוא לא שם וברגע שהוא יחזור הוא יעסוק 100% במוזיקה אז אני אומר שיש למה לחכות אבל זה יקח זמן אפילו הרבה זמן חצי שנה ויותר ....

                      תהילושת מנותק
                      תהילושת מנותק
                      תהילוש
                      כתב מקצב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #355

                      @שמעון-2 אמר בהזמר מאיר גרין:

                      @פונץ-בננה ????

                      @בן-מנחם אמר בהזמר מאיר גרין:

                      יש לו כבר מוזיקה מוכנה לחנים חדשיים שהולכים להיות להיטים אבל הוא אמר שכרגע הוא לא שם וברגע שהוא יחזור הוא יעסוק 100% במוזיקה אז אני אומר שיש למה לחכות אבל זה יקח זמן אפילו הרבה זמן חצי שנה ויותר ....

                      כרגע הוא פרסם פוסט חדש...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • שמעון 2ש שמעון 2

                        @פונץ-בננה ????

                        @בן-מנחם אמר בהזמר מאיר גרין:

                        יש לו כבר מוזיקה מוכנה לחנים חדשיים שהולכים להיות להיטים אבל הוא אמר שכרגע הוא לא שם וברגע שהוא יחזור הוא יעסוק 100% במוזיקה אז אני אומר שיש למה לחכות אבל זה יקח זמן אפילו הרבה זמן חצי שנה ויותר ....

                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #356

                        @שמעון-2 אולי הוא קיבל תגובות מאנשים או שראה עצמו שזה חסר לו.
                        כי מי שחיי את זה יהיה לו קשה לעזוב .. כמו הרבה זמרים שזה מה שאמרו.. ותוך חודשיים הוציאו שיר חדש!
                        בכול אופן, זה ממש משמח!!

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                          @שמעון-2 אולי הוא קיבל תגובות מאנשים או שראה עצמו שזה חסר לו.
                          כי מי שחיי את זה יהיה לו קשה לעזוב .. כמו הרבה זמרים שזה מה שאמרו.. ותוך חודשיים הוציאו שיר חדש!
                          בכול אופן, זה ממש משמח!!

                          שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #357

                          @פונץ-בננה את הפוסט ש @בן-מנחם כתב היה לפני חודש וחצי אז תתחילו לספור את הימים עד שיגיע חודשיים

                          פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • שמעון 2ש שמעון 2

                            @פונץ-בננה את הפוסט ש @בן-מנחם כתב היה לפני חודש וחצי אז תתחילו לספור את הימים עד שיגיע חודשיים

                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                            #358

                            @שמעון-2 אמר בהזמר מאיר גרין:

                            @פונץ-בננה את הפוסט ש @בן-מנחם כתב היה לפני חודש וחצי אז תתחילו לספור את הימים עד שיגיע חודשיים

                            תקווה שגם לו זה יקח ככה 😂
                            ולא לתפוס על המילה 😉

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              יואל שג
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואל שג
                              #359

                              מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
                              https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

                              Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

                              והוא הולך לעבוד על עוד אחד
                              Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

                              מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                              תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • י יואל שג

                                מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
                                https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

                                Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

                                והוא הולך לעבוד על עוד אחד
                                Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

                                תהילושת מנותק
                                תהילושת מנותק
                                תהילוש
                                כתב מקצב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #360

                                @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

                                מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
                                https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

                                Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

                                והוא הולך לעבוד על עוד אחד
                                Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

                                הלוואי שיהיה בעברית!, כלומר אחרי האנגלית... זה טוב שיש שיר באנגלית.

                                הקול הבא 3ה פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • תהילושת תהילוש

                                  @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

                                  מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
                                  https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

                                  Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

                                  והוא הולך לעבוד על עוד אחד
                                  Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

                                  הלוואי שיהיה בעברית!, כלומר אחרי האנגלית... זה טוב שיש שיר באנגלית.

                                  הקול הבא 3ה מנותק
                                  הקול הבא 3ה מנותק
                                  הקול הבא 3
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #361

                                  @תהילוש מישהו יודע איך קוראים לשיר המקורי?
                                  שיר מושלם!!!!!!!!!!
                                  למאיר יש אנגלית פצצות שר מושששששששש

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #362

                                    מאיר גרין בהקלטות באולפן
                                    מאיר גרין בהקלטות באולפן.mp3

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • תהילושת תהילוש

                                      @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

                                      מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
                                      https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

                                      Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

                                      והוא הולך לעבוד על עוד אחד
                                      Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

                                      הלוואי שיהיה בעברית!, כלומר אחרי האנגלית... זה טוב שיש שיר באנגלית.

                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #363

                                      @תהילוש אמר בהזמר מאיר גרין:

                                      @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

                                      מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
                                      https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

                                      Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

                                      והוא הולך לעבוד על עוד אחד
                                      Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

                                      הלוואי שיהיה בעברית!, כלומר אחרי האנגלית... זה טוב שיש שיר באנגלית.

                                      @הקול-הבא-3 אמר בהזמר מאיר גרין:

                                      @תהילוש מישהו יודע איך קוראים לשיר המקורי?
                                      שיר מושלם!!!!!!!!!!
                                      למאיר יש אנגלית פצצות שר מושששששששש

                                      זה הולך להיות קאבר נורא מרגש!! מדבר על הכאב..
                                      לשיר - "Someone You Loved"
                                      בינתיים תהנו מהמילים.

                                      I'm going under and this time I fear there's no one to save me
                                      This all or nothing really got a way of driving me crazy
                                      I need somebody to heal
                                      Somebody to know
                                      Somebody to have
                                      Somebody to hold
                                      It's easy to say
                                      But it's never the same
                                      I guess I kinda liked the way you numbed all the pain
                                      Now the day bleeds
                                      Into nightfall
                                      And you're not here
                                      To get me through it all
                                      I let my guard down
                                      And then you pulled the rug
                                      I was getting kinda used to being someone you loved
                                      I'm going under and this time I fear there's no one to turn to
                                      This all or nothing way of loving got me sleeping without you
                                      Now, I need somebody to know
                                      Somebody to heal
                                      Somebody to have
                                      Just to know how it feels
                                      It's easy to say but it's never the same
                                      I guess I kinda liked the way you helped me escape
                                      Now the day bleeds
                                      Into nightfall
                                      And you're not here
                                      To get me through it all
                                      I let my guard down
                                      And then you pulled the rug
                                      I was getting kinda used to being someone you loved
                                      And I tend to close my eyes when it hurts sometimes
                                      I fall into your arms
                                      I'll be safe in your sound 'til I come back around
                                      For now the day bleeds
                                      Into nightfall
                                      And you're not here
                                      To get me through it all
                                      I let my guard down
                                      And then you pulled the rug
                                      I was getting kinda used to being someone you loved
                                      But now the day bleeds
                                      Into nightfall
                                      And you're not here
                                      To get me through it all
                                      I let my guard down
                                      And then you pulled the rug
                                      I was getting kinda used to being someone you loved
                                      I let my guard down
                                      And then you pulled the rug
                                      I was getting kinda used to being someone you loved

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                        @תהילוש אמר בהזמר מאיר גרין:

                                        @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

                                        מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
                                        https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

                                        Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

                                        והוא הולך לעבוד על עוד אחד
                                        Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

                                        הלוואי שיהיה בעברית!, כלומר אחרי האנגלית... זה טוב שיש שיר באנגלית.

                                        @הקול-הבא-3 אמר בהזמר מאיר גרין:

                                        @תהילוש מישהו יודע איך קוראים לשיר המקורי?
                                        שיר מושלם!!!!!!!!!!
                                        למאיר יש אנגלית פצצות שר מושששששששש

                                        זה הולך להיות קאבר נורא מרגש!! מדבר על הכאב..
                                        לשיר - "Someone You Loved"
                                        בינתיים תהנו מהמילים.

                                        I'm going under and this time I fear there's no one to save me
                                        This all or nothing really got a way of driving me crazy
                                        I need somebody to heal
                                        Somebody to know
                                        Somebody to have
                                        Somebody to hold
                                        It's easy to say
                                        But it's never the same
                                        I guess I kinda liked the way you numbed all the pain
                                        Now the day bleeds
                                        Into nightfall
                                        And you're not here
                                        To get me through it all
                                        I let my guard down
                                        And then you pulled the rug
                                        I was getting kinda used to being someone you loved
                                        I'm going under and this time I fear there's no one to turn to
                                        This all or nothing way of loving got me sleeping without you
                                        Now, I need somebody to know
                                        Somebody to heal
                                        Somebody to have
                                        Just to know how it feels
                                        It's easy to say but it's never the same
                                        I guess I kinda liked the way you helped me escape
                                        Now the day bleeds
                                        Into nightfall
                                        And you're not here
                                        To get me through it all
                                        I let my guard down
                                        And then you pulled the rug
                                        I was getting kinda used to being someone you loved
                                        And I tend to close my eyes when it hurts sometimes
                                        I fall into your arms
                                        I'll be safe in your sound 'til I come back around
                                        For now the day bleeds
                                        Into nightfall
                                        And you're not here
                                        To get me through it all
                                        I let my guard down
                                        And then you pulled the rug
                                        I was getting kinda used to being someone you loved
                                        But now the day bleeds
                                        Into nightfall
                                        And you're not here
                                        To get me through it all
                                        I let my guard down
                                        And then you pulled the rug
                                        I was getting kinda used to being someone you loved
                                        I let my guard down
                                        And then you pulled the rug
                                        I was getting kinda used to being someone you loved

                                        מוח שליט על הלבמ מנותק
                                        מוח שליט על הלבמ מנותק
                                        מוח שליט על הלב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #364

                                        @פונץ-בננה יצא?

                                        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                        תהילושת פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                                          @פונץ-בננה יצא?

                                          תהילושת מנותק
                                          תהילושת מנותק
                                          תהילוש
                                          כתב מקצב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #365

                                          @מוח-שליט-על-הלב אמר בהזמר מאיר גרין:

                                          @פונץ-בננה יצא?

                                          לא.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול