-
@אחד-יחיד אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
יניב בן משיח הגדוול מכוולם
מה מתלהבים אל איציק דדיה ..
כבר אמרנו עניין של טעם? -
@איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו
@רותושש הוא לא נעלם.. לא מיזמן יצא לו שיר יפה!!
@רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו
גם היום הוא ענק, ועושה הופעות ..
אני חורשתת על השירים שלו-- יש לו שירים פצצות על חלליםם. -
@איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו
-
@רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
ת'כלס השיר האחרון שבו השתתף זה "זמן דמעה" של אומני ישראל- וזה לא היה מזמן.....@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
ת'כלס השיר האחרון שבו השתתף זה "זמן דמעה" של אומני ישראל- וזה לא היה מזמן.....
ניראלי שהשיר האחרון זה...חביבי אלבי..
ואם לא אז הרמיקס יצא לא מיזמן.. -
@רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
ת'כלס השיר האחרון שבו השתתף זה "זמן דמעה" של אומני ישראל- וזה לא היה מזמן.....@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
מסתומרת נעלם??
הוא פשוט ניקרא זמר ישראלי - זה אומר שיקחו אותו מידי פעם לפרוייקטים\דואטים וכאלה אחרים.... -
@רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@איילת בוא נאמר שיניב בן משיח נעלם ממש מהתעשיה,פעם הוא היה זמר ענק וגם היום אבל פחות שומעים ממנו
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
ת'כלס השיר האחרון שבו השתתף זה "זמן דמעה" של אומני ישראל- וזה לא היה מזמן..... -
@אייצ-ית למה נעלם מהציבור החרדי?
מה עם השירים אמא, לאהוב? והשיר "עמי" עם מידד טסה מנדי גרופי וכו?
הוא אמנם ממש סגנון מזרחי פופ קצת כבד...
אבל השירים שלו בסדר גמור---@איילת אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@אייצ-ית למה נעלם מהציבור החרדי?
מה עם השירים אמא, לאהוב? והשיר "עמי" עם מידד טסה מנדי גרופי וכו?
הוא אמנם ממש סגנון מזרחי פופ קצת כבד...
אבל השירים שלו בסדר גמור---אתם כן צודקים שהוא קצת נעלם , פעם הוא היה מוציא שירים ברמה גבוהה יותר ובתדירות גבוהה יותר , לכן היו שומעים עליו יותר והיו מרגישים אותו תמיד על הבמה היום קצת פחות , תכלס האלבום שלו היה השגחה משמים שיצא לפני ממש הרבה שניםם ....
-
@אייצ-ית למה נעלם מהציבור החרדי?
מה עם השירים אמא, לאהוב? והשיר "עמי" עם מידד טסה מנדי גרופי וכו?
הוא אמנם ממש סגנון מזרחי פופ קצת כבד...
אבל השירים שלו בסדר גמור--- -
@איילת התכוונתי שהוא נעלם לאחרונה מהציבור החרדי-
הוא כבר לא יניב בן משיח עם המגבעת והחליפה...
שימי לב עם מי הוא מופיע בשירים האחרונים שלו..ומה הסגנון שלהם- לעומת מה שהיה בעבר...פוסט זה נמחק! -
@איילת התכוונתי שהוא נעלם לאחרונה מהציבור החרדי-
הוא כבר לא יניב בן משיח עם המגבעת והחליפה...
שימי לב עם מי הוא מופיע בשירים האחרונים שלו..ומה הסגנון שלהם- לעומת מה שהיה בעבר...@אייצ-ית מה?? ממתי יניב בן משיח עם חליפה ומגבעת??
ובשירים האחרונים שלו אני ממש לא רואה שינוי
בדואטים- יש שינוי אבל זה לא שנקרא שינוי כי כל הזמרים היום מופיעים עם כל מיני,
[אברהם פריד עם אביב גפן, ישי ריבו- פעעעם הוא לא היה מופיע עם כל מי שהוא מופיע היום...] -
@אייצ-ית מה?? ממתי יניב בן משיח עם חליפה ומגבעת??
ובשירים האחרונים שלו אני ממש לא רואה שינוי
בדואטים- יש שינוי אבל זה לא שנקרא שינוי כי כל הזמרים היום מופיעים עם כל מיני,
[אברהם פריד עם אביב גפן, ישי ריבו- פעעעם הוא לא היה מופיע עם כל מי שהוא מופיע היום...]פוסט זה נמחק! -
@אייצ-ית מה?? ממתי יניב בן משיח עם חליפה ומגבעת??
ובשירים האחרונים שלו אני ממש לא רואה שינוי
בדואטים- יש שינוי אבל זה לא שנקרא שינוי כי כל הזמרים היום מופיעים עם כל מיני,
[אברהם פריד עם אביב גפן, ישי ריבו- פעעעם הוא לא היה מופיע עם כל מי שהוא מופיע היום...] -
פוסט זה נמחק!
-
@איילת תעשי גוגל על יניב בן משיח...
ואם תעקבי אחריו- תראי מה הוא מעלה..ומה השינוים...
בעבר הוא היה עם מגבעת וחליפה---@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
מסכימה איתי??! -
@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
מסכימה איתי??!@פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
מסכימה איתי??!למרבה הצער זה נכון...
אבל בלי קשר - הוא אף פעם לא היה מזמרי המיינסטרים החרדי
הכרתי אותו רק לאחרונה אז אני לא יודעת מה בדיוק הוא היה פעם, אבל הוא וודאי לא היה באותה שורה עם הזמרים החרדים ממש (ככה נראה לי בכל אופן) -
@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
מסכימה איתי??!@פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
מסכימה איתי??!מסכימה איתך...אבל איך שהוא היום- הוא לא מתאים לציבור החרדי!!
-
@פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
מסכימה איתי??!מסכימה איתך...אבל איך שהוא היום- הוא לא מתאים לציבור החרדי!!
@אייצ-ית לא חושבת ששיך-- זה יכולל לגרום ללשון הרע.
-
@אייצ-ית לא חושבת ששיך-- זה יכולל לגרום ללשון הרע.
@פונץ-בננה אין בעיה עם איך שהוא היה פעם- הבעיה היא היום...
עזבו..
לא רוצה לפתח ת'נושא הזה..
מי שזה מעניין אותה שתעשה חיפוש בגוגל... -
@פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
הוא נעלם מהציבור החרדי.....
את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
מסכימה איתי??!מסכימה איתך...אבל איך שהוא היום- הוא לא מתאים לציבור החרדי!!
@אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:
מסכימה איתך...אבל איך שהוא היום- הוא לא חרדי!!
היי היי היי חצי מהזמרים היום לא חרדיים
וגם לא מכנים את עצמם ככה,
ישי ריבו חרדי? איציק דדיה? [לא בקטע רע בכלל לא, פשוט מציאות]
לא קשור לפה חרדי או לא כי נראה לי מלכתחילה הוא לא חרדי....(שוב- לא בקטע לא טוב!)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות