דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר הזמרים המזרחיים והישראלים הגדול

סקר הזמרים המזרחיים והישראלים הגדול

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
סקריםזמרים מזרחייםnbhgv
108 פוסטים 32 כותבים 16.5k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אחד יחיד

    יניב בן משיח הגדוול מכוולם

    איילתא מנותק
    איילתא מנותק
    איילת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #31

    @אחד-יחיד

    @אחד-יחיד אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

    יניב בן משיח הגדוול מכוולם
    מה מתלהבים אל איציק דדיה ..

    😄 כבר אמרנו עניין של טעם?

    רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • NBHGVN NBHGV

      @ntz למה אני לא יכול לערוך את הסקר??

      N מנותק
      N מנותק
      ntz
      מנהל ראשי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #32

      @nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

      @ntz למה אני לא יכול לערוך את הסקר??

      כמו שצור אמר אי אפשר.
      בשביל שלא יצביעו לסקר ואז המפרסם ישנה את האפשרויות ויצא שמשתמשים הצביעו למה שהם לא יתכוונו 😊

      אפשר ליצור קשר במייל:
      noam6947@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
        #33

        סלחו לי , אבל לא הבנתי איך אברומי וקובי קשורים לסקר הזה?
        אברומי הולך יותר לסגנון הישראלי ..
        וקובי לא יודעת איך לשייך אותו..
        הייתם מוסיפים אולי את נתנאל ישראל\ את עוזיה צדוק \איציק אורלב\אייל טויטו \ אופיר סלומון\אריאל לוי.. וכוו .
        אשמח להסבר איך הם קשורים להגדר המזרחי ..
        טנקסס!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • אחות קטנהא מנותק
          אחות קטנהא מנותק
          אחות קטנה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
          #34

          מה הקשר בין ברומר ווינברג למזרחי?????????????????
          ההגדרה שלהם ושל המוזיקה בכלל
          בואו נעשה סדר:
          עד לפני 10 שנים המוזיקה החסידית כולה הייתה בהגייה של עיבריס (ליטאית) וגם החסידים שרו ככה
          ואז צצו כל מיני זמרים טובים כמו סמט, שטינמץ שמילי וכו (תסלחו לי על מי ששכחתי) שהתחילו לשיר בהגייה החסידית
          וכאן החל הפיצול המבלבל
          עד אז הייתה מוזיקה מיזרחית כדוגמת חיים ישראל וכו (פחות בקיאה) ומוזיקה חסידית שכללה את מבד פריד שוואקי אוהד (ותסלחו על מי ששכחתי)
          וכשבאו סמט וחבריו והתחילו לשיר בהגייה החסידית הם יצרו פיצול
          המוזיקה היום מחולקת ככה :
          חסידי: זאנוויל סמט שטיינמץ ועוד
          ליטאי (אני הייתי קוראת לזה ישיבתי) : אוהד קמפה אברימי רוט
          ישראלי: ריבו, מאיר גרין, אברומי וינברג, משה פלד
          מזרחי: דדיה , האחים אשל, חיים ישראל מידד
          פיוטים: משה לוק ועוד (לא בקיאה בכלל בזאנר אז אני מקווה שהוא נחשב פיטן)
          ויש את המזגזגים בין הליטאי וישראלי: ברומר, רולי, יונתן שינפלד,
          וכמובן שבכל הקטגוריות יש עוד רבים וטובים

          החיים מנגינה!
          התדעו להלחינה?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • א אחד יחיד

            @אייצ-ית גד אלבז אלווף מאד
            בעיה אחת גדולה שאין לו הופעות בארץ רק בחו"ל

            ר מנותק
            ר מנותק
            רותושש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #35
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • איילתא איילת

              @אחד-יחיד

              @אחד-יחיד אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

              יניב בן משיח הגדוול מכוולם
              מה מתלהבים אל איציק דדיה ..

              😄 כבר אמרנו עניין של טעם?

              ר מנותק
              ר מנותק
              רותושש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #36

              @איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו

              פונץ' בננהפ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • ר רותושש

                @איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו

                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #37

                @רותושש הוא לא נעלם.. לא מיזמן יצא לו שיר יפה!!

                @רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו

                גם היום הוא ענק, ועושה הופעות ..
                אני חורשתת על השירים שלו-- יש לו שירים פצצות על חלליםם.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ר רותושש

                  @איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו

                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'ית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #38

                  @רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                  @איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו

                  הוא נעלם מהציבור החרדי.....
                  ת'כלס השיר האחרון שבו השתתף זה "זמן דמעה" של אומני ישראל- וזה לא היה מזמן.....

                  פונץ' בננהפ איילתא 3 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                    @רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                    @איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו

                    הוא נעלם מהציבור החרדי.....
                    ת'כלס השיר האחרון שבו השתתף זה "זמן דמעה" של אומני ישראל- וזה לא היה מזמן.....

                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #39

                    @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                    ת'כלס השיר האחרון שבו השתתף זה "זמן דמעה" של אומני ישראל- וזה לא היה מזמן.....

                    ניראלי שהשיר האחרון זה...חביבי אלבי..
                    ואם לא אז הרמיקס יצא לא מיזמן..

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                      @רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                      @איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו

                      הוא נעלם מהציבור החרדי.....
                      ת'כלס השיר האחרון שבו השתתף זה "זמן דמעה" של אומני ישראל- וזה לא היה מזמן.....

                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                      #40

                      @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                      הוא נעלם מהציבור החרדי.....

                      מסתומרת נעלם??
                      הוא פשוט ניקרא זמר ישראלי - זה אומר שיקחו אותו מידי פעם לפרוייקטים\דואטים וכאלה אחרים....

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                        @איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו

                        הוא נעלם מהציבור החרדי.....
                        ת'כלס השיר האחרון שבו השתתף זה "זמן דמעה" של אומני ישראל- וזה לא היה מזמן.....

                        איילתא מנותק
                        איילתא מנותק
                        איילת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #41

                        @אייצ-ית למה נעלם מהציבור החרדי?
                        מה עם השירים אמא, לאהוב? והשיר "עמי" עם מידד טסה מנדי גרופי וכו?
                        הוא אמנם ממש סגנון מזרחי פופ קצת כבד...
                        אבל השירים שלו בסדר גמור---

                        רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                        טליהט אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • איילתא איילת

                          @אייצ-ית למה נעלם מהציבור החרדי?
                          מה עם השירים אמא, לאהוב? והשיר "עמי" עם מידד טסה מנדי גרופי וכו?
                          הוא אמנם ממש סגנון מזרחי פופ קצת כבד...
                          אבל השירים שלו בסדר גמור---

                          טליהט מנותק
                          טליהט מנותק
                          טליה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #42

                          @איילת אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                          @אייצ-ית למה נעלם מהציבור החרדי?
                          מה עם השירים אמא, לאהוב? והשיר "עמי" עם מידד טסה מנדי גרופי וכו?
                          הוא אמנם ממש סגנון מזרחי פופ קצת כבד...
                          אבל השירים שלו בסדר גמור---

                          אתם כן צודקים שהוא קצת נעלם , פעם הוא היה מוציא שירים ברמה גבוהה יותר ובתדירות גבוהה יותר , לכן היו שומעים עליו יותר והיו מרגישים אותו תמיד על הבמה היום קצת פחות , תכלס האלבום שלו היה השגחה משמים שיצא לפני ממש הרבה שניםם ....

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • איילתא איילת

                            @אייצ-ית למה נעלם מהציבור החרדי?
                            מה עם השירים אמא, לאהוב? והשיר "עמי" עם מידד טסה מנדי גרופי וכו?
                            הוא אמנם ממש סגנון מזרחי פופ קצת כבד...
                            אבל השירים שלו בסדר גמור---

                            אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'ית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #43

                            @איילת התכוונתי שהוא נעלם לאחרונה מהציבור החרדי-
                            הוא כבר לא יניב בן משיח עם המגבעת והחליפה...
                            שימי לב עם מי הוא מופיע בשירים האחרונים שלו..ומה הסגנון שלהם- לעומת מה שהיה בעבר...

                            פונץ' בננהפ איילתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • אייצ'יתא אייצ'ית

                              @איילת התכוונתי שהוא נעלם לאחרונה מהציבור החרדי-
                              הוא כבר לא יניב בן משיח עם המגבעת והחליפה...
                              שימי לב עם מי הוא מופיע בשירים האחרונים שלו..ומה הסגנון שלהם- לעומת מה שהיה בעבר...

                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #44
                              פוסט זה נמחק!
                              אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אייצ'יתא אייצ'ית

                                @איילת התכוונתי שהוא נעלם לאחרונה מהציבור החרדי-
                                הוא כבר לא יניב בן משיח עם המגבעת והחליפה...
                                שימי לב עם מי הוא מופיע בשירים האחרונים שלו..ומה הסגנון שלהם- לעומת מה שהיה בעבר...

                                איילתא מנותק
                                איילתא מנותק
                                איילת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #45

                                @אייצ-ית מה?? ממתי יניב בן משיח עם חליפה ומגבעת??
                                ובשירים האחרונים שלו אני ממש לא רואה שינוי
                                בדואטים- יש שינוי אבל זה לא שנקרא שינוי כי כל הזמרים היום מופיעים עם כל מיני,
                                [אברהם פריד עם אביב גפן, ישי ריבו- פעעעם הוא לא היה מופיע עם כל מי שהוא מופיע היום...]

                                רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                                פונץ' בננהפ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • איילתא איילת

                                  @אייצ-ית מה?? ממתי יניב בן משיח עם חליפה ומגבעת??
                                  ובשירים האחרונים שלו אני ממש לא רואה שינוי
                                  בדואטים- יש שינוי אבל זה לא שנקרא שינוי כי כל הזמרים היום מופיעים עם כל מיני,
                                  [אברהם פריד עם אביב גפן, ישי ריבו- פעעעם הוא לא היה מופיע עם כל מי שהוא מופיע היום...]

                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #46
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • איילתא איילת

                                    @אייצ-ית מה?? ממתי יניב בן משיח עם חליפה ומגבעת??
                                    ובשירים האחרונים שלו אני ממש לא רואה שינוי
                                    בדואטים- יש שינוי אבל זה לא שנקרא שינוי כי כל הזמרים היום מופיעים עם כל מיני,
                                    [אברהם פריד עם אביב גפן, ישי ריבו- פעעעם הוא לא היה מופיע עם כל מי שהוא מופיע היום...]

                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'ית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #47

                                    @איילת תעשי גוגל על יניב בן משיח...
                                    ואם תעקבי אחריו- תראי מה הוא מעלה..ומה השינוים...
                                    בעבר הוא היה עם מגבעת וחליפה---

                                    פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                      פוסט זה נמחק!

                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #48
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        @איילת תעשי גוגל על יניב בן משיח...
                                        ואם תעקבי אחריו- תראי מה הוא מעלה..ומה השינוים...
                                        בעבר הוא היה עם מגבעת וחליפה---

                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #49

                                        @אייצ-ית

                                        @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                        הוא נעלם מהציבור החרדי.....

                                        את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
                                        אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
                                        מסכימה איתי??!

                                        Proud jewP אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                          @אייצ-ית

                                          @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                          הוא נעלם מהציבור החרדי.....

                                          את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
                                          אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
                                          מסכימה איתי??!

                                          Proud jewP מנותק
                                          Proud jewP מנותק
                                          Proud jew
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #50

                                          @פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                          @אייצ-ית

                                          @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                          הוא נעלם מהציבור החרדי.....

                                          אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
                                          מסכימה איתי??!

                                          למרבה הצער זה נכון...
                                          אבל בלי קשר - הוא אף פעם לא היה מזמרי המיינסטרים החרדי
                                          הכרתי אותו רק לאחרונה אז אני לא יודעת מה בדיוק הוא היה פעם, אבל הוא וודאי לא היה באותה שורה עם הזמרים החרדים ממש (ככה נראה לי בכל אופן)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול