-
@יהונתן אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
ממתי קובי ברומר ואברומי וויברג מזרחיים?
@nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@יהונתן אז מה הם?? חסידיים??
הם זמרים חסידים...מרקידים חסידית..אבל לא רק..כלומר הם לא מוגדרים כזמרים מזרחיים כי הם לא שרים רק מזרחית..אבל סגנון חסידי חדש...ככה הייתי מגדירה אותם...מנסים להתערב גם בציבור המזרחי
-
הסקר נערך באישור ההנהלה.
שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'
פוסט זה נמחק! -
סלחו לי , אבל לא הבנתי איך אברומי וקובי קשורים לסקר הזה?
אברומי הולך יותר לסגנון הישראלי ..
וקובי לא יודעת איך לשייך אותו..
הייתם מוסיפים אולי את נתנאל ישראל\ את עוזיה צדוק \איציק אורלב\אייל טויטו \ אופיר סלומון\אריאל לוי.. וכוו .
אשמח להסבר איך הם קשורים להגדר המזרחי ..
טנקסס!! -
מה הקשר בין ברומר ווינברג למזרחי?????????????????
ההגדרה שלהם ושל המוזיקה בכלל
בואו נעשה סדר:
עד לפני 10 שנים המוזיקה החסידית כולה הייתה בהגייה של עיבריס (ליטאית) וגם החסידים שרו ככה
ואז צצו כל מיני זמרים טובים כמו סמט, שטינמץ שמילי וכו (תסלחו לי על מי ששכחתי) שהתחילו לשיר בהגייה החסידית
וכאן החל הפיצול המבלבל
עד אז הייתה מוזיקה מיזרחית כדוגמת חיים ישראל וכו (פחות בקיאה) ומוזיקה חסידית שכללה את מבד פריד שוואקי אוהד (ותסלחו על מי ששכחתי)
וכשבאו סמט וחבריו והתחילו לשיר בהגייה החסידית הם יצרו פיצול
המוזיקה היום מחולקת ככה :
חסידי: זאנוויל סמט שטיינמץ ועוד
ליטאי (אני הייתי קוראת לזה ישיבתי) : אוהד קמפה אברימי רוט
ישראלי: ריבו, מאיר גרין, אברומי וינברג, משה פלד
מזרחי: דדיה , האחים אשל, חיים ישראל מידד
פיוטים: משה לוק ועוד (לא בקיאה בכלל בזאנר אז אני מקווה שהוא נחשב פיטן)
ויש את המזגזגים בין הליטאי וישראלי: ברומר, רולי, יונתן שינפלד,
וכמובן שבכל הקטגוריות יש עוד רבים וטובים -
@אחד-יחיד אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
יניב בן משיח הגדוול מכוולם
מה מתלהבים אל איציק דדיה ..
כבר אמרנו עניין של טעם? -
@איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו
@רותושש הוא לא נעלם.. לא מיזמן יצא לו שיר יפה!!
@רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו
גם היום הוא ענק, ועושה הופעות ..
אני חורשתת על השירים שלו-- יש לו שירים פצצות על חלליםם. -
@איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו
-
@רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
ת'כלס השיר האחרון שבו השתתף זה "זמן דמעה" של אומני ישראל- וזה לא היה מזמן.....@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
ת'כלס השיר האחרון שבו השתתף זה "זמן דמעה" של אומני ישראל- וזה לא היה מזמן.....
ניראלי שהשיר האחרון זה...חביבי אלבי..
ואם לא אז הרמיקס יצא לא מיזמן.. -
@רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
ת'כלס השיר האחרון שבו השתתף זה "זמן דמעה" של אומני ישראל- וזה לא היה מזמן.....@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
מסתומרת נעלם??
הוא פשוט ניקרא זמר ישראלי - זה אומר שיקחו אותו מידי פעם לפרוייקטים\דואטים וכאלה אחרים.... -
@רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
ת'כלס השיר האחרון שבו השתתף זה "זמן דמעה" של אומני ישראל- וזה לא היה מזמן..... -
@אייצ-ית למה נעלם מהציבור החרדי?
מה עם השירים אמא, לאהוב? והשיר "עמי" עם מידד טסה מנדי גרופי וכו?
הוא אמנם ממש סגנון מזרחי פופ קצת כבד...
אבל השירים שלו בסדר גמור---@איילת אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@אייצ-ית למה נעלם מהציבור החרדי?
מה עם השירים אמא, לאהוב? והשיר "עמי" עם מידד טסה מנדי גרופי וכו?
הוא אמנם ממש סגנון מזרחי פופ קצת כבד...
אבל השירים שלו בסדר גמור---אתם כן צודקים שהוא קצת נעלם , פעם הוא היה מוציא שירים ברמה גבוהה יותר ובתדירות גבוהה יותר , לכן היו שומעים עליו יותר והיו מרגישים אותו תמיד על הבמה היום קצת פחות , תכלס האלבום שלו היה השגחה משמים שיצא לפני ממש הרבה שניםם ....
-
@אייצ-ית למה נעלם מהציבור החרדי?
מה עם השירים אמא, לאהוב? והשיר "עמי" עם מידד טסה מנדי גרופי וכו?
הוא אמנם ממש סגנון מזרחי פופ קצת כבד...
אבל השירים שלו בסדר גמור--- -
@איילת התכוונתי שהוא נעלם לאחרונה מהציבור החרדי-
הוא כבר לא יניב בן משיח עם המגבעת והחליפה...
שימי לב עם מי הוא מופיע בשירים האחרונים שלו..ומה הסגנון שלהם- לעומת מה שהיה בעבר...פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
