מה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת
-
@מחשב-נייד אני לא חושב שזה לשון הרע שולי רנד הוא זמר שהשירים שלו מבטאים את הכאב שלו ואת הדכאון ורק אנשים שבדיכאון מתחברים לשירים שלו,
נ.ב. אני מדבר על השירים הישנים שלו כמו מה התכלית, אייכה, אחותי, וכו'. -
בלי שמות (בין המצרים) בכל מקרה כל שיר שעושה לך דיכאון מלהיב את חברך אין בן אדם שדומה לחברו
-
-
@snz אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
אותי שיר רגוע רק מעצבן
זה קשור נורא לאופי של בן אדם.
אתה כנראה ממש לא שקט בטבעך.
אנשים שקטים מתחברים לרוגע.
ויש כאלה שגם וגם---אני אישית יותר מתחברת לרגוע. סגנון כמו 'כל יכול', 'רק עוד רגע', 'כוכבים', 'נושא תפילה' וכיוצא בזה...
אבל שוב - זה תלוי במוזה....!!!!!!! -
יש רוב בציבור שלהירגע שומע מוזיקה שקטה אבל יש חלקים שהקיצבי או השמח והתוסס מרגיע אותם מעניין מה דעתכם בנושא
@מוזיקה-אמיתית
העלית נושא ממש מעניין. שאפו.
ברגע הראשון כשראיתי את כותרת הפוסט קפצה לי המחשבה: ברור שמוזיקה שקטה היא מוזיקה מרגיעה! רק מה?
אבל אז נזכרתי ש--- לא תמיד.
לפעמים, כשאנחנו במוד של פול אנרג'י דווקא מוזיקה תוססת וקצבית תשקיט לנו את הדם, ולפעמים (לפני השינה, לדוגמא) רק מוזיקת רגש / קלאסית תכניס אותי לאווירה של לילה.
זה ממש ממש תלוי. -
@יהודה1 אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
ע"ז נאמר
"כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים"ברור שמוזיקה רגועה היא ברמה הרבה יותר עמוקה. מעולם לא יצא לי להתחבר יותר מדי לשיר שמח.
-
@יהודה1 אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
ע"ז נאמר
"כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים"ברור שמוזיקה רגועה היא ברמה הרבה יותר עמוקה. מעולם לא יצא לי להתחבר יותר מדי לשיר שמח.
@ריינבואו
דווקא קרו לי פעמים שהייתי ממש עצבנית ולא רגועה וחשבתי שאם אשמע מוזיקה רגועה אני ארגע אבל שמעתי מוזיקה הכי קצבית שיש ודווקא זה מה שהרגיע אותי ..
אבל כל פעם זה משהו אחר , אין משהו אחד שמוגדר בהגדרה -
@ריינבואו
דווקא קרו לי פעמים שהייתי ממש עצבנית ולא רגועה וחשבתי שאם אשמע מוזיקה רגועה אני ארגע אבל שמעתי מוזיקה הכי קצבית שיש ודווקא זה מה שהרגיע אותי ..
אבל כל פעם זה משהו אחר , אין משהו אחד שמוגדר בהגדרה@טליה זה בדיוק מה שאמרתי.
כשהדם תוסס - מוזיקה תוססת.
כשהדם רגוע - מוזיקה רגועה. -
@טליה זה בדיוק מה שאמרתי.
כשהדם תוסס - מוזיקה תוססת.
כשהדם רגוע - מוזיקה רגועה. -
יש רוב בציבור שלהירגע שומע מוזיקה שקטה אבל יש חלקים שהקיצבי או השמח והתוסס מרגיע אותם מעניין מה דעתכם בנושא
@מוזיקה-אמיתית אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
יש רוב בציבור שלהירגע שומע מוזיקה שקטה אבל יש חלקים שהקיצבי או השמח והתוסס מרגיע אותם מעניין מה דעתכם בנושא
רעיון לסקר- @ntz .....
-
@snz אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
אותי שיר רגוע רק מעצבן
זה קשור נורא לאופי של בן אדם.
אתה כנראה ממש לא שקט בטבעך.
אנשים שקטים מתחברים לרוגע.
ויש כאלה שגם וגם---אני אישית יותר מתחברת לרגוע. סגנון כמו 'כל יכול', 'רק עוד רגע', 'כוכבים', 'נושא תפילה' וכיוצא בזה...
אבל שוב - זה תלוי במוזה....!!!!!!! -
@רבקה אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
זה קשור נורא לאופי של בן אדם.
אתה כנראה ממש לא שקט בטבעך.
אנשים שקטים מתחברים לרוגע.
ויש כאלה שגם וגם---תודה על הפסיכולוגיה...
-
לדעתי מרגיע מוזיקה שקטה מעומק הנשמה
אבל לגופו של ענין ללכת לישון עם מוזיקה זה בעיה הלכתית בכל השנה אבלות על החורבן@ננתי מחוקי הפורום: הפורום הינו מקצועי ואין לדון בו על נושאים הלכתיים למינהם.
-
-
מצחיק אותי שהנושא הזה בכלל דיון....
@מוזיקה-אמיתית אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
יש רוב בציבור שלהירגע שומע מוזיקה שקטה אבל יש חלקים שהקיצבי או השמח והתוסס מרגיע אותם מעניין מה דעתכם בנושא
אני חושבת שזה תלוי בהמון פרמטרים וגורמים שונים.
הו מבחינת מצב רוח...והן מהבחינה האישית של כל אדם...
כל אחד מתחבר לסגנון מוזיקה שונה- וכדי להרגע הוא ישמע את מה שבאותו המומנטום הכי ידבר אל הנפש שלו והכי "ירגיע" אותו.
לא מחייב ששיר ששמעתי אתמול כדי להרגע- הוא זה שגם ירגיע אותי מחר.
יהיו פעמים שהתוסס והמקפיץ ישקיטו ת'נפש- ויהיו פעמים שדווקא השקט והרגוע יתנו דרור למחשבות....@מאושרגוע אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
@מוזיקה-אמיתית לדעתי מי שמרגיש שקיצבי ותוסס מרגיע אותו אינו אלא טועה, כי ברגע שהבן-אדם לא רגוע אז המוזיקה התוססת, רק מגביר אצלו את אי הרוגע ויכול ליצור אצלו איזשהוא אשליה של רוגע ולא יותר מכך,
למה אתה חושב שמה שאתה מרגיש כלפי סגנון מוזיקה מסויים- הוא מה שגם האדם האחר מרגיש?? בכל אחד המוזיקה הזו נוגעת בנקודות שונות...
@מחשב-נייד אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
אבל אם אני יהיה עצובה אני אשמע או שמח מאוד או משהו כזה ממש ממש דיכאוני (נגיד א נשמה בביצוע של זאנוויל) לא יודעת למה זה עושה אותי כזאת שמחה
את מרגישה שיש איתך שותפים לדיכאון

"צרת רבים חצי נחמה---"@תהילוש אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:
יש רוב בציבור שלהירגע שומע מוזיקה שקטה אבל יש חלקים שהקיצבי או השמח והתוסס מרגיע אותם מעניין מה דעתכם בנושא
רעיון לסקר- @ntz .....
אני איתך--
כי הנושא הזה לא דיון- זה עובדות בשטח- סקר רעיון מעולה!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות