דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. הזמר מאיר גרין

הזמר מאיר גרין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.0k פוסטים 163 כותבים 191.5k צפיות 35 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

    מאיר גרין:
    " מקווה שכולכם בטוב כי אוטוטו אני חוזר והמסע עוד לא התחיל ".
    קרדיט ל- @איילה

    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #354

    @פונץ-בננה ????

    @בן-מנחם אמר בהזמר מאיר גרין:

    יש לו כבר מוזיקה מוכנה לחנים חדשיים שהולכים להיות להיטים אבל הוא אמר שכרגע הוא לא שם וברגע שהוא יחזור הוא יעסוק 100% במוזיקה אז אני אומר שיש למה לחכות אבל זה יקח זמן אפילו הרבה זמן חצי שנה ויותר ....

    תהילושת פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • שמעון 2ש שמעון 2

      @פונץ-בננה ????

      @בן-מנחם אמר בהזמר מאיר גרין:

      יש לו כבר מוזיקה מוכנה לחנים חדשיים שהולכים להיות להיטים אבל הוא אמר שכרגע הוא לא שם וברגע שהוא יחזור הוא יעסוק 100% במוזיקה אז אני אומר שיש למה לחכות אבל זה יקח זמן אפילו הרבה זמן חצי שנה ויותר ....

      תהילושת מנותק
      תהילושת מנותק
      תהילוש
      כתב מקצב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #355

      @שמעון-2 אמר בהזמר מאיר גרין:

      @פונץ-בננה ????

      @בן-מנחם אמר בהזמר מאיר גרין:

      יש לו כבר מוזיקה מוכנה לחנים חדשיים שהולכים להיות להיטים אבל הוא אמר שכרגע הוא לא שם וברגע שהוא יחזור הוא יעסוק 100% במוזיקה אז אני אומר שיש למה לחכות אבל זה יקח זמן אפילו הרבה זמן חצי שנה ויותר ....

      כרגע הוא פרסם פוסט חדש...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • שמעון 2ש שמעון 2

        @פונץ-בננה ????

        @בן-מנחם אמר בהזמר מאיר גרין:

        יש לו כבר מוזיקה מוכנה לחנים חדשיים שהולכים להיות להיטים אבל הוא אמר שכרגע הוא לא שם וברגע שהוא יחזור הוא יעסוק 100% במוזיקה אז אני אומר שיש למה לחכות אבל זה יקח זמן אפילו הרבה זמן חצי שנה ויותר ....

        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #356

        @שמעון-2 אולי הוא קיבל תגובות מאנשים או שראה עצמו שזה חסר לו.
        כי מי שחיי את זה יהיה לו קשה לעזוב .. כמו הרבה זמרים שזה מה שאמרו.. ותוך חודשיים הוציאו שיר חדש!
        בכול אופן, זה ממש משמח!!

        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

          @שמעון-2 אולי הוא קיבל תגובות מאנשים או שראה עצמו שזה חסר לו.
          כי מי שחיי את זה יהיה לו קשה לעזוב .. כמו הרבה זמרים שזה מה שאמרו.. ותוך חודשיים הוציאו שיר חדש!
          בכול אופן, זה ממש משמח!!

          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #357

          @פונץ-בננה את הפוסט ש @בן-מנחם כתב היה לפני חודש וחצי אז תתחילו לספור את הימים עד שיגיע חודשיים

          פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • שמעון 2ש שמעון 2

            @פונץ-בננה את הפוסט ש @בן-מנחם כתב היה לפני חודש וחצי אז תתחילו לספור את הימים עד שיגיע חודשיים

            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
            #358

            @שמעון-2 אמר בהזמר מאיר גרין:

            @פונץ-בננה את הפוסט ש @בן-מנחם כתב היה לפני חודש וחצי אז תתחילו לספור את הימים עד שיגיע חודשיים

            תקווה שגם לו זה יקח ככה 😂
            ולא לתפוס על המילה 😉

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • י מנותק
              י מנותק
              יואל שג
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואל שג
              #359

              מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
              https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

              Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

              והוא הולך לעבוד על עוד אחד
              Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

              מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

              תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • י יואל שג

                מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
                https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

                Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

                והוא הולך לעבוד על עוד אחד
                Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

                תהילושת מנותק
                תהילושת מנותק
                תהילוש
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #360

                @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

                מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
                https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

                Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

                והוא הולך לעבוד על עוד אחד
                Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

                הלוואי שיהיה בעברית!, כלומר אחרי האנגלית... זה טוב שיש שיר באנגלית.

                הקול הבא 3ה פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                2
                • תהילושת תהילוש

                  @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

                  מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
                  https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

                  Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

                  והוא הולך לעבוד על עוד אחד
                  Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

                  הלוואי שיהיה בעברית!, כלומר אחרי האנגלית... זה טוב שיש שיר באנגלית.

                  הקול הבא 3ה מנותק
                  הקול הבא 3ה מנותק
                  הקול הבא 3
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #361

                  @תהילוש מישהו יודע איך קוראים לשיר המקורי?
                  שיר מושלם!!!!!!!!!!
                  למאיר יש אנגלית פצצות שר מושששששששש

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #362

                    מאיר גרין בהקלטות באולפן
                    מאיר גרין בהקלטות באולפן.mp3

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • תהילושת תהילוש

                      @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

                      מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
                      https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

                      Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

                      והוא הולך לעבוד על עוד אחד
                      Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

                      הלוואי שיהיה בעברית!, כלומר אחרי האנגלית... זה טוב שיש שיר באנגלית.

                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #363

                      @תהילוש אמר בהזמר מאיר גרין:

                      @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

                      מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
                      https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

                      Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

                      והוא הולך לעבוד על עוד אחד
                      Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

                      הלוואי שיהיה בעברית!, כלומר אחרי האנגלית... זה טוב שיש שיר באנגלית.

                      @הקול-הבא-3 אמר בהזמר מאיר גרין:

                      @תהילוש מישהו יודע איך קוראים לשיר המקורי?
                      שיר מושלם!!!!!!!!!!
                      למאיר יש אנגלית פצצות שר מושששששששש

                      זה הולך להיות קאבר נורא מרגש!! מדבר על הכאב..
                      לשיר - "Someone You Loved"
                      בינתיים תהנו מהמילים.

                      I'm going under and this time I fear there's no one to save me
                      This all or nothing really got a way of driving me crazy
                      I need somebody to heal
                      Somebody to know
                      Somebody to have
                      Somebody to hold
                      It's easy to say
                      But it's never the same
                      I guess I kinda liked the way you numbed all the pain
                      Now the day bleeds
                      Into nightfall
                      And you're not here
                      To get me through it all
                      I let my guard down
                      And then you pulled the rug
                      I was getting kinda used to being someone you loved
                      I'm going under and this time I fear there's no one to turn to
                      This all or nothing way of loving got me sleeping without you
                      Now, I need somebody to know
                      Somebody to heal
                      Somebody to have
                      Just to know how it feels
                      It's easy to say but it's never the same
                      I guess I kinda liked the way you helped me escape
                      Now the day bleeds
                      Into nightfall
                      And you're not here
                      To get me through it all
                      I let my guard down
                      And then you pulled the rug
                      I was getting kinda used to being someone you loved
                      And I tend to close my eyes when it hurts sometimes
                      I fall into your arms
                      I'll be safe in your sound 'til I come back around
                      For now the day bleeds
                      Into nightfall
                      And you're not here
                      To get me through it all
                      I let my guard down
                      And then you pulled the rug
                      I was getting kinda used to being someone you loved
                      But now the day bleeds
                      Into nightfall
                      And you're not here
                      To get me through it all
                      I let my guard down
                      And then you pulled the rug
                      I was getting kinda used to being someone you loved
                      I let my guard down
                      And then you pulled the rug
                      I was getting kinda used to being someone you loved

                      מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                        @תהילוש אמר בהזמר מאיר גרין:

                        @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

                        מקליט קאבר לשיר של לואיס קפלדי
                        https://send.magicode.me/send-file/file/b86147c5abdc5e4a354b455d0fd6a7***0203fff2e9/view

                        Screenshot_2022-07-03-08-59-55-968_com.instagram.android.jpg

                        והוא הולך לעבוד על עוד אחד
                        Screenshot_2022-07-03-09-10-49-619_com.instagram.android.jpg

                        הלוואי שיהיה בעברית!, כלומר אחרי האנגלית... זה טוב שיש שיר באנגלית.

                        @הקול-הבא-3 אמר בהזמר מאיר גרין:

                        @תהילוש מישהו יודע איך קוראים לשיר המקורי?
                        שיר מושלם!!!!!!!!!!
                        למאיר יש אנגלית פצצות שר מושששששששש

                        זה הולך להיות קאבר נורא מרגש!! מדבר על הכאב..
                        לשיר - "Someone You Loved"
                        בינתיים תהנו מהמילים.

                        I'm going under and this time I fear there's no one to save me
                        This all or nothing really got a way of driving me crazy
                        I need somebody to heal
                        Somebody to know
                        Somebody to have
                        Somebody to hold
                        It's easy to say
                        But it's never the same
                        I guess I kinda liked the way you numbed all the pain
                        Now the day bleeds
                        Into nightfall
                        And you're not here
                        To get me through it all
                        I let my guard down
                        And then you pulled the rug
                        I was getting kinda used to being someone you loved
                        I'm going under and this time I fear there's no one to turn to
                        This all or nothing way of loving got me sleeping without you
                        Now, I need somebody to know
                        Somebody to heal
                        Somebody to have
                        Just to know how it feels
                        It's easy to say but it's never the same
                        I guess I kinda liked the way you helped me escape
                        Now the day bleeds
                        Into nightfall
                        And you're not here
                        To get me through it all
                        I let my guard down
                        And then you pulled the rug
                        I was getting kinda used to being someone you loved
                        And I tend to close my eyes when it hurts sometimes
                        I fall into your arms
                        I'll be safe in your sound 'til I come back around
                        For now the day bleeds
                        Into nightfall
                        And you're not here
                        To get me through it all
                        I let my guard down
                        And then you pulled the rug
                        I was getting kinda used to being someone you loved
                        But now the day bleeds
                        Into nightfall
                        And you're not here
                        To get me through it all
                        I let my guard down
                        And then you pulled the rug
                        I was getting kinda used to being someone you loved
                        I let my guard down
                        And then you pulled the rug
                        I was getting kinda used to being someone you loved

                        מוח שליט על הלבמ מנותק
                        מוח שליט על הלבמ מנותק
                        מוח שליט על הלב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #364

                        @פונץ-בננה יצא?

                        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                        תהילושת פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                          @פונץ-בננה יצא?

                          תהילושת מנותק
                          תהילושת מנותק
                          תהילוש
                          כתב מקצב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #365

                          @מוח-שליט-על-הלב אמר בהזמר מאיר גרין:

                          @פונץ-בננה יצא?

                          לא.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                            @פונץ-בננה יצא?

                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #366

                            @מוח-שליט-על-הלב אמר בהזמר מאיר גרין:

                            @פונץ-בננה יצא?

                            @יואל-שג פרסם שהיום צריך לצאת הקאבר בעברית.
                            אבל לא ראיתי משו כזה..

                            ChiC תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • שיר נולדש מנותק
                              שיר נולדש מנותק
                              שיר נולד
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                              #367

                              יאווו איך בא לי שייצא כבר השיר הזה!!!
                              הוא שיר מושלם!
                              מישהו יודע כיוון?!

                              ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                              הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • נשרנ מנותק
                                נשרנ מנותק
                                נשר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #368

                                זה המילים בעברית
                                אני הולך תחת והפעם אני חושש שאין מי שיציל אותי
                                זה הכל או כלום באמת שיגע אותי
                                אני צריך מישהו שירפא
                                מישהו לדעת
                                מישהו שיהיה
                                מישהו להחזיק
                                קל לומר
                                אבל זה אף פעם לא אותו דבר
                                אני מניח שדי אהבתי את הדרך שבה הרדיפת את כל הכאב
                                עכשיו היום מדמם
                                לתוך רדת הלילה
                                ואתה לא כאן
                                כדי לעבור את הכל
                                אכזבתי את השמירה שלי
                                ואז משכת את השטיח
                                די התרגלתי להיות מישהו שאתה אוהב
                                אני הולך תחת והפעם אני חושש שאין למי לפנות
                                הדרך הזו של הכל או כלום לאהוב גרמה לי לישון בלעדייך
                                עכשיו, אני צריך שמישהו יידע
                                מישהו שירפא
                                מישהו שיהיה
                                רק כדי לדעת איך זה מרגיש
                                קל להגיד אבל זה אף פעם לא אותו דבר
                                אני מניח שדי אהבתי את הדרך שבה עזרת לי לברוח
                                עכשיו היום מדמם
                                לתוך רדת הלילה
                                ואתה לא כאן
                                כדי לעבור את הכל
                                אכזבתי את השמירה שלי
                                ואז משכת את השטיח
                                די התרגלתי להיות מישהו שאתה אוהב
                                ואני נוטה לעצום עיניים כשזה כואב לפעמים
                                אני נופל לזרועותיך
                                אני אהיה בטוח בצליל שלך עד שאחזור
                                לעת עתה היום מדמם
                                לתוך רדת הלילה
                                ואתה לא כאן
                                כדי לעבור את הכל
                                אכזבתי את השמירה שלי
                                ואז משכת את השטיח
                                די התרגלתי להיות מישהו שאתה אוהב
                                אבל עכשיו היום מדמם
                                לתוך רדת הלילה
                                ואתה לא כאן
                                כדי לעבור את הכל
                                אכזבתי את השמירה שלי
                                ואז משכת את השטיח
                                די התרגלתי להיות מישהו שאתה אוהב
                                אכזבתי את השמירה שלי
                                ואז משכת את השטיח
                                די התרגלתי להיות מישהו שאתה אוהב

                                על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                בקש להתמודד עם הקשיים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                  מוח שליט על הלבמ מנותק
                                  מוח שליט על הלב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #369

                                  למה לא יצא?

                                  אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #370
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                                      למה לא יצא?

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יואל שג
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #371

                                      @מוח-שליט-על-הלב אמר בהזמר מאיר גרין:

                                      למה לא יצא?

                                      לדעתי הוא לא התכוון שיצא אלא התכוון שיצא רק הסרטון שהעלה לאינסטגרם
                                      וגם הקאברבעברית כבר טצא וזה על השיר שמש

                                      ואגב הוא אמר לי שבקרוב שיר חדש

                                      מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                                      תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • י יואל שג

                                        @מוח-שליט-על-הלב אמר בהזמר מאיר גרין:

                                        למה לא יצא?

                                        לדעתי הוא לא התכוון שיצא אלא התכוון שיצא רק הסרטון שהעלה לאינסטגרם
                                        וגם הקאברבעברית כבר טצא וזה על השיר שמש

                                        ואגב הוא אמר לי שבקרוב שיר חדש

                                        תהילושת מנותק
                                        תהילושת מנותק
                                        תהילוש
                                        כתב מקצב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #372

                                        @יואל-שג אמר בהזמר מאיר גרין:

                                        וגם הקאברבעברית כבר טצא וזה על השיר שמש

                                        הקאבר יצא? מתי? אפשר אותו?

                                        פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • איילהא מנותק
                                          איילהא מנותק
                                          איילה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #373

                                          מאיר גרין פרסם שהוא מבטיח שבקרוב הוא הולך לחזור לתעשיית המוזיקה בכל הכוח! 💪💪

                                          👊 ...Never say never

                                          אפוש פארא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול