דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר הזמרים המזרחיים והישראלים הגדול

סקר הזמרים המזרחיים והישראלים הגדול

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
סקריםזמרים מזרחייםnbhgv
108 פוסטים 32 כותבים 16.5k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @איילת התכוונתי שהוא נעלם לאחרונה מהציבור החרדי-
    הוא כבר לא יניב בן משיח עם המגבעת והחליפה...
    שימי לב עם מי הוא מופיע בשירים האחרונים שלו..ומה הסגנון שלהם- לעומת מה שהיה בעבר...

    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #44
    פוסט זה נמחק!
    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אייצ'יתא אייצ'ית

      @איילת התכוונתי שהוא נעלם לאחרונה מהציבור החרדי-
      הוא כבר לא יניב בן משיח עם המגבעת והחליפה...
      שימי לב עם מי הוא מופיע בשירים האחרונים שלו..ומה הסגנון שלהם- לעומת מה שהיה בעבר...

      איילתא מנותק
      איילתא מנותק
      איילת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #45

      @אייצ-ית מה?? ממתי יניב בן משיח עם חליפה ומגבעת??
      ובשירים האחרונים שלו אני ממש לא רואה שינוי
      בדואטים- יש שינוי אבל זה לא שנקרא שינוי כי כל הזמרים היום מופיעים עם כל מיני,
      [אברהם פריד עם אביב גפן, ישי ריבו- פעעעם הוא לא היה מופיע עם כל מי שהוא מופיע היום...]

      רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

      פונץ' בננהפ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • איילתא איילת

        @אייצ-ית מה?? ממתי יניב בן משיח עם חליפה ומגבעת??
        ובשירים האחרונים שלו אני ממש לא רואה שינוי
        בדואטים- יש שינוי אבל זה לא שנקרא שינוי כי כל הזמרים היום מופיעים עם כל מיני,
        [אברהם פריד עם אביב גפן, ישי ריבו- פעעעם הוא לא היה מופיע עם כל מי שהוא מופיע היום...]

        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #46
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • איילתא איילת

          @אייצ-ית מה?? ממתי יניב בן משיח עם חליפה ומגבעת??
          ובשירים האחרונים שלו אני ממש לא רואה שינוי
          בדואטים- יש שינוי אבל זה לא שנקרא שינוי כי כל הזמרים היום מופיעים עם כל מיני,
          [אברהם פריד עם אביב גפן, ישי ריבו- פעעעם הוא לא היה מופיע עם כל מי שהוא מופיע היום...]

          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'ית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #47

          @איילת תעשי גוגל על יניב בן משיח...
          ואם תעקבי אחריו- תראי מה הוא מעלה..ומה השינוים...
          בעבר הוא היה עם מגבעת וחליפה---

          פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

            פוסט זה נמחק!

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #48
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              @איילת תעשי גוגל על יניב בן משיח...
              ואם תעקבי אחריו- תראי מה הוא מעלה..ומה השינוים...
              בעבר הוא היה עם מגבעת וחליפה---

              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #49

              @אייצ-ית

              @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

              הוא נעלם מהציבור החרדי.....

              את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
              אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
              מסכימה איתי??!

              Proud jewP אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                @אייצ-ית

                @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                הוא נעלם מהציבור החרדי.....

                את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
                אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
                מסכימה איתי??!

                Proud jewP מנותק
                Proud jewP מנותק
                Proud jew
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #50

                @פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                @אייצ-ית

                @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                הוא נעלם מהציבור החרדי.....

                אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
                מסכימה איתי??!

                למרבה הצער זה נכון...
                אבל בלי קשר - הוא אף פעם לא היה מזמרי המיינסטרים החרדי
                הכרתי אותו רק לאחרונה אז אני לא יודעת מה בדיוק הוא היה פעם, אבל הוא וודאי לא היה באותה שורה עם הזמרים החרדים ממש (ככה נראה לי בכל אופן)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                  @אייצ-ית

                  @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                  הוא נעלם מהציבור החרדי.....

                  את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
                  אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
                  מסכימה איתי??!

                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'ית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                  #51

                  @פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                  @אייצ-ית

                  @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                  הוא נעלם מהציבור החרדי.....

                  את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
                  אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
                  מסכימה איתי??!

                  מסכימה איתך...אבל איך שהוא היום- הוא לא מתאים לציבור החרדי!!

                  פונץ' בננהפ איילתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                    @פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                    @אייצ-ית

                    @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                    הוא נעלם מהציבור החרדי.....

                    את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
                    אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
                    מסכימה איתי??!

                    מסכימה איתך...אבל איך שהוא היום- הוא לא מתאים לציבור החרדי!!

                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #52

                    @אייצ-ית לא חושבת ששיך-- זה יכולל לגרום ללשון הרע.

                    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                      @אייצ-ית לא חושבת ששיך-- זה יכולל לגרום ללשון הרע.

                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'ית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #53

                      @פונץ-בננה אין בעיה עם איך שהוא היה פעם- הבעיה היא היום...
                      עזבו..
                      לא רוצה לפתח ת'נושא הזה..
                      מי שזה מעניין אותה שתעשה חיפוש בגוגל...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                        @אייצ-ית

                        @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                        הוא נעלם מהציבור החרדי.....

                        את מתכוונת אז שכמעט לפני עשור הוא נעלם מהציבור החרדי .
                        אבל הוא לא צריך להיות עם מגבעת וחליפה --בישביל שחרדים ישמעו אותו...
                        מסכימה איתי??!

                        מסכימה איתך...אבל איך שהוא היום- הוא לא מתאים לציבור החרדי!!

                        איילתא מנותק
                        איילתא מנותק
                        איילת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #54

                        @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                        מסכימה איתך...אבל איך שהוא היום- הוא לא חרדי!!

                        היי היי היי חצי מהזמרים היום לא חרדיים
                        וגם לא מכנים את עצמם ככה,
                        ישי ריבו חרדי? איציק דדיה? [לא בקטע רע בכלל לא, פשוט מציאות]
                        לא קשור לפה חרדי או לא כי נראה לי מלכתחילה הוא לא חרדי....(שוב- לא בקטע לא טוב!)

                        רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ברדקב מנותק
                          ברדקב מנותק
                          ברדק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #55

                          בינתיים, חיים ישראל מוביל!

                          החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Y מנותק
                            Y מנותק
                            YGY
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #56

                            אני חושב שהתשובות יהיו לפי הגילאים. מי שצעיר, יאמר שחיים ישראל הוא גדול הזמר המזרחי. אבל מי שבן 23- 27 בערך יאמר יניב בן משיח או מידד טסה.

                            ר פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • Y מנותק
                              Y מנותק
                              YGY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #57
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Y YGY

                                אני חושב שהתשובות יהיו לפי הגילאים. מי שצעיר, יאמר שחיים ישראל הוא גדול הזמר המזרחי. אבל מי שבן 23- 27 בערך יאמר יניב בן משיח או מידד טסה.

                                ר מנותק
                                ר מנותק
                                רותושש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #58

                                @ygy היתכונתייי שיניב בן משיח כימעט ולא הוציא שירים השנה
                                אפילו ברדיו כבר כימעט ןלא משמיעים אותו

                                טליהט פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • ר רותושש

                                  @ygy היתכונתייי שיניב בן משיח כימעט ולא הוציא שירים השנה
                                  אפילו ברדיו כבר כימעט ןלא משמיעים אותו

                                  טליהט מנותק
                                  טליהט מנותק
                                  טליה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #59

                                  @רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                  @ygy היתכונתייי שיניב בן משיח כימעט ולא הוציא שירים השנה
                                  אפילו ברדיו כבר כימעט ןלא משמיעים אותו

                                  זה נכון .. לאחרונה הוא ממש רדום בכמות השירים שהוא מוציא , והאמת גם ברמה (שירדה ...)

                                  רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • margalitM מנותק
                                    margalitM מנותק
                                    margalit
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #60

                                    הצבעתי אברומי ויינברג ואז קלטתי שהשאלה זה על זמרים מזרחיים...
                                    הייתי משנה את ההצבעה שלי לגד אלבז

                                    @nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                    @יהונתן אז מה הם?? חסידיים??

                                    כל מה שלא חסידי אז הוא מזרחי?

                                    סולמות
                                    מגביהים את הקול שלך

                                    ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • margalitM margalit

                                      הצבעתי אברומי ויינברג ואז קלטתי שהשאלה זה על זמרים מזרחיים...
                                      הייתי משנה את ההצבעה שלי לגד אלבז

                                      @nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                      @יהונתן אז מה הם?? חסידיים??

                                      כל מה שלא חסידי אז הוא מזרחי?

                                      ילד חוכםי מנותק
                                      ילד חוכםי מנותק
                                      ילד חוכם
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #61

                                      @margalit אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                      כל מה שלא חסידי אז הוא מזרחי?

                                      יש דיון שלם על זה תחפש בפורום

                                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        אני בבחירה שלי בסקר לא הלכתי על מי נקרא "גדול הזמרים המזרחי"...הלכתי מי הכי גדול בשבילי..
                                        בעיני גד אלבז אלווףףףףףף

                                        הודיהה מנותק
                                        הודיהה מנותק
                                        הודיה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #62

                                        @אייצ-ית גם אני אבל בחרתי את איציק דדיה

                                        "לפעמים המוזיקה אומרת את מה שאנחנו מרגישים"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Y YGY

                                          אני חושב שהתשובות יהיו לפי הגילאים. מי שצעיר, יאמר שחיים ישראל הוא גדול הזמר המזרחי. אבל מי שבן 23- 27 בערך יאמר יניב בן משיח או מידד טסה.

                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #63

                                          @ygy לא בת 20 פלוס . אבל עדיין גדלתי עליו , אוהבת , מחבבת - נהנת לשמוע תמוזיקה שלו .
                                          כנ"ל גם על חיים ישראל -- אבל מעדיפה את יניב.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול