דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. מה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת

מה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
61 פוסטים 19 כותבים 3.5k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מחשב נייד

    פוסט זה נמחק!

    מוישהמ מנותק
    מוישהמ מנותק
    מוישה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוישה
    #40

    @מחשב-נייד אני לא חושב שזה לשון הרע שולי רנד הוא זמר שהשירים שלו מבטאים את הכאב שלו ואת הדכאון ורק אנשים שבדיכאון מתחברים לשירים שלו,
    נ.ב. אני מדבר על השירים הישנים שלו כמו מה התכלית, אייכה, אחותי, וכו'.

    'א חזן איז א נאר' (טיפש)
    עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
    ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
    הוא באמת טיפש
    הרבה ר' בונים מפרשיסחא

    הדסהה תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מוישהמ מוישה

      @מחשב-נייד אני לא חושב שזה לשון הרע שולי רנד הוא זמר שהשירים שלו מבטאים את הכאב שלו ואת הדכאון ורק אנשים שבדיכאון מתחברים לשירים שלו,
      נ.ב. אני מדבר על השירים הישנים שלו כמו מה התכלית, אייכה, אחותי, וכו'.

      הדסהה מנותק
      הדסהה מנותק
      הדסה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #41

      @מוישה אה סבבה... אז בדיוק להבדל הזה התכוונתי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מוזיקה אמיתיתמ מנותק
        מוזיקה אמיתיתמ מנותק
        מוזיקה אמיתית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #42

        בלי שמות (בין המצרים) בכל מקרה כל שיר שעושה לך דיכאון מלהיב את חברך אין בן אדם שדומה לחברו

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #43

          @מוזיקה-אמיתית אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:

          בלי שמות (בין המצרים)

          לא רק בבין המצרים 😉 😉

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • SnzS מנותק
            SnzS מנותק
            Snz
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #44

            אותי שיר רגוע רק מעצבן

            רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • SnzS Snz

              אותי שיר רגוע רק מעצבן

              רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #45

              @snz אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:

              אותי שיר רגוע רק מעצבן

              זה קשור נורא לאופי של בן אדם.
              אתה כנראה ממש לא שקט בטבעך.
              אנשים שקטים מתחברים לרוגע.
              ויש כאלה שגם וגם---

              אני אישית יותר מתחברת לרגוע. סגנון כמו 'כל יכול', 'רק עוד רגע', 'כוכבים', 'נושא תפילה' וכיוצא בזה...
              אבל שוב - זה תלוי במוזה....!!!!!!!

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              SnzS תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • י מנותק
                י מנותק
                יהודה1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #46

                ע"ז נאמר
                "כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים"

                "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

                אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • מוזיקה אמיתיתמ מוזיקה אמיתית

                  יש רוב בציבור שלהירגע שומע מוזיקה שקטה אבל יש חלקים שהקיצבי או השמח והתוסס מרגיע אותם מעניין מה דעתכם בנושא

                  אינספריישןא מנותק
                  אינספריישןא מנותק
                  אינספריישן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #47

                  @מוזיקה-אמיתית
                  העלית נושא ממש מעניין. שאפו.
                  ברגע הראשון כשראיתי את כותרת הפוסט קפצה לי המחשבה: ברור שמוזיקה שקטה היא מוזיקה מרגיעה! רק מה?
                  אבל אז נזכרתי ש--- לא תמיד.
                  לפעמים, כשאנחנו במוד של פול אנרג'י דווקא מוזיקה תוססת וקצבית תשקיט לנו את הדם, ולפעמים (לפני השינה, לדוגמא) רק מוזיקת רגש / קלאסית תכניס אותי לאווירה של לילה.
                  זה ממש ממש תלוי.

                  מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • י יהודה1

                    ע"ז נאמר
                    "כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים"

                    אינספריישןא מנותק
                    אינספריישןא מנותק
                    אינספריישן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #48

                    @יהודה1 אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:

                    ע"ז נאמר
                    "כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים"

                    ברור שמוזיקה רגועה היא ברמה הרבה יותר עמוקה. מעולם לא יצא לי להתחבר יותר מדי לשיר שמח.

                    מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                    טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אינספריישןא אינספריישן

                      @יהודה1 אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:

                      ע"ז נאמר
                      "כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים"

                      ברור שמוזיקה רגועה היא ברמה הרבה יותר עמוקה. מעולם לא יצא לי להתחבר יותר מדי לשיר שמח.

                      טליהט מנותק
                      טליהט מנותק
                      טליה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #49

                      @ריינבואו
                      דווקא קרו לי פעמים שהייתי ממש עצבנית ולא רגועה וחשבתי שאם אשמע מוזיקה רגועה אני ארגע אבל שמעתי מוזיקה הכי קצבית שיש ודווקא זה מה שהרגיע אותי ..
                      אבל כל פעם זה משהו אחר , אין משהו אחד שמוגדר בהגדרה

                      אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • טליהט טליה

                        @ריינבואו
                        דווקא קרו לי פעמים שהייתי ממש עצבנית ולא רגועה וחשבתי שאם אשמע מוזיקה רגועה אני ארגע אבל שמעתי מוזיקה הכי קצבית שיש ודווקא זה מה שהרגיע אותי ..
                        אבל כל פעם זה משהו אחר , אין משהו אחד שמוגדר בהגדרה

                        אינספריישןא מנותק
                        אינספריישןא מנותק
                        אינספריישן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #50

                        @טליה זה בדיוק מה שאמרתי.
                        כשהדם תוסס - מוזיקה תוססת.
                        כשהדם רגוע - מוזיקה רגועה.

                        מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                        רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אינספריישןא אינספריישן

                          @טליה זה בדיוק מה שאמרתי.
                          כשהדם תוסס - מוזיקה תוססת.
                          כשהדם רגוע - מוזיקה רגועה.

                          רבקהר מנותק
                          רבקהר מנותק
                          רבקה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #51

                          @ריינבואו אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:

                          @טליה זה בדיוק מה שאמרתי.
                          כשהדם תוסס - מוזיקה תוססת.
                          כשהדם רגוע - מוזיקה רגועה.

                          הייתי מוספה בסוגריים: כשה(א)דם*

                          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • מוזיקה אמיתיתמ מוזיקה אמיתית

                            יש רוב בציבור שלהירגע שומע מוזיקה שקטה אבל יש חלקים שהקיצבי או השמח והתוסס מרגיע אותם מעניין מה דעתכם בנושא

                            תהילושת מנותק
                            תהילושת מנותק
                            תהילוש
                            כתב מקצב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #52

                            @מוזיקה-אמיתית אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:

                            יש רוב בציבור שלהירגע שומע מוזיקה שקטה אבל יש חלקים שהקיצבי או השמח והתוסס מרגיע אותם מעניין מה דעתכם בנושא

                            רעיון לסקר- @ntz .....

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • רבקהר רבקה

                              @snz אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:

                              אותי שיר רגוע רק מעצבן

                              זה קשור נורא לאופי של בן אדם.
                              אתה כנראה ממש לא שקט בטבעך.
                              אנשים שקטים מתחברים לרוגע.
                              ויש כאלה שגם וגם---

                              אני אישית יותר מתחברת לרגוע. סגנון כמו 'כל יכול', 'רק עוד רגע', 'כוכבים', 'נושא תפילה' וכיוצא בזה...
                              אבל שוב - זה תלוי במוזה....!!!!!!!

                              SnzS מנותק
                              SnzS מנותק
                              Snz
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #53

                              @רבקה אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:

                              זה קשור נורא לאופי של בן אדם.
                              אתה כנראה ממש לא שקט בטבעך.
                              אנשים שקטים מתחברים לרוגע.
                              ויש כאלה שגם וגם---

                              תודה על הפסיכולוגיה...

                              הדסהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • SnzS Snz

                                @רבקה אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:

                                זה קשור נורא לאופי של בן אדם.
                                אתה כנראה ממש לא שקט בטבעך.
                                אנשים שקטים מתחברים לרוגע.
                                ויש כאלה שגם וגם---

                                תודה על הפסיכולוגיה...

                                הדסהה מנותק
                                הדסהה מנותק
                                הדסה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #54

                                @snz נכונה או לא?😉

                                SnzS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  ננתי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #55

                                  לדעתי מרגיע מוזיקה שקטה מעומק הנשמה
                                  אבל לגופו של ענין ללכת לישון עם מוזיקה זה בעיה הלכתית בכל השנה אבלות על החורבן

                                  אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נ ננתי

                                    לדעתי מרגיע מוזיקה שקטה מעומק הנשמה
                                    אבל לגופו של ענין ללכת לישון עם מוזיקה זה בעיה הלכתית בכל השנה אבלות על החורבן

                                    אינספריישןא מנותק
                                    אינספריישןא מנותק
                                    אינספריישן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #56

                                    @ננתי מחוקי הפורום: הפורום הינו מקצועי ואין לדון בו על נושאים הלכתיים למינהם.

                                    מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • הדסהה הדסה

                                      @snz נכונה או לא?😉

                                      SnzS מנותק
                                      SnzS מנותק
                                      Snz
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #57

                                      @הדסה אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:

                                      @snz נכונה או לא?😉

                                      ממש לא

                                      הודיהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • SnzS Snz

                                        @הדסה אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:

                                        @snz נכונה או לא?😉

                                        ממש לא

                                        הודיהה מנותק
                                        הודיהה מנותק
                                        הודיה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #58

                                        @snz
                                        אני חושבת שמוזיקה שקטה בזמן שאת לא רגועה זה מציק, אבל מוזיקה תוססת משכיחה ממך ואת נרגעת!!!!

                                        "לפעמים המוזיקה אומרת את מה שאנחנו מרגישים"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'ית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #59

                                          מצחיק אותי שהנושא הזה בכלל דיון....

                                          @מוזיקה-אמיתית אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:

                                          יש רוב בציבור שלהירגע שומע מוזיקה שקטה אבל יש חלקים שהקיצבי או השמח והתוסס מרגיע אותם מעניין מה דעתכם בנושא

                                          אני חושבת שזה תלוי בהמון פרמטרים וגורמים שונים.
                                          הו מבחינת מצב רוח...והן מהבחינה האישית של כל אדם...
                                          כל אחד מתחבר לסגנון מוזיקה שונה- וכדי להרגע הוא ישמע את מה שבאותו המומנטום הכי ידבר אל הנפש שלו והכי "ירגיע" אותו.
                                          לא מחייב ששיר ששמעתי אתמול כדי להרגע- הוא זה שגם ירגיע אותי מחר.
                                          יהיו פעמים שהתוסס והמקפיץ ישקיטו ת'נפש- ויהיו פעמים שדווקא השקט והרגוע יתנו דרור למחשבות....

                                          @מאושרגוע אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:

                                          @מוזיקה-אמיתית לדעתי מי שמרגיש שקיצבי ותוסס מרגיע אותו אינו אלא טועה, כי ברגע שהבן-אדם לא רגוע אז המוזיקה התוססת, רק מגביר אצלו את אי הרוגע ויכול ליצור אצלו איזשהוא אשליה של רוגע ולא יותר מכך,

                                          למה אתה חושב שמה שאתה מרגיש כלפי סגנון מוזיקה מסויים- הוא מה שגם האדם האחר מרגיש?? בכל אחד המוזיקה הזו נוגעת בנקודות שונות...

                                          @מחשב-נייד אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:

                                          אבל אם אני יהיה עצובה אני אשמע או שמח מאוד או משהו כזה ממש ממש דיכאוני (נגיד א נשמה בביצוע של זאנוויל) לא יודעת למה זה עושה אותי כזאת שמחה

                                          את מרגישה שיש איתך שותפים לדיכאון😜
                                          "צרת רבים חצי נחמה---"

                                          @תהילוש אמר במה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת:

                                          יש רוב בציבור שלהירגע שומע מוזיקה שקטה אבל יש חלקים שהקיצבי או השמח והתוסס מרגיע אותם מעניין מה דעתכם בנושא

                                          רעיון לסקר- @ntz .....

                                          אני איתך--
                                          כי הנושא הזה לא דיון- זה עובדות בשטח- סקר רעיון מעולה!!

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול